Mindenütt jó, de a legjobb Verőcén! (2. rész)

Folytatódik a kis verőcei kalandunk.

Tehát szerencsére sikeresen túléltük az első éjszakát (bár néhányunkat elnézve erős kétségek gyötörtek efelől), és nekiálltunk összerakni a második napot. Egy jó reggeli, melyre egyesével szivárogtak a táborozók, végül Barti kivételével összegyűlt a kis csapatunk. Tojásrántotta, infinite menzatea, majd kitaláltuk, hogy este jó lenne a tábortűz mellett sütögetni is egy kicsit, így összedobtuk a keretet rá, gyerünk a boltba! Baka kocsijában viszont csak IMG_20140621_133229_2083 hely volt, így Klujber úrral behajtogattuk magunkat hátra. Miután valami céges rendezvény kezdődött a szombati napon nagyobb dugó alakult ki a Csattogó-highwayen mint egy hétfő reggel a Kerepesi úton. Némi hoki után odaértünk a boltba, vásárlás, kis telefon Bélának, hogy merre tévedt el (ugyanis Szili Béla is csatlakozott hozzánk a Junior draftra), kiderült, hogy ő Kismaros felől érkezett mindenféle földúton, de szerencsésen ideért. Visszatértünk a kiló szalonnával, hagymával és kenyérrel felfegyverkezve, majd a tegnap berendezett szobába beülve nekiálltunk draftolni. A balomra meg is kaptam a vendégünket, Bélát, jobbomra pedig Klujber urat (sejtettem, hogy jobbról nem sok ritkát látok majd, hülye skydraftoló). Az első bontásban 4 broken lap is volt: Hadiállapot, A gyalázat lemosása, A mágia tobzódása és A béke megszakítása. Kis töprengés után végül a Hadiállapot mellett döntöttem, nem egy meccset hozott, főleg, hogy keresni is szinte mindig tudtam valahogy. Maradék színeknek Rhattot (Felhők asszonya, Keresetlen szavak), Eleniost (3 Varázslatlopás, 2 Hendiala intrikája) és Sherant (Iltian hagyatéka, 6 Tornádó, A gyalázat lemosása) választottam. A mezőnyben a sok good-stuff kontroll mellett Gombapókos és varázslatellenes hordát is láthattunk. Szinte nem volt két ugyanolyan dekk! A viadalt sikerült megnyernem (nem kis szenvedés volt azért, minden ellenfelem megizzasztott bőven), második és harmadik helyre végül Viktroll és Barti értek oda. A győzelmem kulcsa a pár broken papíron kívül a helyszínen tartott Szandi és Zoltán Erika koncertek voltak, én mindig őket hallgatom, a többieket inkább bosszanthatta, Jufe pl. ki is dIMG_20140621_234432_811őlt (bár lehet azért, mert betegeskedett). Vacsora után elmentünk rőzsét gyűjteni, hogy az esti tábortűzhöz legyen bőven, majd nekiálltunk pokerezni, melyet a két Csernus nyert meg (szerencsés fishek). Irány a tábortűz! Mi, az a mi tüzünk? WTF!? Igen, egy hülye tánctáboros csoport felgyújtotta és odaült, mintha az övék lenne, amiből megint volt egy kis para. ELLOPTÁK A TÜZET! Pár @&#! anyátok felkiáltás után újra megraktuk a tüzet egy másik helyen és nekiálltunk sütögetni. A hangulat remek volt, pár klasszikus Kovbojok nóta is felcsendült. Valamivel korábban és józanabbul tértünk nyugovóra.

Van még mit mesélni, folytatás következik!

Dév bácsi

6 thoughts on “Mindenütt jó, de a legjobb Verőcén! (2. rész)

  1. MrPit klasszikus:
    -Ismeritek a Szandis viccet?
    -Neeem. (de!😉 )
    -Tanárnéni kérdezgeti a tanulókat, hogy ki és miért szereti a Szandit.
    -Én azért, mert olyan szépen énekel!- mondja Pistike.
    -Én azért, mert olyan jól táncol!-modja Évike.
    -Én azért szeretem a szandit, mert nyáron nem büdösödik benne a lábam!-mondja Móricka.

    Hát behaltam! Már vagy 20 éve nem hallottam ezt a viccet!🙂
    1000 THX Pit!🙂

  2. Köszi a beszámolót!🙂

    OFF:
    A “Skydraftoló” szó angolkodásáról jutott eszembe, hogy meg akartalak már kérni titeket blogosokat, hogy tudnátok egyszer egy cikket írni ezekről a Magic-es (vagy ki tudja már, hogy honnan való) angol eredetű szavakról, amiket szeretettel szoktatok használni? Jómagam egy külföldi TCG-vel sem játszottam még, csak a HKK szabályait és kifejezéseit ismerem.
    Nagyon örülnék egy ilyen informatív írásnak valamikor a jövőben. Nyílván rá tudnék keresni a neten a népszerű Magic-es kifejezésekre, és szótárral nekikezdeni fordítgatni, mint egy idióta, de egy szépen megírt magyar nyelvű írásban azért csak szívesebben ismerném meg ezeket.

  3. Visszajelzés: HKK tábor #kimithoz | HKK Blog

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

