Kezdő Dév benéz (6.rész)

Hű, ez aztán tekézik!

Ilyen vidéki beköszönés után eljött az idő, hogy újra beszámoljak arról, hogy hol is tart a Kezdő Dév projekt, hová sikerült eljutni közel két hónap alatt, és mit is várok a közeli és távoli jövőtől.

#jelen

Utolsó beszámolómban éppen elég szenvedős állapotomban találhattatok,legfobb ugyanis a Dungeon nyári szüneti szabadsága kicsit megfigurázta a terveimet. Nem mintha nem tudtam volna, hogy lesz ilyen, egyszerűen kiment a fejemből, nem számoltam a két hét aktív cserekieséssel. Augusztus második hetétől aztán rákapcsoltam, Zsolti és DM segítségével alakítottunk még egyet az első napos paklin (főleg a meta függvényében) és gőzerővel kezdtem bele a lapok felkutatásába. Akik voltak lent tesztelni azok bizonyára látták, hogy a második napos paklim elég sok hasonlóságot mutat az első napossal (többet hagy ne írjak, legalább ennyi előnyöm legyen), mindenesetre azért döntöttem így, hogy a lapok beszerzése könnyebben menjen, legyen némi átfedés (kb 15 lap), ennyivel csökkenjen a beszerzendő lapok száma. Bár a második napos pakliból még hiányzik 8-10 lap, az első napos végre teljesen összeállt, iszonyatosan boldog vagyok (a havi keret ezzel együtt elfogyott). Most viszont jöhet a fekete leves, nem ártana kicsit a sideon is dolgozni, hiszen tudjátok, hogy ez mennyire fontos: főleg ősmágiás lapokkal tervezem teleszórni, amikkel amúgy is játszom hagyin, meg persze olcsó spoilerekkel (pl. Szökőkút).

#közeltávol

A Nemzeti Bajnokság idén a challenge miatt különösen izgalmas számomra, na meg azért is mert az első két fordulóra semmiképp sem fogok valószínű odaérni, így 10-ből kell a 7,5 győzelem, ami egyáltalán nem egyszerű feladat. Mindenesetre reményekkel teli vágok neki az egésznek és bízom a szerencsében is. A Facebookon esténként beszámolunk majd az aktuális eredményekről, kövessétek tehát az eseményeket ott is figyelemmel! Nagyon jól esik, hogy sokan tippeltetek arra, hogy Kezdő Dév idén nemzeti bajnok lesz, higgyétek el én megteszem ami tőlem telik, bár lássuk be, a körülmények nem nekem kedveznek. Ha egy tippet nekem is le kéne adnom, akkor JuFe-re voksolnék, biztos vagyok benne, hogy kifundált már valamit a draftra, amire kevesen gondolunk, és meglepi majd vele a mezőnyt.

A verseny lezajlása után kiértékelem a projektet, és leközöljük a teljes gyűjteményt amit sikerült felépíteni. Igyekszem majd tanulságokat levonni, ami talán sok játékos számára aki cserélgetéssel gyűjti be a kártyáit tanulságos lehet. Nem tartom magam kezdőnek e téren, de bőven tanultam én is új dolgokat. A projektet ahogy írtam korábban nagyon élvezem, így az is előfordulhat, hogy folytatom, vagyis a kis gyűjteményből való versenyzésnek próbálok majd újabb és újabb célokat találni.

Dév bácsi

6 thoughts on “Kezdő Dév benéz (6.rész)

  1. Kezdő Úr!

    A Behó engedélyével ,nem helyettesíthetne valaki Téged az első két körben?
    Egy próbát megérne a Behó felé, nem???
    Talán egy “kezdő” játékosnak, esetleg pályázat útján, lehetősége lenne beleszagolni az év csúcs HKK eseményébe, ha megengedik.

    Üdv!

    Béla

  2. nem kell félteni Vidékiment, mert tavaly is megoldotta,illetve ráiszik!!!

    Amúgy meg nem véletlenül nincs kinn vki Nemzetin (természetesen, aki aktívan versenyez), jó ez így majd Digi megoldja.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

