A Raia paklikról szólt a Dungeon amatőr versenye

Pásztor Szabolcs győzelemre vezette az angyalokat.

Kifejezetten amatőröknek szóló versennyel várta a játékosokat az elmúlt hétvégén a Dungeon: az ultraritkák, valamint a Nil herceg dalnoka, az Előnyös üzlet, az Életadó, a Ködmangó, a Molgan, a Szánalmas teknős, a Trinigan manakonzervátora és a Rox, a csontok ura nélkül folyó küzdelemre 17-en neveztek be.

A mezőny a tiltások ellenére igen egyhangúra sikeredett, hiszen a mezőny harmada Raia követőjét használt. A szabálylapok közül a Lépéselőny (3) volt a legnépszerűbb.

  • Szabálylap (3): 1 Életenergia, 1 Lépéselőny, 1 Semleges csatamező
  • Követő (10): 6 Raia követője, 1 Átkozott követő, 1 Építő rakshallion, 1 Tharr követője, 1 Védelmező rakshallion
  • Egyéb (4): 1 A bőség zavara + Mérgező rakshallion, 1 Lépéselőny + A kalandozók védőszentje, 1 Lassan járj! + Melák, az óriás, 1 Lépéselőny + Tharr követője

2014-05-17 14.06.08

A döntőben Pásztor Szabolcs és Kiss Gábor csaptak össze a győzelemért: előbbi Raia seregeit vezette, utóbbi pedig KF-es lényekkel és tárgyakkal árasztotta el az asztalt. A rendkívül szoros összecsapásban végül Szabolcs diadalmaskodott, így Gábornak be kellett érnie a második hellyel, a dobogót pedig Moldován Péter tette teljessé.

A végeredmény

I. Pásztor Szabolcs (paklilista)

Raia pakli Raia követőjével.

II. Kiss Gábor (paklilista)

KF-es pakli Lépéselőnnyel.

III. Moldován Péter (paklilista)

Raia pakli Raia követőjével.

IV. Galamb Dániel (paklilista)

Épület pakli Építő rakshallionnal.

V. Várnai Péter (paklilista)

Raia pakli Raia követőjével.

VI. Dinnyés Tamás (paklilista)

Időzített gomba + Bálvány kombó pakli Átkozott követővel.

VII. Palotai Milán (paklilista)

Kalandozó pakli Lépéselőnnyel és A kalandozók védőszentjével.

VIII. Szabó Krisztián (paklilista)

Raia pakli Raia követőjével.

IX. Baksa Barnabás (paklilista)

Moa pakli Lépéselőnnyel és Tharr követőjével.

X. Csintalan Kristóf (paklilista)

Teknős pakli Semleges csatamezővel.

2014-05-17 14.04.11

A Raia deck dominanciája nem csak a mezőny összetételét illetően volt érezhető: ahogyan az látható, a legjobb ötbe három ilyen pakli is odafért. Ennek következtében a hasonló formátumú júniusi HKK Blog verseny tiltott lapjai közé a fehér követőt is felvettük – reméljük, hogy így kellően balanszolt versennyel lesz dolgunk.

Csető Zsolt

19 thoughts on “A Raia paklikról szólt a Dungeon amatőr versenye

  1. Számomra érdekes, hogy keltetős charadin kövtős pakli nem is volt közte. Pedig felvette volna vele a versnyet!

  2. Mondjuk Pásztor Szabolcs eléggé topdeckelt, ahogy látom. MInden pakli kemény Thechianfluxal és földanyával

  3. Szép volt fiúk,grat,( jó látni,hogy leányzó(k?) is jelenlétükkel emelték az esemény fényét).

  4. Remélem azok is jól érezték magukat, akik több raia deckel is összekerültek. Nem feltétlenül hiszem, hogy nagy élmény volt.

  5. Ja-ja, Leányzók is voltak a versenyen! Nem is vallott szégyen egyikük sem, ügyesen játszottak!

    Csak így tovább!🙂

  6. Bezzegh mikor én nyertem a D-s amatőrt márciusban,azt meg sem említette a blog,ejnye!😀 Grat mindenkinek!

  7. @zorall: de, említettük, hogy a Tokio Hotel frontembere részt vett a budapesti versenyen!

  8. Köszi (& grat) Mindenkinek!

    nimothenk: A döntőt valóban topdeckeléssel nyertem. De ehhez se a fluxnak se a földanyának nem volt semmi köze, egyébként sem értem, hogy miért baj, ha ezekkel alapból játszik valaki, nem voltak tiltottak.
    A 3. döntő meccset végül az Álomsík és egy jókor behúzott és eldobatott stigma hozta el. A sík nélkül esélyem se lett volna, Gaben mindhárom alkalommal iszonyat jól húzott és nagyon hamar kiterült. Kegyetlen nagy szerencsém volt a jókor felhúzott síkkal és stigmával. Életem egyik legizzasztóbb meccse volt.

    A többi ellenfelemmel szemben is végig nagy szerencsém volt, Milán 2-szer is csak tárgyakat húzott kezdőre ellenem, Moldován Peti, tükördekkje ellen pedig mindig jól jártam, mert amikor átadtam a kezdést ő nem nagyon tudott megindulni, amikor pedig ő adta át a kezdést akkor én le tudtam pörögni.

    Gaben egyébként így 2,-ként is komolyabb díjazást kapott (7VÉ), mint én (5VÉ+moa szaporítótartály), ráadásul csak jó lapot bontott, míg én egy rakás gittet😦.

    A résztvevő lányoknak külön gratulálok. A mezőny 1/8-a nőnemű volt, remélem ez az arány következő nagykieg behós frissbontásán is legalább ennyi lesz.😀

    A blogoson egyébként szerintem nyugodtan lehetne tiltani minden követőt ill. szabálylapot is a koncepció-spoilereken kívül, mindig lesz egy következő legerősebb, ami majd ledominálja a mezőnyt, ha kizárjátok a fehéret, akkor majd a lila különböző verziói és a lépéselőny, önmagában, kallerekkel/törpegnómmal, esetleg toronykombó, éjfattyak stb.

    Üdv: Szabolcs

  9. Grt Szab🙂 én ott csesztem el h nem csillagszórót hanem gyilkos pörölyt kerestem, illetve a tiltások ügyén, pont ez lenne a lényeg, h ne a raia, hanem a stb… domináljon, mert egyértelműen nem lehet megmondani. Ha tiltanák a narancs lapokat akkor maradna vmi 5lapos kontrollszerzet szerintem. És tényleg nagyon izgalmas meccs volt!

  10. Nem tudom ki fotózott,de legközelebb a lányokat fotózza,ez a dupla sztatikus gólem kevésbé izgalmas🙂

  11. Kyb: Nem is azért mondtam,csak látszik a végletekig optimalizált pakli listádon hogy biztos jó volt a deck
    Gratulálok az eredményhez!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

