Randomlap

…a mai versenyről!

figyelő

Egyre több érdekes versenyformátum kerül megrendezésre így, az elfeledett, vagy speciálisabb lapok fel-fel üthetik a fejüket a versenyasztalokon.  A mai verseny is lehetőséget adott a játékosok kreativitásának kihasználására. Így voltam ezzel én is. A hét minden napján újabb paklikat raktam össze, de egyikkel sem voltam megelégedve. Az utolsó nap egy Dornodon követője + Specializáció mellett tettem le a voksomat. Kicsit többet vártam a paklitól, mindenesetre 6/3 sikeredett. A deck összeállításnál nem volt egyszerű dolgom, hogy megtaláljam a legjobb ütemben érkező kártyákat. Kb. a lapok felénél jártam, amikor megpillantottam egy Sárkánymágiában megjelent általános varázslatot, a Figyelő szemeket.

Ha hagyományos környezetben vizsgálnám, akkor azt mondhatnám, hogy minden, amit tud egy kicsit gyenge, hiszen túl drága, keveset sebez, csak kör végén húzat, és csak akkor, ha sebezni is tudtunk. Mégis egy ilyen környezetben bőven megéri használni, hiszen kevés a gyakori és nem gyakori erőforrás, és három lap mégiscsak három lap. Amint megláttam, rögtön tudtam, hogy jó lesz még valamire, hiszen a Specializáció olcsóbbítja, hála a “célpont lény” szövegnek. Egy manáért szerintem már korrekt papírka, de a hagyományos környezetben még így is kétszer meggondolnám a használatát. Ha a Hendiala pillantásához hasonlítjuk, gyengébb lapnak könyvelhetünk el a Figyelő szemeket, hiszen a pillantás instant, de már azt is csak elvétve használják.

A paklimba én erősnek éreztem, és be is szuszakoltam belőle – de azért nem három darabot, mert könnyen a kezünkben maradhat, és valljuk be, egy három lapos kezdésnél az probléma lehet. Végeredményben nem csalódtam benne, volt, hogy visszahozott a játékba.  Remélem sok süllyesztőben lévő lapra virrad új nap az egyre speciálisabb formátumoknak köszönhetően.

Varga Károly  

5 thoughts on “Randomlap

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

