Így éreztem magam az első hagyományos versenyen

Tegnap lezajlott a Világégés utáni első hagyományos verseny, rövid élménybeszámolót olvashattok tőlem.

Ahogy korábban írtam, az első hagyományos versenyt mindig eléggé izgatottan várják a játékosok, nem volt ez máshogy sem, rajtam is egyfajta karácsonyváró hangulat lett úrrá. Elég sok paklit összeraktam és próbálgattam, de a tuti sehogy sem akart megszületni, az előzetes felmérések (ki mivel játszott péntek délután, fórumos lapkérések) iszonyatosan változatos, és ennek megfelelően kiszámíthatatlan metát jósoltak.

Jancsár János úr a hkk.hu-n tökéletesen kifejtette: “Kétféle játékos tette tiszteletét a versenyen: az óvatosabb fajta, és az általam “vaklégy”-nek titulált kreatív, vállalkozókedvűbb fajta. Az előbbi olyan paklit rak össze, ami eléggé rezisztens mindenre, jól eljátszik szélsőséges környezetben is, stabil 6/4 elvárható tőle (főleg a rutinos, öreg rókák döntöttek így), míg az utóbbi bevállalta az ötletét, a saját koncepcióját, kombóját, vagy kreatív pakliját, minden-mindegy ill. lesz-ami-lesz alapon.”

Én utóbbi mellett tettem le a voksomat, de sajnos nem vittem sikerre a vállalkozásom (az éllovasok mind az első kategóriába tartoznak). Abszolút nem tartom azonban negatívnak azt, hogy igazán új, kreatív pakli nem tudott az első helyek egyikén végezni, az viszont király, hogy ha tippelni kellett volna biztos, hogy nem ilyen deckeket tippeltem volna a dobogóra (1. Raia követő, 2. Életenergiás Délibáb kombó, 3. Arochos).

A közhangulat remek volt, már a verseny elején kiderült, hogy igencsak jó napnak nézünk elébe. Sok új, régi-új játékos tette tiszteletét és számtalan új koncepció látott napvilágot, aminek én személy szerint nagyon örülök, valószínű amiatt, mert kíváncsiak voltak a játékosok, hogy az új lapok hogy működnek élesben. A verseny egyébként elég maratoni volt, kicsit korábban, mint 11 órakor kezdtük el és nem sokkal hat előtt lett vége. Köszönjük mindenkinek aki tiszteletét tette, reméljük, hogy jól éreztétek magatokat.

Részletes beszámolóval a hét elején jelentkezünk.

CSÍP!

Egyed Dávid

1 thoughts on “Így éreztem magam az első hagyományos versenyen

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .