Randomlap

Új rend születik, avagy Randomlap a javából?

garabonciasA legújabb Zén kiegészítő, az Ősi lelkek megjelenésekor felfigyelhettünk rá, hogy bizony 3 vegyes idézési költségű kalandozó is megjelent, melyek közül Szőke Martin és Tou Szang még tápolja is a kallerokat (előbbi szintet ad nekik, utóbbi pedig olcsóbbítja őket). A vegyes IK mindig beindíthatja a fantáziánkat egy jó öreg Lassan járj!-as koncepció irányába. Ehhez különösen jó a harmadik megjelent ideillő példány, mindenki asszonya (na meg a felhőké), aki akár régi fényében is tündökölhet. A különböző fórumokon megjelent hírmorzsák alapján a következő nagykiegészítőben további kártyákat kap majd ez a vonulat. Így kicsit beletúrtam az otthoni stócba, és egy Elözönléses lantos figura ragadt meg a kezemben, aki akár újból a pakliban találhatja magát.

Ő nem más, mint a Garabonciás, kinek a színe jelenleg jónak tűnik a Felhők asszonya miatt, míg a képessége kifejezetten kellemes egy Lassan járj!-as környezetben. Amennyiben A kalandozók védőszentjét használunk a szabálylap mellett, úgy egy második körös Garabonciás, majd lapdobás után (úgy néz ki, jellemzően 4 manát fog termelni nekünk) még 2 társát kiszórhatjuk. Ha teszem azt ez esetleg 2 Szőke Martin, akkor olyan sok dolog miatt már nem kell aggódnunk a meccs folyamán. A leszedés pedig jellemzően később lehet hasznos, ami mint tudjuk Járj mellett mindig kellemetlen, ha „ingyen” érkezik. Ti hogy látjátok? Lehet, hogy a Rhatt fiú ismét a versenyasztalokon pengethet? Vagy vannak jobb alternatívák?

Dávid Máté

12 thoughts on “Randomlap

  1. Vicces, mert a ritka stócomban én is éppen tegnap akadtam rá és rögtön bekerült a mappába😀

  2. Próbálgattam ma a paklit a lámpa ellen, Kaller követővel és Lassan járjjal. Abban a verzióban, amit én próbáltam, ez a lap nem lenne hasznos. Az, hogy kézből kell neki lapot dobni, sokat ront rajta. Eleve 3 lappal kezdem a játékot, azok közül nem fogok szívesen dobálni lapokat potom 4 manáért. Ha így teszek, akkor csak annyim lesz, hogy pont ki tudjam rakni az összes lapomat a kezemből a második körre, gyakorlatilag laphátrányba kényszerítve magamat. Egyedül az új kallerek zavaró képességeire vagyok hagyatkozva, hogy kihúzzák nekem az időt a harmadik körig. Sokkal szívesebben várok a szabálylapom és egy árva Szőke Martin mellett a harmadik körig, mint hogy elkapkodjam a dolgot egy ilyennel. A szabálylap is azt sugallja, hogy járjunk lassan.
    De ha mégis sietünk és VP termelés kell, akkor a Martian repertoárja fényévekkel jobb nála, és az már az első körben is kifér, ami a követő mellett már elég egy Szőke Martinhoz.
    Ráadásul a Garabonciás csak a saját körömben szed le lapot, lockot sem tud valami hatékonyan tenni az ellenfélre, tehát ez a képessége sem olyan hatékony, mint amennyire lehetne.
    Szerintem felejtős.

  3. Szerintem egyértelműen kitűnő lap ebbe a koncepcióba. A kéket be kell erőltetni a deckbe,kurtzokat szívesen röptetnék 4 manáért,ledolgozza a laphátrányt is,nem beszélve az esszenciakapcsolt szőke martinokról…

  4. Lehet igazatok van, valamiért a kéket kihagytam a teszt pakliból. Ki kell próbálnom.

  5. Arra emlékszem, hogy kb 2 évvel ezelőtt amikor újrakezdtem ebből a papíroból volt vagy 2-3 és a kutyának nem kellett. Amíg megvoltak csupa balszerencse ért, szóval sztem a lap el van átkozva. Ingyen osztogattam el a végén.

    Amúgy jó lap ebbe a dekkbe, de az sicher, hogy kezembe nem venném.🙂 ehehehe

  6. A múltkor öcsém már játszott a járjas kallerral és a garabonciás tényleg jó volt. A kékből pedig a kurtz mellett ott van a gosan is ami szintén erős, valamint néha egy csábos áldozat szintén hasznos.

  7. Hát, gosant és csábos áldozatot biztosan nem használnék járj-ba. Maximum side-ba, de lehet, h oda is találok kompatibilisebb lapokat.
    Inkább tolnám kékből kurtz, essz. kapcs meg manakulacs.

  8. @balage0620
    A Gosan majdnem ugyanazt tudja, és majdnme ugyanannyiért, mint a Garabonciás, és ezt még építésből is ki lehet hozni. Olyan, mintha 6 Garabonciással játszanál.

  9. Hétvégén Lassan Járjas mókapaklival indultam, és szomorúan kellett tapasztalnom, hogy a rengeteg ősmágiának és a Villámháborúnak köszönhetően nem kifizetődő drágítással játszani. Amikor a KF deck 1. körbe lerak 1 Mhorgot és 1 Dúvadot, vagy a fehér deck 1 manából megold 2 nehezen kiszenvedett lapot egy még-csak-nem-is-sidelappal, vagy amikor a VH békésen elhokizik és kihoz egy 2. körös végtelent, ilyenek mellett nem látom hogy működhet ez a kaller koncepció.

    Persze nem tudni még, mi jön még ki a nagykiegben, de jelenleg nagyon messze érzem ezt a decket a versenyerőstől. Valamilyen korlátozott formátumon, pl. 100 pontoson azért még lehet benne kraft.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

