Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

A Sárkány Úrnő újból harcba hívja a szárnyas veszedelmeket.

A Szivárgás rovat egy korábbi kiadásában már beszámoltam nektek arról, hogy a következő kiegészítő szép számmal fog tartalmazni új sárkányokat, melyek ráadásul egészen jól fognak együttműködni a már létező példányokkal. Mindez persze nem véletlen, az etnikum kissé már elavult követője, a Sárkány úrnő ugyanis megújult formában tér majd vissza. Meg is osztom ezt most veletek:

Sárkány úrnő
követő

Megszüntetés: 14 ÉP. Minden sárkányod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá. Sárkányaid +1/+1-et és rezisztenciát kapnak.

Bizony, az új követő az olcsóbbítás és a plusz életpont mellett egy kis extra sebzést is biztosít a sárkányoknak, az igazán nagy erő azonban a mindenkinek járó rezisztenciában rejlik, ami igen nehezen megoldhatóvá teszi a jellemzően nagy/nagy dögöket.

kodsarkanyMiután néhány sárkány még végleges leokézásra várt, ezért őket vetettem be a mai tesztelésen, kizárólag a követőt használva, Hívó kürtöt, olcsó lapcountereket és A szépség dühét hozzájuk csapva kiegészítésként. A négy választott színem a piros, a kék, a fehér és a barna volt, de három fekete lapnak is biztosítottam helyet egy Mardakor misztikussal.

A régi sarik közül igen kellemes első körös drop A föld sárkánya, de használtam Hegymélyi drakónt, Nax’rahn, a kegyetlent, Sárkányidomárt, Aranysárkányt és Ködsárkányt is. Az egy manás olcsóbbítás jelentőset javít az említett lapok tempóján, hiszen a 4 manás sárkányok is megérkezhetnek a második körben (a Hívó kürtnek hála követőlövés esetén is), de ez persze nem nagy újdonság, hiszen már a régi követő is tudta.

Az új sárkányok között egyébként lesznek 2, 3 és 4 manások is, így a Lassan járj!-as (esetleg a Kragoru familiárisás) verzió is bőven kap friss tápokat, mind közül azonban szerintem egy 2 VP-s Elenios példány lesz a legerősebb, mely az első körben leérkezve igen komolyat lendíthet majd szekerünkön.

Összességében remélem, hogy a sárkányok rajongói elégedetten fogadják majd kedvenceik legújabb darabjait – két hónap múlva minden kiderül.

Csető Zsolt

9 thoughts on “Szivárgás – Infók az új kiegészítő teszteléséről

  1. Na, ezt like-olom.🙂
    A követő nem rossz, már csak a countereket kéne vhogy megoldaniuk a sárkányoknak.
    Én mondjuk a kontrollosabb vonalat nem szeretem annyira (ki gondolná😀 ), remélem, a sárkányok koncepcionálisan egymást is erősítik majd, nemcsak önmagukban erős lapok lesznek majd.

    Hajrá sárkányok!😀

  2. A követő önmagában nem tűnik nagy számnak, de ha lesznek mellé új, egymást erősítő sárkányok, akkor még jó is lehet. Egyelőre a drága sárkányok és olcsó kánterek kapcsolata miatt kicsit pesszimista vagyok az ügyben.

  3. Az első körös Kagg szimpinek tűnik úgy, hogy 3 manát ad ütésre😀 Aki ismer a +1 seb hasznosítására módot (esetleg egyéb vállalható zöld sárkányokat), szóljon😛

    A többiről tényleg elég csak akkor beszélni, amikor kijönnek a sárkányok, bár a kontrollos-fajos vonalat életképtelennek tartok minden olyan követős decknél, aminek a követője nem jár megfogható lapelőnnyel.

  4. Ennyi az új követő? Ezt így még nem érzem elég jónak egy hagyi versenyre. Azt hittem, hogy kettőt fog olcsóbbítani, 2014-ben már az is simán elment volna. Az új sariknak nagyon erőseknek kell lenniük, hogy ez elég legyen.

  5. Én is többet vártam a követőtől, szerintem túl gyengítettétek, de ne legyen igazam.
    Olyasmit láttam volna rajta szívesen, mint: megszüntetés: 16 Ép ill. sárkányaidra használt reakciók feltétele +1 Vp elköltése, de leginkább az olcsóbbítás helyett: S: 1Ép áldozás: kapsz egy sárkánylárvát passzívan tartalékba.

    Üdv: Kyb

  6. Az olcsóbbítás kell,ez tény és való.2-es olcsóbbítással sok régi sárkány is újra garázdálkodhatott volna. Az 1/1 szerintem manapság már nem olyan fontos. A rezisztencia jó dolog,de én inkább úgy vagyok vele,hogy lőjék le egy lényem,minthogy megfogják…

  7. Tobb uj sarkany is lesz Anti-magia:0-val, igy a legolcsobb counterektol vedve.
    Amugy vissza is lehet counterelni😉 mivel AM: 1 nemigen van, jatszhatsz mellettuk varazslatokkal.

  8. Sanyíííík… Online nagyon bírtam a sanyi paklilkat volt vagy 3-4 különböző verzió…
    Mivel az online még mindig pihen, eléggé erősödik bennem az érzés, hogy visszatérjek az asztali verzióhoz, főleg így a sanyik kapcsán… nagyon jókat lehet velük marhulni…🙂

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

