Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

Chara-din hatalma újból növekedni látszik.

Ezen a héten tovább folytatódott az idei évben érkező új lapok tesztelése – különös hangsúlyt kaptak ezúttal azok a lapok, melyek jó eséllyel pályáznak a következő két Zén kiegészítőbe történő bekerülésre, hiszen ezeket néhány héten belül véglegesíteni kell.

chara_din_kovetojeMiután a listán néhány meglehetősen csábító lila lap is díszelgett, végül úgy döntöttem, hogy egy Chara-din dobatós kontrollt fogok összeállítani, méghozzá Chara-din követőjével, építve arra, hogy a zanszilánkos lapok mellé jól fognak jönni a fattyak, nem is beszélve arról, hogy így a dobatások mellé így rögtön érkezhet a nyerés is.

A jól ismert lila zanszilánkok (Fertőzött szentély, Talbot kínja, Neuroblaszt, Ouitmlen stb.) mellett játszottam többek között Chara-din bűbájával, A káosz egyhangú libáival, Martian repertoárjával és Áldozat a főistennekkel is, utóbbi miatt tehát teljesen egyszínű paklival próbálkoztam. Az igazi erőt az új lapok képviselték a deckben, több legendás Chara-din lap is visszatér majd a következő kiegészítőben, melyek igen komoly játékerőt képviseltek – igazi húzólapjai lehetnek majd ezek az új nagykiegnek jelenlegi formájukban, így a lila szín kedvelői bizakodhatnak.

ouitmlenAmi ellenfeleimet illeti: elsőként Györki Dáviddal játszottam, aki szintén Chara-din követőzött, csak éppen a lényes vonallal, Hegymélyi keltetővel támogatva. A követőegyezés ellenére csak egyetlen közös lapunk volt (Xenó atka), és összességében az ő paklija bizonyult hatékonynak, engem ugyanis igencsak zavart a Keltető, a gyakran megérkező Káoszmester meg főleg – ősmágiából pedig sajnos nem áll túlságosan jól Chara-din. Itt tehát elbuktam végül. Dani Zoli A fókusz meglelésére és Átkozott követőre építő paklija ellen szoros csatákat vívtunk, hiszen két gyors, agresszív pakli nézett szembe egymással, és hasonló volt a helyzet Makó Balázzsal, aki az én múlt heti deckemhez hasonló Sárkány úrnős összeállítással próbálkozott. Játszottam még Bartus Gergellyel is, aki egy új szabálylapot próbálgatott (ezt egyelőre fedje homály), de többet nem mondhatok, mert megígértem neki, hogy nem árulom el, hogy 7-1-re legyőztem.

A paklimról összességében azt mondanám, hogy kissé alá volt rendelve annak, hogy az új lapokat jól ki tudjam tesztelni benne, összességében azonban nem működött annyira visszafogottan, mint gondoltam, az új lila kártyák erejében pedig joggal lehet bizakodni. Jövő héten új infókkal jelentkezek!

Csető Zsolt

5 thoughts on “Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

  1. Gondolkoztam már én is a raia kontrollhoz hasonló chd kontrollon hasonlóan a varázslatokra építve, de a hagyi paklik ellen tesztelésen mindig a counterek hiányán bukott el a pakli.
    Annyit el lehet árulni, hogy érkeznek jó 0 VP-s counterek a lilának?

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

