Tavaszi HKK tábor!

Faház meg sátor…

Mostanában elég sokan kérdeztétek tőlünk, hogy mikor lesz már a következő HKK tábor, ezért a nagy érdeklődésre való tekintettel úgy gondoltuk, hogy újra megszervezzük nektek a következő verőcei kártyapartit. Őszintén megmondom, hogy nagyon örültem neki amikor a kérdésekkel bombáztatok (mikor, mikor, MIKOR), mert az előző szerintem igencsak jól sikerült, viszont úgy jöttünk haza, hogy a kártyázáson kívül másra nem igazán volt idő. Jó, lazulás a medencénél, póker megvolt, de egy foci/kosár/röpimeccs, tábortűz vagy éjszakai túra igencsak királyi móka, igyekszünk ezért ezt is a programba iktatni.

Miután a Nemzeti bajnokság még messze van, így nem is  az erre való készülés jegyében mennénk le, a HKK-zást a legélvezetesebb formájában űznénk, draftolnánk (orrba-szájba, orkba-sideba). Hogy miből? Erre térjünk vissza kicsit később.

Ha már ilyen fejedelmi mókázásra adjuk a fejünket, többetek kérése volt, hogy ne egy éjszakát töltsünk csak lent, hiszen ez szinte semmire sem elég, így elsőre egy péntek (délutáni/esti indulás) – szombat – vasárnap (délutáni/esti hazaérkezés) vettünk célba. Amennyiben egy kicsi esély is van arra, hogy elgyere, írd meg, hogy melyik áprilisi hétvége lenne neked megfelelő!

Attól függően, hogy milyen ellátást és szállást kérünk változhat a tábor ára (nyilván attól is függ, hogy miből draftolunk), első ránézésre a szállás (faházban) és napi háromszori étkezés 5-6000 ft/fő/éj körül lenne, azért megpróbálunk majd valamilyen kedvezményre szert tenni.

Térjünk vissza a draftolásra. Nem olyan régen a Silverland oldalán találtunk pár igazán régi kincset, nevezetesen Létsíkok, Árnyékhold, Aranyforrás és Isteni szövetség kiegészítőket (bizony, display számra áll náluk). Ebből ISZONYAT jó lenne draftolni, az egyetlen hátránya, hogy majdnem arany árban mérik, egy displayért 27.800 ft-t kérnek el (egy booster ára 1390.-). Vagyis egy ilyen draftnak kb 4500-5000 ft a nevezési díja. Másik lehetőség, hogy Juniorból válogassunk, ennek sokkal szimpatikusabb a költsége, hiszen a boosterek 600 ft-ba kerülnek kedvezményesen, tehát a nevezési díj 2000 ft körül lenne. Természetesen várjuk a javaslataitokat, hogy miből draftoljunk, minden ötletet meghallgatunk!

Első blikkre tehát ennyi, várjuk tehát a javaslataitokat, melyik hétvégén ruccanjunk le egy kis HKK-zásra Verőcére! A dátumokat jövő héten szombaton összesítem, és vasárnaptól lehet jelentkezni.

Dév bácsi

14 thoughts on “Tavaszi HKK tábor!

  1. Esetleg kérdezzétek meg Miklósékat, nincs-e valami régi kiegből 10-20 csomag még a raktár mélyén…

  2. Miklós nagylelkűsége határtalan. Valószínűleg Ő odaadná a régi displayt 26000-ért is.

  3. Nyilván mert ISZONYAT!!!
    Nekem sajna egyelőre random mint ahogy mondtam is Neked Dave,de az biztos bármi is lesz én mindent elkövetek, hogy ott tudjak lenni mert fergeteges móka.
    Nyilván hatalmas lenne ily régi kiegekből draftolni,de talán kissé túlzó az ár:S
    Én még Juniorból sem draftoltam ha az marad akkor sem szakad meg a szívem,de persze ha a másik lesz akkor sem fogom húzni a szám:P

  4. Végre vmi jó cikk:)

    Viccet félretéve, április szinte minden hétvége jó, és speciel Juniorra szavaznék, ugyanis még kellene 3 Junioros Izoláció:)

  5. Én is, én is, én is….
    Nekem sajnos az áprilisból 26. talán jó, de ez se biztos😦

  6. Visszajelzés: Egy jó Verőce! | HKK Blog

  7. Visszajelzés: II. HKK tábor – utolsó jelentkezési lehetőségek | HKK Blog

  8. Visszajelzés: Nyenyenyenye, mi megyünk! | HKK Blog

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

