Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

Kragoru előtt tisztelegve harcba hívtam a mágikus védelmű lényeket.

Tegnap Tíz év rovatunkban a jubileumát ünneplő Kragoru familiárisáról emlékeztünk meg, ennek örömére pedig úgy gondoltam, én is megünneplem egy kicsit a szóban forgó követőt, így Lassan járj! + Kragoru familiárisa párosítással vágtam neki a tegnapi tesztelésnek, miután a tesztlistán jónéhány mágikus védelmű lap szerepel.

Úgy döntöttem, hogy felvállalom a ködös vonalat, ami kezdés esetén igen nehéz helyzetbe hozza az ellenfelet, így Tharr és Leah rögtön el is keltek a Ködsárkány, a Ködmangó, a Molgan és az egyéb ködös lapok miatt. A másik két színem Chara-din és Elenios volt, az új mágikus védelmű lények leginkább innen kerültek elő.

kodsarkanyMaga a tesztelés némileg csalódás volt, meglehetősen kevés meccset sikerült nyernem ugyanis – a Specializáció és a Bűvös erdős köd pakli ellen semmi esélyem nem volt, de a Hegymélyi keltetős legendás deck és a Raia követős pakli ellen is csak annyit történt általában, hogy az nyert, aki kezdett. A két manás kragoru lények hiába illeszkednek jól Lassan járj! mellé, követőlövés esetén jelentősen begyengülnek, így utólag könnyen lehet, hogy simán csak követővel, több védekező lappal raknám össze a paklit. Potenciál ugyanis mindenképpen van benne: az egyik új ultraritka lény például minden meccset megnyert nekem, amikor lehoztam, képességei alapján pedig joggal lehetne majd Repro méltó utódja, de egyelőre nem vagyok biztos benne, hogy meg fogja látni a napvilágot. Igen szépen muzsikált emellett az egyik kék kragorus szörnyeteg is, mely az ellenfél kezét és manáját vette kezelésbe.

Az mindenképpen az új kragorus lapok mellett szól, hogy a nagy részük több fajta pakliban is elférhet, így némi finomítgatással egészen ízletes kártyák is lehetnek még ebből, melyek remélhetőleg beállhatnak majd a Ködsárkány, Ouitmlen és Augur mellé a sorba.

És hogy legyen a végére némi érdekesség is: elkezdek csepegtetni nektek néhány lapot, melyek lekerültek a tesztlistáról (vagy éppen meg sem élték az első tesztelést). Íme az első példány (ez a lap tehát NEM fog megjelenni):

3 VP Tugt-ork (új)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK

Repül. Anti-mágia: 1.

10/2

Hát igen, vannak szokatlan méretek…

Csető Zsolt

10 thoughts on “Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

  1. A Tugt-ork miért került le a listáról? Nadin is majdnem ezt tudja, és az még erőforrást is ad. Túl gyenge vagy túl erős volt a tesztelésen?

  2. Szerintem mindkét lap egy vicc, bár a drága asszonyságból szoktam hármat használni ha már van…

  3. Bennem inkább az merült fel,hogy hogy kerülhetett fel a listára egy ilyen “ötlet”…

  4. Nem érte meg sajnos, hogy teszteljük (az én ‘zseniális’ ötletem volt, szoktam azért ennél összetettebbeket is kitalálni🙂 de csináltam most pár egyszerű lapot, mert az is kell) a ‘nyitó’ megbeszélésen kidobódott (de lehet, hogy még visszacsempészem🙂 )

  5. Ki se próbáltuk sztem. Senki se akar kikapni egy ilyen ostoba lénytől.

  6. Ilyen faék jellegű kártyákra nincs sztem szükség 2014 végén a hkknak. Egyszerűen nem élne meg a jelenlegi metagambe mert túl drágán nem csinál effektive semmit.Észre kell venni, hogy manapság egy 4 ért 30/1es lény gitt kategória.Egyszerűen azok a lapok amik drágák(igen a 3 mana manapság már nagyon az) és csak 1 dolgot tudnak nem éri meg pakli közelébe tenni.Ez a lap tipikusan a deckjébe sem beférő gyakori lapok táborát szaporította volna jó eséllyel. Ilyenekre nincs szükség.Örülök, hogy lekerült a listáról.:

  7. JuFe: sztem nem lenne rossz egyáltalán, gondolj bele egy counterelgetős pakli kap ilyenből 2-t a 2 körben (követő mellett + olcsóbbítás, mert ugye azt minek is fogná meg feleslegesen :P). Ennyire faék győzelmeket azért nem akarunk, én legalábbis biztos nem. A Troki ehhez képest sokkal sebezhetőbb (counterelhető, 2 pálinka esetén csak 1 épje van és csak 9-et üt), de az legalább univerzális, úgyhogy a fenti lap kevés szerephez jutna alapvetően, viszont rengeteg embert idegesítene, hogy ilyen létezik Az 1-ért 3, 2-ért 6, 3-ért 9-hez azért tartsuk már magunkat😛

  8. Ja és ugye nyilván, ha szedik az orkos követőt, akkor ez szinte fixen kiszedne még az Életenergiát is😀

  9. @Vik
    Sztem nem férne be hosszútávon sehova mert a 3 mana (még akkor is ha a követő effektive tud termelni ha úgy van) túl sok egy ilyen lapért ami messze nem univerzális,Nem véletlenül nem fér be a deckbe pl a troki sem, Egyszerűen egy hordának túl nagy luxus, hogy ilyen 3 manás papírokat szorongasson a kezébe az első körébe.Ok értem az érvelésed egy kontrol ellen átmenetileg megoldás lehetne(bár ha kezd még az is lehet, hogy az előbb kiszed mint te őt…),de elég gyorsan lereagálná a meta a hasonló lapokat.Betesz kánter helyett leszedést és máris megoldotta(vagy csak dobja neki a stigmát ami jelenleg is olyan papír ami befér a deckekbe).Szumma szummárum sztem felesleges kiadni olyan lapokat amik 1 apró kis gondolatmenetet végigvíve láthatóan nem kerülnének hosszútávon(nem is több kiegnyi időre gondolok csak maximum hónapok) legalább 1-2 deckbe használatra mert ezzel csaj újabb rémisztő yetik meg titánpókok kerülnek kiadásra…Uff

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

