A HKK Blog decemberi versenyeiről

Szokásos havi versenyünk mellett a Blogligás draft versenyt is decemberben fogjuk megtartani.

Bízunk benne, hogy már mindenki bőszen készül a szombati versenyre, most azonban nem erről, hanem a decemberi hónap eseményeiről szeretnénk röviden beszélni.

Szokásos havi versenyünk a következő hónapban tőlünk szokatlan módon hagyományos formátumú lesz. Ez lesz az első olyan verseny Budapesten a Világégés megjelenése után, ahol már lehet használni az új lapokat, így senkit sem szerettünk volna korlátozni a próbálgatásban.

A decemberi verseny

  • Időpont: december 14. (szombat), 10 óra (kezdés 10:30-kor)
  • Helyszín: Budapest, Dungeon Szerepjáték Szaküzlet és Klub, Erzsébet körút 37.
  • Formátum: Hagyományos verseny

Hogy miért beszélünk versenyekről, amikor havonta csak egyet szoktunk tartani? Azért, mert ebben a hónapban fogjuk tartani a Blogligás draft versenyt is, ahova 24 játékos fog bejutást szerezni. Itt a Blogliga első 20 helyezettje, valamint a legjobb 20-on kívüli 4 legjobb amatőr indulhat majd. Az aktuális állást itt nézhetitek meg – aki javítani szeretne, annak érdemes lesz megragadnia a hátralevő két alkalmat.

Hogy milyen kiegészítőkből fog zajlani a draft, arról a későbbiekben fogunk tájékoztatást adni. A részvétel a bejutóknak természetesen ingyenes lesz.

A Blogligás draft verseny

  • Időpont: december 28. (szombat), 10 óra
  • Helyszín: Budapest, Dungeon Szerepjáték Szaküzlet és Klub, Erzsébet körút 37.
  • Formátum: Draft, csak a bejutóknak

A Blogliga aktuális állása itt olvasható.

Szeretettel várunk mindenkit most szombaton, valamint a decemberi versenyeinken is!

Csető Zsolt

21 thoughts on “A HKK Blog decemberi versenyeiről

  1. 2. Simon Dániel – 204 (8)
    3. Abonyi Attila – 203 (8)
    4. Gergely Ferenc – 203 (9)
    5. Simon Zoltán – 199 (6)
    6. Molnár Ferenc – 198 (9)

    Ez még jó csata lesz🙂

  2. Na csak jussak le a hagyira (a mostani kimarad).Remélem keresztül húzom a számításotok:P

  3. hagyi…

    Hát, az eredmény jósolható🙂
    Hacsak:
    1, be nem ijednek a játékosok, hogy még a végén kitiltják a molgan – Nildalnok – Konzerv hármas valamelyikét
    2, Ki nem jön az új kiegben valami, ami erősen gátat szab a fenti deckeknek (sajna ezt kétlem, tekintve, hogy még durva erősítéseket is kapnak)

  4. Istenem ez a sírás-rívás már-már Bakai vagy Bonyii magasságokban jár néha
    Jó néhány fürdőskurvát kinevelt a HKK

  5. sajnos nekem is kimarad a most szombat, úgyhogy a hagyin kellene virítanom ahhoz, hogy egyáltalán bejussak a draftra🙂

  6. Én is remélem mert gecire elegem van a nyafogásból. Szavakkal nem tudom leiirni, hogy mennyire felbasz, hogy ezt kell mindennap olvasnom.

  7. ” molgan – Nildalnok – Konzerv hármas
    (sajna ezt kétlem, tekintve, hogy még durva erősítéseket is kapnak)”

    Mire gondolsz? Tudatosan nem adtunk ki ezekhez a paklikhoz komolyabb erositest (pl. trinigan vagy dal lap), ellenuk annal inkabb.

  8. Amugy: Nemzeti hagyomanyos:
    1. Edra
    2. Soxin
    3. Soxin
    4. Dal
    5. Korlatozas

    (18-fele koncepcioju pakli volt)

    Nna.🙂

  9. Tudtam én, hogy nemzetire jó választás a háromerdős kovács, MIÉRT NEM ÉN JÁTSZOTTAM SOKSZÍNEKKEL CSALIK AZ ÚJ SORSOLÓ PROGI!😀

  10. @Balage: olvasd el az 1. érvet, amit írtam🙂

    Amúgy meg nem csak én, hanem jópár egyéb játékos sem szeret hagyira járni az egyhangúság miatt, ezt már számos fórumon olvasni lehet.🙂

    Vitatkozni nem fogok, innentől a tények majd beszélnek helyettem🙂

  11. És még 1 dolog: Szerencsére eléggé sok kreatív játékos van a hkk-ban, hogy ne ezekkel a deckekkel induljanak😉

  12. Nemzeti 1. napon szerintem nem az motivalja a jatekosokat, hogy mit fognak betiltani, hanem hogy mivel erzik az eredmenyt.

    Amugy ha mar teny: egyhangusagrol beszelsz, mikozben en mutatom, hogy miert nem. Ha bemasolod pl. az idei nagy hagyi versenyek eredmenyeit, es kimutatod az egyhangusagot, az 1 megalapozott erveles lenne.

  13. Lényeg az, hogy a sárkány dekk, az épületek, meg a legendás keltető menjen a többinem számít neki.😀

    Felesleges időpocsékolás a kommentjeire válaszolni én sem teszem ezután többet😀

  14. Én nagyon toleráns vagyok és abszolút nem vagyok egy kontrol párti player,de nekem is kezd sok lenni amit Dani leművel…:S

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

