Konzultáció – A HKK Blog jövőjéről

Te mivel tennéd jobbá az oldalt?

A blog egy éves évfordulója alkalmából aktív közvéleménykutatásba kezdtünk: tegnap a versenyek kapcsán kérdezősködtünk (az eddigi remek ötleteket ezúton is köszönjük, továbbra is bátran bombázzatok bennünket!), ma pedig magáról a blogról lesz szó.

A kérdés nagyon egyszerű: ti hogyan tennétek még jobbá a blogot? Mi az, amiről többet olvasnátok? Mi az, amit nagyon hiányoltok, de helyet adhatnánk neki? Természetesen minden javaslatot szívesen fogadunk, hiszen nem győzzük hangsúlyozni: ez a blog első sorban nektek készül, így szeretnénk minél jobban megfelelni igényeiteknek. Szeretnénk, ha a kezdők, a haladók és a profik egyaránt megosztanák véleményeiteket, hiszen mindenki nézőpontjára kíváncsiak vagyunk!

Felteszünk emellett egy másik kérdést is. Az elmúlt években már több remek kezdeményezés is átfutott rajtunk (gondoljunk csak például a laptervező pályázatokra), és úgy gondoljuk, hogy az összefogás révén a jövőben is gördíthetünk a játék szekerén. Arra vagyunk kíváncsiak, hogy szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni a HKK-t? Minden ötletet bátran ellőhettek, a felület biztosított (és szívesen olvassuk őket), de első sorban olyan javaslatokat várunk, melyeket maga a HKK Blog képes lehet megvalósítani.

Kommenteljetek bátran!

Csető Zsolt

24 thoughts on “Konzultáció – A HKK Blog jövőjéről

  1. “szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni a HKK-t?”

    :DDDDD azt hiszem az én kritikus nézeteim itt ki domborodhatnak 😀

    sztem a legfőbb gond, a hibákkal (ami nem a bonyolultságával jelent egyet), tel szabályrendszer, amit érdemes lenne kompletten lesterilizálni, és a lapokat hozzá igazitani (úgy vélem elindult egy rossz fejlesztési írány, ami miatt rengeteg lap szembe megy a szabályok “normális” értelmezésével, és ezért rengeteg -egyébként alap- kérdés is előkerül, aminek nem szabadna… egyik ilyen jó pl. a földharc… miért baj ha vmi repül vagy nem repül, ami nem repül az passziv kivétel ha rajta van az aktivan jőn… ) ez persze csak 1 példa a sok közül de van jó pár ilyen “egyszserüsítés” jegyében elkövetett hiba, ami a megértését illeti.
    de meg van a fordítottja is: az áldozásnak azon passzusa, hoyg ami lény varázslat, ott 3-as váltószámot kell MINDIG számolni elévült (és ilyen elévült szabály változtatások se idegenek, elég ha a síkok keresési költségére gondolunk).

    ami a lapokat illeti, az már sokkal nehezebben teljesíthető “igényem”. (remélem azért ezekkel nem vagyok egyedül). És nehéz is jól megfogalmaznom, de megpróbálom.
    Szeretném (sztem sokan), ha egy paklinál ne foghassuk a húzás(és a kezdés) szerencséjére az eredményt (én nyerni se szeretek e miatt… jobb szeretem ha azt érzem jó paklit raktam őssze és azért). Ebben részben a multifunkciós (dj’tárcsa, bomtar könyve, szikráció, deego stb), hiszen -ha jól vannak paraméterezve- a használatuk módján több múlik…
    elvileg a köd is egy ilyen stabilizálást jelent, de sztem pont nem a fenti írányba érdemes velük elmenni, hanem a köd pontosan a testrészes KF-es tárgyak bübáj lényre (boszorkány király) pakliknak jelenthet stabilizálást és így ezen koncepcióknak adhat lehetőséget…
    ami még szintén a lapok irányát illeti -és most nagy dominanciát kapott (az én játékomhoz képest sztem túlságosan is, de teljesen elfogadom ezt az irányt)- a prekoncept paklik.
    semmi bajom, hogy jönnek ki ezek a lapok sőt… de én szeretem, ha a lap szövege nem “vezet” rá a kötelező irányra… akik ismerik a játékomat, tudják, hogy sose játszok klasszikusan vett prekoncepcióval. vmi kis csavart mindig hozzá teszek (erdős épület 😛 ), jelenleg sokukba látom ezt, míg a másik véglet a goodstuff: nem a multifunkciós és ebből adódóan mindig jó lapok, hanem steril egyszerüen erős képesség (solisar, térszaggatás, kyorg tudás). személy szerint szívesebben látnám ha ez a két véglet a fejlesztésekben inkább közeledne egy multifunkcióban (rengeteg képességet őssze lehet kombinálni, akár a szkrittereket is így fel éleszthető… pl. lényként vmi varázslatként vmi, zanszilánkért jőn és védekezés) nyilván a képességet vakon nem fogok írogatni, ez egyensúlyi kérdés, de multifunkciós lap, az új upodate szabályokkal.

    összegezve sztem a két fő vonal amit szívesen látnék a multifunkció (nem baj ha az prekoncepciós, akkor az válik stabil húzásúvá és döntés függő játékká)
    és a köddel ezeket a másik laptól függő az instabilitása miatt kihaló koncepciók felélesztésének lehetősége (ami el is indult, sztem az utóbbi évek legjobb szabálya ha ki van jól használva -mondom ezt úgy hogy az első köd lapokat nagyrészt lehordtam-)

  2. Én csak kigondoltam valamit:
    Zavar nagyon az “aki kezd, nyer” típusú versenyforduló.
    Ez általában több dolgot jelent amit most itt nem részletezek.
    Ezzel kapcsolatban szeretném kérni, akinek van ehhez kedve/érdekli/etc., hogy a kezdésről ne egy dobás hanem 3 döntsön.
    Így talán könnyebben belenyugodnék egy első körös vereségbe is.

    Kérlek véleményezzétek teszteljétek!
    A +2 dobás kb. 3-5mp-t venne igénybe. De elvenné azt a keserűséget ami az “1 qva dobáson mente l a versenyem!!” dühös érzésből ered.

  3. Az én véleményem az, hogy nem lehet kivenni a szerencse faktort a játékból. Mindig benne lesz akkor is ha csak ködös lapokkal játszunk. Így jó és így elfogadjuk el. A kezdés ellen meg biztos lesz még egy pár védekezős lap a közeljövőben.

  4. A HKK-nak igazából csak egyetlen dologra volna szüksége: folyamatosan hízó, gyarapodó játékosállományra. Minden más, csak adalék. Hogy ezt a vágyálmot hogyan lehetne elérni, azt nem tudom.
    A szabályok gatyába rázása, harmonizálása is régóta szükséges lenne.
    Ahhoz, hogy egy kezdő, a játék iránt érdeklődő fiatal meg is ragadjon a HKK mellett, kellene egy HKK-kódex (a szabályok, és a hozzájuk kapcsolódó szabálymagyarázatok egységes szerkezetbe foglalt – akár regiszteres, vagy címszavas formában megvalósított – zsebkönyve).
    Szerencsére jó irányba halad a játék. Sokféle pakli és koncepció él, és éled újjá, ami örvendetes.
    Mindazonáltal a kezdéssel, a kezdőszabállyal, és az első játékos első körével valamit sürgősen kezdeni kellene, de erről már kifejtettem a véleményem. A védekezés szabály nagyon jó kezdeményezés. Esetleg egy szabálylapot vagy követőt is ki lehetne hozni a védekezés szabály erősítésére, a kezdés ellensúlyozására.

  5. Szerintem is jó dolog volt az elmúlt évekből mind a köd,mind a védekezés.Egyszerű,de ugyanakkor nagyon hasznos kis szabályok,a köd pedig hogy még szerepjátékos felfogást is kapott,az külön öröm.
    Nagyon tetszik,hogy tematikusak a Zének és hogy 1-1 zén halott/félhalott koncepciókat rögtön vissza tud hozni(lásd csak a legutóbbi nekromanták). Mindig is támogattam a tematikus zéneket és az elmúlt hónapokból látszik,hogy nagyon jó az irány (nekromanta pakli,manók,dal deck,életes deck).

  6. Annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy a lényeg tényleg a dolognak hogy több játékos kell! Ez meg úgy lehetne elérni, hogy több érintkezési felület kell a tizenéves fiatalokkal. Erre nagyon jó a blog, az online HKK vagy az mikor (régen) valamelyik pc-és újsághoz adtak ajándékba 1 jól illusztrált papírost.Ezek a dolgok ne csak legyenek hanem tényleg találkozzanak vele a fiatalok.
    Illetve kellenek olyan paklik amikkel könnyen meg lehet szerettetni az emberrel a játékot, könnyen beszerezhető és nem túl drága.

  7. Akkor egy-két javaslat. Előre bocsátom, h sztem már most is remek az oldal, minden nap olvasom is, de ha már így meghívtatok egy gyilkos vacsorára…
    1. Apróságnak tűnik (szőrszálhasogatásnak) de nagyon örülnék hha mikor a versenybeszámolóknál a szablap/követő/egyéb résznél összegeztek, akkor nyomnátok entereket az “egyéb” szekcióban, mert nagyon nehéz olvasni.
    2. Szívesen olvasnék a HKK háttérvilágából, akár csak egy-egy karakter rövid leírását (Solisar, Lohd Haven, Don Caloni stb) de igazából bármit.
    3. Ha egy új paklit szeretnék összerakni, akkor általában megnézem itt a blogon a korábbi hasonló paklikat, de elég macera végignézni mindig az összes versenyleírást. Nagyon örülnék ha paklitípusonként szét lennének válogatva a feltöltött paklik (keltetők, bilincsek, mezők, 5lapos/rúnás kontrollok, gyűjtőgenerálások) egy pakli akár több helyre is kerülhet persze. Nem kell sok kategória, de vannak deckek, amiket sok féle képpen össze lehet rakni, hasznos lenne őket egymás mellett látni.
    4. Nagyon örülnék, ha egy két decknek az evolúcióját sokkal részletesebben kifejtenétek akár ha ti indultatok vele, akár ha a vesenygyőztest interjúztatjátok. Egy külön cikket is kitehet. Arra a színvonalra gondolok, amit Zsolt írt a keltetős Xenókkal.
    5. Jó lenne, ha gyakrabban raknátok fel olyan vitaindító kérdéseket, ami valóban megosztja a “HKK”-s társadalmat. “fontos-e a side?” fontos, “fontos az időzítés?” naná típusú kérdések is persze jók, mert kvázi felkértek, hogy kommenteljük a cikket, ami okés. De vannak itt olyan kérdések, amire úgy gondolom, h lazán odacsavarunk rengeteg kommentet. Lapok tiltása/feloldása, szabálymódosítási lehetőségek, “hkk mentalitás” például.
    6. Interjút a legjobb amatőrökkel, legalább néha. Engem érdekelne az ő mentalitásuk is.
    7. Videók/videóinterjúk.

    Így elsőre kb ennyi 😀
    G

  8. A HKK háttérvilága engem is nagyon érdekelne,mindig olyan szívesen olvastam a fórumokon amikor Jancsár János Úr valami érdekeset fűzött egy-egy lapötlethez vagy hasonlóhoz 🙂

  9. Egyébként is terveztem egy ilyen cikk-sorozatot. Ha van rá igény, természetesen készülhetnek ilyen témájú novellák. Gyűjtsétek össze, hogy mire vagytok kíváncsiak, és meglátom, mit tehetek.

  10. Szerintem jó lenne néhány olyan cikk, ami általánosságban a pakliépítés módszertanát elemezné. Mondjuk paklitípusokra lebontva, pl. hogy hogyan érdemes kontrollpaklit építeni, ésatöbbi. Olyasmiket lehetne elmagyarázni, hogy milyen funkciót ellátó lapokat kell mindenképpen betenni, nagyjából milyen arányban, valamint néhány konkrét példa. De persze ezt egybe is lehetne vonni a paklileírásokkal, tehát a konkrét kulcslapokra kitérve kicsit megmagyarázni, hogy hogyan funkcionál ez ebben a koncepcióban, meg ilyesmi. Na meg persze nem lenne rossz, ha kicsit rendszeresebben jönnének ki paklileírások (főleg olcsópaklikra gondolok), persze tudom, hogy nem végtelen itt a lehetőségek száma, de nem muszáj mindig versenyerős koncepciókat leírni, néhány mókapaklit is közzé lehetne tenni.
    Ja és persze, bár ez nem konkréten az oldalra vonatkozik, de kéne még focizni a jövőben. 😀

  11. Sziasztok!

    1.Nekem ami annak idején mikor elkezdtétek(1 alkalom volt ha jól rémlik) és nagyon tetszett ez a Podcast volt!Nagyon örülnék ha lenne még ilyen.

    2.Örülnék ha kerülnének fel videók akár otthoni lejátszott baráti partikról,de persze komoly teszt meccsekről is.A tesztmeccseket persze adott verseny után lenne érdemes(ajánlatos :P) feltenni +esetlegesen lehetne hozzájuk kapcsolni cikket is , hogy miképp működött az adott deck a versenyasztalokon esetleg mit változott még addig.

    3.Jó lenne ha a cikkek-paklileírások stb. minden esetben megtalálhatóak lennének a honlap tetején található gyűjtőhelyükön.Sajnos ezek igen elmaradoztak és visszakeresni egy egy cikket néha igen horror feladat.

    Hirtelen ennyi.További sok sikert és még vagy 10 évet a blognak:P

  12. Sziasztok!

    Ritkán járok fel az oldalra, nem szeretem fájdítani a szívemet azzal, hogy milyen jó is lenne otthon HKK-ázni, a családom mellett, ez a másik dolog ami itt nincs..
    Nagyon jó ötletek hangoztak el előttem, a kezdek+nyerek kombináció már csak a versenybeszámolóból látszik, hogy túlságosan meghatározó faktor.
    Szóval ezzel tényleg kellene kezdeni valamit.
    Csatlakoznék az egyik előttem szólóhoz, Nem tudom mennyire bonyolult dolog az ,hogy egy-egy pakliötletre több variációt is kiadjon. Pl nagyon kíváncsi lennék pl egy zarkonod börtöne milyen átalakuláson ment át az évek alatt. Szóval valami olyasmire gondolok ,hogy lehessen követni egy koncepció evolúcióját.
    Illetve sokkal jobban kellene támogatni a 18 év alatti amatőr játékosokat. Szerintem ez tipikusan az a játék amiből szerelem lesz, nehéz végleg abbahagyni a játékot.

  13. Sziasztok!
    A népszerűsítés leghatékonyabb eszköze szerintem az lenne, ha a hkk-t lehetne kapni a nagyobb élelmiszerboltokban. A fociskártya meg a pónis kártya mellett ezt is megvennék a szülők. Kisiskolás gyerekeim vannak tudom mit beszélek 🙂 Orrba-szájba veszik a szülők a gyereknek. Legalább a juniort lehetne ebbe az irányba vinni, mertlehet hogy pár durvább lap képe kivágná a muternél a biztosítékot. 🙂
    Arról meg szó se essék, hogy milyen képességfejlesztő hatása van a hkk-nak ebben a korban. Mindkét gyerekem színötös matekból 🙂

  14. Sziasztok!

    Bennem is felmerült pár gondolat, amit megosztanék veletek.

    1; Mivel napi szinten olvasom a blogot 🙂 feltűnt, hogy az indulása utáni rovatok közül pár elsikkadt, eltűnt a süllyesztőben. ( pl. : nyereményjáték,képrejtvény,beharangozó,podcast,trafó,hkkonline)
    Párat vissza-vissza lehetne “lopni” a “napi rutin” mellé!
    A fentebb felvetett ( Juhász Feri ) videók megjelenését én is támogatnám!
    A versenyekről készített fotósorozatoknál lehetne egy picit több Játékos vagy “érdekes parti” képeket készíteni, a mostani kocka,gyöngy,pisztácia csendéletek helyett. 🙂

    2; A HKK népszerűsítése eléggé hálátlan feladat amíg csak “szájhagyomány” útján terjed! Itt leginkább a Készítőknek kellene a reklámmal törődnie, hogy megfelelő tömegbázist tudjanak kialakítani a játékhoz! ( Gondolok itt a legutolsó HKK TV reklámra 2003-ból!!! ) Tudom, a reklámozás nem a legolcsóbb dolog, de úgy érzem a Készítők megelégedtek a mostani bázis létszámával, mert ez is biztos megélhetést jelent számukra és nem akarnak/tudnak kockáztatni a fejlődésért. 😦

  15. 1) A szabályokat olyan szintre kell felhozni, hogy a felmerülő kérdések a leírtak alapján megválaszolhatóak legyenek és nem az adott pillanatban összedugott 3 fej konzultációjának eredménye (ami esetleg következő versenyen már másik eredményt szülhet).

    2) A hasonló ‘kisbevételű’ termékek nem érnek meg TV reklámot. Ha 1.000 rendszeres vásárlót feltételezünk, darabonként átlagosan 10 paklival / év, akkor ez egy 13 mFt/év bevételű piac és célzott TV reklámok + reklámanyag elkészítése nem gazdaságos. Nagyon merész állítás szerintem az, hogy ez 10.000 főre felduzzasztható egy jó reklám segítségével és ez nem a játék hibája, inkább az arculaté.

    3) Hiába nagyon jó a játék, ha az arculata pocsék.
    A játék igazi varázsa a verseny, ahol siralmasak a feltételek. Én nem gondolom, hogy sok szülő támogatja azt, hogy a gyerekeik dohos/levegőtlen helységekben töltsék a szabadidejüket a friss levegő helyett és megértem őket. Sokszor mocskos asztaloknál, törött/kényelmetlen székeken görnyedünk. Én sem küldeném oda a gyerekemet (nekem meg már mind1 :P). A játék létszám-gyarapodásának sem kedvez az, hogy országon belül maradt. Nem segíti elő a játék terjedését (illetve egy bizonyos körben elősegíti, de ezzel komoly létszámstop is keletkezik) a szerepjátékos párhuzam sem, ahol Mortimerek szamurájkardokkal szurkálnak embereket a buszon. Láthattuk, hogy Józsika sem bocsájtott meg ezért a gaztettért…

    Hogy ne csak károgjak, íme pár javaslat:
    a) Hiába van remek TV arca Miklósnak és Zolinak, valószínű a játékbemutatás szempontjából lehetett volna okosabb megoldást is választani, még úgyis, ha már nulla költségből szerettük volna megoldani a kérdést. Szerencsés lenne egy többkamerás felvétel, ahol esetleg István és Kati játszanának le egy mérkőzést (megfelelő smink/haj/ruha, beállított profi háttér/világítás, alkalmas asztal, kényelmes szék, legprofibb kockák, fóliák, beállított paklik). -> ezt esetleg Blog csapat saját keretek közt is megvalósíthatná, valószínű színvonalas lehetne.
    A játékmenet előre kitalált, szépen felépített legyen, vágható felvétellel, ahol snittek közé elhelyezett helyzetmagyarázó elemzések (lehetőség szerint profi kivitellel). Narrációt alámondhatná Zoli, de szerencsésebb lenne felbérelni Topit (Faragó Andrást), ő szokott ilyet vállalni.
    Egy elkészült vagány bemutató játék már alkalmas lehet arra, hogy fellinkeljék ‘index’ szerű portálokra, ‘youtube’-ra. Arculata stratégiai kártyajáték (nem szerepjáték). A neve HKK (nem Hatalom kártyái kártyajáték), célja logikai úton ügyesen összerakott paklival diadalmaskodni az ellenfél felett (nem pedig megölni az ellenséges mágust).
    Nagy előnye a többi kártyajátékhoz képest, hogy több ezer féle lapból lehet válogatni, így a kombinációs lehetőségek száma végtelen (és nem az, hogy klassz ciciket meg véres csatabárdokat lehet látni a képeken), egy játék akár 15-20 perc alatt is lejátszható -> szabadidőben megfelelően ütemezhető (és nem az elcsépelt nem vesz el túl sok szabadidőt szöveg). A gyűjtemény nem csak vásárlással, hanem cseréléssel is bővülhet arra kijelölt klubhelyiségekben, így az illető kommunikációs és kereskedelmi érzéke is fejlődhet, ehhez segítséget kaphat itt a blogot olvasva vagy versenyszervezők által megnevezett megbízhatóbb játékosoktól is. A paklik tervezése összetett gondolkodásra sarkal, javítja a koncentráló készséget és pro aktív gondolkodásmódot.
    Ennyiből már össze lehet rakni egy fain, tömör cikket kedvcsinálónak. A kedvcsináló képek közül hanyagolnám a mese képeket és inkább az igényes, kidolgozott ‘standard’ képeket venném elő, amiből látszik, hogy profi készítette, igényes munka, de mégsem fantasy. ** Összességében nem vagyok fantasy ellenes, sőt. Viszont vegyük észre, hogy a játék nem igényli, hogy fantasy legyen, csak színesítő elem, ami sajnos legalább annyira korlátja a bővülésnek, mint támogatója, ezért inkább csak azokkal ismertetném meg, akik már nem csak ‘mesekártyaként’ tekintenek rá.

    b) tessék minden verseny előtt alaposan kiszellőztetni, asztalokat lepucolni, székeket ellenőrizni… ne már, ezt tényleg kérni kell?!

  16. @Leinád: Engem megfogott, amúgy is szeretek videót vágni/készíteni. Meg konzultáljuk hogy van-e most idő és kapacitásunk rá, mert ketten is a szerkesztők közül idén diplomázunk és “kicsit” arra is kell koncentrálni, de nem megyünk el az ötlet mellett szó nélkül.

  17. @Leinád: Nem teljesen értek egyet, mert fantasy-világ körítés volt, amiért a játék anno nagyon népszerű volt. A célcsoport egyértelműen a 20 év alattiak voltak. Ezzel szemben a játék szabályrendszere és összetettsége messze túlnőtt az eredeti célcsoporton. Nem egy embert próbáltam már megtanítani a játékra ,s tényleg a legegyszerűbb lapokat választottam ki aminek még képességeik sem voltak, de akkor is órák kellettek mire egy kicsit kapizsgálni kezdték mit is kellene csinálni.
    Ha viszont a nem a mesekártya célcsoportot lőjük, be hanem főiskolásokat és egyetemistákat. Mert ők viszonylag hamar felfogják a játékot, akkor meg az a probléma, hogy nekik meg nem veszi meg anyuci, apuci a kiegészítőket. Hanem össze kell “cápázni” a lapokat. S ezzel nem viszi túlságosan előre a játék fennmaradását.
    Szerintem nincs meg 10 000 eladott pakli per év. De remélem tévedek…
    A második ötlet viszont nagyon jó, magicnek is volt ilyen promó videója!

  18. “sztem a legfőbb gond, a hibákkal (ami nem a bonyolultságával jelent egyet), tel szabályrendszer, amit érdemes lenne kompletten lesterilizálni, és a lapokat hozzá igazitani (úgy vélem elindult egy rossz fejlesztési írány, ami miatt rengeteg lap szembe megy a szabályok “normális” értelmezésével”

    Ezzel kell, hogy teljesen egyetértsek. Anno én is szerettem volna ebbe belekezdeni, és sok segítségem lett volna, de sajnos tényleg nem volt rá időm, és energiám, ezért hagytam a csudába, de SZÜKSÉG VAN RÁ. Ez az elsődleges. ÁTLÁTHATÓ, ellentmondás mentes SZABÁLYRENDSZER. Ezt a hkkblog is véghezviheti, elvégre ingyenesen 🙂 tárgyalható téma (és profi játékosok szerkesztik).

    Aztán persze lehetne a lapoknak új modern és NAGYON SZÉP új külsőt/keretet/hátlapot stb. tervezni meg több játékost beszervezni plusz valami olcsó de hatékony formában reklámozni. Úgy gondolom ez nem a játékosok feladata, max a haveroknak való megmutatás és tanítás.

    Valamint az előttem szólóknak voltak még remek javaslataik, de a beholder.hu/hkk/fórum/végnapok vagy megújulás-ban is lehet szemezgetni, akár évekre visszamenőleg is. Sok sikert hozzá!

  19. “b) tessék minden verseny előtt alaposan kiszellőztetni, asztalokat lepucolni, székeket ellenőrizni… ne már, ezt tényleg kérni kell?!”

    El akartam menni emellett, de ha már Dániel felhozta, igen:

    Egy adott klubban, kukából kifolyó szeméthegyek, bűzlenek, nem lehet már többet beledobálni, nincs több szemetes, az asztalok redvásak, és jó, hogy van kártyavédő fólia, de aztán arról már nem jön le többet az a rátapadt dzsuva, a levegő áporodott, a kabátoknak télen nincs hely, a wc-ről meg inkább nem nyilatkoznék, de erősen fesztivál hangulatot áraszt stb. stb.

    Például takaríthatnának a blogosok és a itt a blogon szervezhetnének önkénteseket. Én adok hozzá FKV-s mellényeket, ha kell…

  20. Már ne haragudj de az h hogyan néz ki a “klub amit nem nevezünk nevén” az nem a blog feladata. Ha nem tetszenek a körülmények szólj az illetékesnek vagy bojkottáld a versenyeket. Vagy önkénteskedj te magad.
    Tudok biztosítani munkafelügyeletet…

  21. Szerintem ne tereljük a Dungeon irányába a problémát. A Beholder versenyek azok, amiknek példát kell mutatniuk és képviselniük kell elsősorban a HKK arculatát… úgy gondolom ez alap, kár róla vitatkozni, ha pedig valakinek erre fel kell hívni a figyelmét, az régen rossz.

    Ez azonban részletkérdés a többi felmerült ötlethez képest, szerintem ne tereljük ebbe az irányba ezt a topikot. Sokkal fontosabb és hasznosabb megvitatandó részek is vannak (csak a már elhangzottak alapján is).

  22. Szeretném kiemelni, hogy a HKK blog csapata kimagaslóan sokat tesz a HKK jelenéért és jövőjéért, köszönet érte!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.