Kezdő Dév benéz (1. rész)

Egy ötlet, egy küldetés, egy LEGENDA!

Akik követtek bennünket elődblogunkon a Vigyázz|Autó-n annak valami derenghet erről a chalengeről. Az eredeti elképzelés az volt, hogy minimális erőforrásból egy bizonyos idő alatt korrektnek mondható gyűjteményt kell építeni.

Emlékezhettek rá, hogy Zsolti (aki jelenleg államvizsgázik, így innen is iszonyat szurkolunk neki) anno megcsinálta: 5 boosterből sikerült egy egész guszta gyűjteményt varázsolnia, méghozzá négy hónap leforgása alatt. A 13 részes sorozat egyébként továbbra is elérhető itt a blogon , melyből bizony én is komoly erőt (és ötleteket) fogok meríteni a későbbiekben. A sorozat célkitűzése egyébként az is, hogy bemutassuk kezdő, illetve kis gyűjteménnyel rendelkező játékosoknak, hogy lépésről-lépésre hogyan tuningolhatják már meglévő paklijaikat, milyen logika mentén építsék, gyarapítsák gyűjteményüket.

fishSokat gondolkodtam azon, hogy mi lenne az optimális induló készlet, és arra jutottam, hogy ha valaki azt szeretné nyomon követni, hogy pár boosterből mi lesz, az újra elolvashatja a már említett A Kihívás rovatot (kezdőknek amúgy mindig azt szoktuk tanácsolni, hogy a legutolsó kiegészítőkből vásároljanak maguknak, és én most is ezt tanácsolnám nekik, viszonylag sok és jobb lapokhoz juthatnak így hozzá). Ami miatt én nem ezt az utat választom a fenti mellett, a cserélgetésben szerzett -úgy gondolom nem kis- tapasztalat. Bizonyára sokan tudjátok, hogy most hétvégén kerül megrendezésre a II. HKK tábor, amire nyilván rendelnünk kellett nem kevés boostert a hkk.hu oldalról, melyekhez szerencsére pont volt elég kódunk, így a kezdő gyűjteményemet összesen HÉT! lap fogja alkotni: 6 Aranyhal és 1 Hétfejű hidra.

Úgy gondolom továbbá, hogy néhány alapvető szabályt tisztázni kell a projekttel kapcsolatban. A gyűjteményre először úgy gondoltam, hogy 0 forintot szánok, de ezen egy kicsit változtatnék: általában azért havonta egyszer valaki rak fel olyan hirdetést, vagy keres meg olyan ajánlattal amit igencsak nehéz visszautasítani, így egy minimális, 3000 forintos limitet határoztam meg. Továbbá versenyre nem kérhetek kölcsön lapokat (ami a kezdeti dolgokat kissé megnehezíti, de úgy jó az élet igazán). A Kezdő Dév benéz projektet akkor tekintem sikeresnek, ha a Nemzeti Bajnokság harmadik napjára sikerül bejutnom, és a bajnokság után készítem majd el a végső összegzést.

Valaki cserél?

Dév bácsi

18 thoughts on “Kezdő Dév benéz (1. rész)

  1. Érdekes kezdeményezés .
    Én máris felajánlok cserére a 3 Aranyhalért elég nagy mennyiségű lapot.(ha csak ritkák kellenek ugy is jó)….Neked ingyen lesz a postát is én állom……🙂

  2. Hát ezért “beáldozni” a nemzetit elég kemény.Drukkolok,hogy összejöjjön!!!

  3. Ha mást nem egy dekket elcserélek vele a sok pontyért, majd a nemzeti után visszacseréljük:)

  4. Ram szamithatsz, meg regi tocsam is van cserere😉🙂 legalabb a halacskak tudnak majd uszkalni🙂

    Termeszetesen sok sikert kivanok😉

  5. Sok sikert! Drukkolok! Az egy Hétfejű hidráért odaadom a Zénes bontotton általam bontott mind a 60 lapot 28-án. Nos?

  6. Hol vannak a cápák, akik ilyenkor megrohamozzák a kezdőket?😛 Dév, én adok neked az Aranyhalakért 1:1 arányban Őscápákat! Mind a kettő hal, de nézd meg, az Aranyhal kis 0/1-es véglény, míg az Őscápa tiszteletet parancsoló 10/10-es! Egyértelmű, hogy ki a vizek királya! Ráadásul ajándékba kapsz 3 Kutatóosztag-parancsnokot! Nem ismered a lapot? Olvasd el, és érezd át az őskombó hatalmát! Egy ilyen párossal hamar pontot tehetsz a játék végére, iszonyat! Na, deal?😉

  7. Ne hallgass Balázsra, csak le akar vágni! Egy gyűjtemény alapja természetesen a megfelelő mennyiségű lap összegyűjtése (is). 3 lap 3 lapért nem jó buli.
    A 3 aranyhalért gyak-nemgyak lapok óceánját biztosítom a számodra. A 3 legutóbbi kiegek hihetelen lényeit, káprázatos tárgyait, varázslatos varázslatait, csalafinta bűbájait öntöm lábad elé a szivárvány mind a 7 színében (plusz Bufa és Tharr)! Tudom nehéz ellenállni ennek az ajánlatnak, ne is küzdj ellene! Csapj le rá még ma!:DD

  8. Köszi mindenkinek (Zsoltinak a javítást, nem bírja ki, hogy ne szóljon bele mindig mindenbe)! János, vegyük fel a kapcsolatot Behón, érdekelhet a dolog.

  9. Kiváncsi vagyok, mi sül ki ebből és szurkolok!
    Azért lehet, hogy tényleg nem pont a Nemzetit kellene beáldozni ezért…

  10. Eddig ha jol emlekszem nem volt olyan nemzeti ahol kokemeny top dekkel indultam volna. Most is kitalaltam mar mikkel megyek, a ket dekk osszkoltsegenkb 20000 ft (nyilvan sok atfedessel). Ez szerintem teljesitheto!

  11. Azért ez a 7 lap alsó hangon is ér 6000 Ft-ot, kezdő cserekészletnek nevezni egy kicsit túlzás, de ettől még érdekes a kihívás. Sok sikert hozzá!

  12. Miért baj az ,hogy “beáldozza a nemzetit”?😀
    Akkor röhögnék ha elérné a top8-at ezzel a kihívással!
    Hajrá, hajrá!😀

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

