Randomlap

Egy káoszkatlanba fulladt fekete bűbáj.

Emlékszem rá, amikor első vagy második alkalommal a Dungeonben a frissen összeszedetttunder vámpír paklimnak próbáltam ellenfelet találni, akkor futottam össze egy olyan paklival, amely a következő lapra épített: Árnytündér kipárolgás.

A lap annyit tud, hogy az ellenfél minden lapja után, ami bármilyen módon a semmibe kerül, sebződik egyet. Akkoriban a Morgan tanítványa paklik fénykorukat élték a Parhalakka + Magzat kombónak köszönhetően, így nem lepődtem meg, amikor leültem az ellenfelemmel játszani és ezt a narancssárga lapot véltem felfedezni. Neki is fogtunk, és jött nála második körben egy Árnytündér kipárolgás. Nem nagyon értettem, hogy ez mi akar lenni, mert nem ehhez voltam szokva az ilyen paklik kapcsán, de gyorsan rájöttem, hogy igencsak fáj, ha a Sötét Árnyammal szeretnék harcba indulni. Következő körben jött morgegy Morgan barlangja, majd a saját paklijából dobatott 12 lapot. Nagy szemekkel bámultam rá, hogy ez miért is jó? Majd bejelentette, hogy minden köröm elején 6 lapot a semmibe kell dobnom a paklim tetejéről, majd jött még egy kipárolgás. Passz. Csendben leszámoltam a 6 lapot és a 12 életpontot. Evidens volt, ha most nem nyerek vagy teszek valami okosat, akkor nagy bajok lesznek. Horda paklimban kevés okos megoldás volt, így inkább megpróbáltam elintézni, de akkor még egy kör alatt nem tudott minden második pakli 20-t ütni így ez nyilván nem sikerült. Azóta megjegyeztem ezt a gonosz bűbájt magamnak.

Mai szemmel nézve is érdekes kis lap, a maga módján egyedi. A semmizés a játék létfontosságú eleme lett, így garantált, hogy bevihetünk vele néhány sebet, de a mostanában éledező motyógók is hasznát tudnák venni. Egy Suttogó Végzet paklifelezése tökéletesen elegendő ahhoz, hogy a húsz sebzést be is vigyük. De majdnem minden második motyogó társa tud pakliból semmibe dobatni.

Lehet, hogy kicsit öregecske és a két mana túl soknak hangzik (felújítható…), de talán van még benne egy kis parázs – ha más nem, egy nekronhorda ellen biztos jól fog muzsikálni.

Varga Károly

4 thoughts on “Randomlap

  1. Höhö, vicces viszont látni a saját laptervemet (Morgan barlangja)… fél tucat akkori spoiler után végül csak rápakolta 2 lapra (a másik a Morgan gyásza) a nevem a Beho… De rég is volt. Mire ez kijött, már rég nem is játszottam….

  2. :))))

    A morgan barlang régén nagy kedvencem volt, egyik első versenygyőzelmemben (gy-ngys) is nagy segítség volt.

    A morgan gyásza pedig máig egy játszható, egyedi lap.

  3. Én mondjuk az ehavi fajra vinném el side-ba. Néhány Járj-as paklinak kifejezetten zavaró:)

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

