Egyed Dávid a Nemzeti Bajnok!

Véget ért a háromnapos küzdelem, Egyed Dávid verhetetlennek bizonyult a drafton.

Két csomag Végzetúr alapkiadásból zajlott az idei Nemzeti Bajnokság 16-os döntője, ahol az alábbi végeredmény alakult ki:

Nemzeti Bajnok: Kezdő Digidi Dév, azaz Egyed Dávid

II. Szabó András
III. Csető Zsolt
IV. Csernus Dávid

Óriási gratuláció mindenkinek – igyekszünk gyorsan kiheverni a háromnapos verseny fáradalmait, hogy hétfőtől újból hagyományos cikkekkel boldogítsunk benneteket. Természetesen a Nemzetiről is lesz még szó.

11 thoughts on “Egyed Dávid a Nemzeti Bajnok!

  1. Én kíváncsi lennék kezdő Dév paklijainak részletes (kezdőknek érthető) leírásáról😀

  2. Kösz .🙂
    Bejött a papír forma🙂. Grat Dév. Jó kis verseny volt. Bár nekem sok ez a 3 nap..
    Az első négybe szerettem volna bejutni de csak a nyolcba sikerült..:( Grat a 4 sikeresebb mágus úrnak🙂.

  3. Haza jövök reggel 6-kor a munkából, megnyitom a tűzrókát “fogadjunk Dév bácsi a nemzeti bajnok”. Kiderül, hogy Dév bácsi a nemzeti bajnok. Kratulálok makamnak.

  4. Ezer grat!! A paklijaira én is kíváncsi lennék! Bár nem tudom, mit sikerült összegyűjtenie a kihívás alatt, de Játéktudás vs übertáp spoilerek 1:0?

  5. Nagy gratula Dávidnak itt is!

    Néhány olyan érdekesség, amit szerintem rajtam kívül senki nem vett észre / nem tud🙂

    – A dobogón az a 3 ember állt, akik az elmúlt 3 évben egy-egy nemzetit végigjátszottak ‘kezdőként’ (Zsolti 2012-ben, én 2013-ban, Dév idén).

    – Egyed Dávid Hkk-s pályafutásának jelentősebb szakaszai eléggé összemosódnak az enyémmel:

    – 2007. augusztásaában Egyed Dávid élete első Dungeonös versenyét nyerte meg. Ugyanez a verseny volt az én első Dungeons hagyományos versenyem.
    – 2008. októberében életemben először indultam Behos amatőr versenyen, amit meg is nyertem. A profi győztes egy Egyed Dávid nevű illető lett🙂
    – A 2013. márciusi drafton egymás ellen döntőztünk.
    – Idén meg a Nemzetin egymás ellen döntőztünk.

    Úgy látszik, mi kölcsönösen szerencsét hozunk egymásnak🙂

  6. Bubu: Love is in the air, tütü-tűtű…

    Amúgy minden elismerésem Kezdő Dévnek! Gratulálok az összes játékosnak aki tiszteletét tette a versenyeken és végigküzdötte őket! (és nem ment haza 3forduló után!)

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

