Leköszön a Battle of the Week

“Szép volt, jó volt, elég volt, ennyi.”

A budapestiek vehettek részt a legutóbbi agymenésünkön, melyet az elmúlt két hónapban rendeztünk meg péntekenként a Dungeonben. Bizonyára tudjátok, hogy a péntek az a nap, amikor mi kártyázni vágyók kedvenc klubukban összeülünk, és verjük egy kicsit a blattot. Valahogy azonban ebben az esős őszi időben nem igazán akaródzott az embereknek (és nekünk sem) kártyát venni a kezünkbe, egyszerűen nincs igazán miért, a tavalyi kiegészítő lapjait szénné használtuk már, igazán nagy verseny nincsen és kőkeményen beállt a meta (persze mindig van új a nap alatt, csak lusták vagyunk megtalálni). Ezért döntöttünk úgy, hogy megrendezzük a fenti mérkőzéssorozatot, melynek a célja annyi volt, hogy megmozgassuk az ilyenkorra berozsdásodó fogaskerekeket és, hogy kártyát vegyetek a kezetekbe, mindenféle speciális formátummal vártuk az érdeklődőket. Négy összecsapásra került sor, melyből Zsolti hármat kőkeményen behúzott, ezért egy Burger kinges koronával megkoronázzuk majd, mint az első BotW bajnoka (meg meg is verjük, hogy ezt hogy képzeli).

Ez alatt a négy hét alatt olyan paklikat vettem a kezembe, amiket korábban nem pörgettem, és a játékosoktól is hasonlókat láttam, néhalead_sunyi_mano már-már megmosolyogtató koncepciókat készítettetek a heti párbajra, és bizony bár nem tűnt minden pakli ‘formatverőnek’, volt, hogy kőkeményen elpakoltatok minket (amihez utólagos gratuláció). Amúgy nekem a fajos megmérettetés volt a kedvencem, iszonyat szoros meccset játszottunk Zsoltival, ráadásul egy olyan koncepcióra bukkantam, amivel gyanúsan fogok játszani jövőre, hiszen amiben végtelen faktor van azt azért csak kell pörgetni egy kicsit. Ha legyőztetek minket, ha nem zénekkel honoráltuk a próbálkozásaitokat, négy hét alatt közel 40 zénes kiegészítő és a Dungeon felajánlásának köszönhetően négy Világégés booster talált gazdára, melyet random sorsoltunk ki a résztvevők között.

Zárszóul köszönjük mindenkinek, aki részt vett a BotW-ben bármilyen formában, reméljük, hogy legalább annyira élveztétek mint mi. Érdemes lesz amúgy a blogot továbbra is figyelemmel követni, mert lehet, hogy decemberre olyat tartogatunk nektek amitől az állatok is leesik! Ja igen, és szokás szerint hozzászólásban várjuk a visszajelzéseitek, hogy hogy tetszett az eseménysorozat, részt vennél-e még ilyenen vagy bármi hasonlót és ha igen, akkor mi az ami jó volt, és mit csináljunk másképp.

XOXO

Dév bácsi

13 thoughts on “Leköszön a Battle of the Week

  1. Részt vennék ilyenen is, ha lenne rá alkalmam🙂 (volt, hogy készültem, csak akkor pont elmaradt a BotW sajnos… sors így akarta:/ :)).
    Alapjáraton az idővel volt nekem problémám, hogy munka miatt nem tudtam megoldani, hogy kicsivel zárás előtt leérjek, hogy pont becsússzak egy játékra… remélem a következő sorozatban lesz alkalmam részt venni, a funra🙂
    (mert nekem mindegyik BotW esemény tetszett, nem hagytam volna ki egyiket sem…). Next time🙂

  2. Én csatlakoznék az előttem szólóhoz😀 s habár le nem jutottam mindig egy kicsit feltekerte bennem a rugót, hogy még is mivel lehetne indulni éppen aktuálisan. Várom a folytatást🙂

  3. Bár egyszer sem jutottam le (szintén munka miatt), mindig jó volt olvasni a beszámolókat és szívesen játszottam volna én is.

  4. @Zorallka
    +1
    A tesztelőkből álló blogosoknak ilyenkor nincs idejük ilyesmikre. Készíteniük kell a deckeiket a csak általuk látott tesztverseny alapján, hogy szétszedjék jövőre a naív halandókkal teli mezőnyt.🙂

  5. Ezen a héten pont le tudtam volna menni, de hát ez van. Sajnos egyszer se jutottam el Botw-re, mert nem értem rá, de ha a jövőben lesz még, és ráérek biztos, hogy részt fogok venni rajta.

  6. @Balukaaaa: valóban nincs időnk rá (főleg, hogy csak Zsolti tesztel a csapatból), hiszen olyan sok idő elmegy arra, hogy az ilyen fogyatékos kommenteket lereagáljuk valahogy.🙂

    A többieknek köszönjük a visszajelzést, lesz folytatása a dolognak az fix.

  7. Iszonyat volt mind amire lejutottam!!!
    Keabberek,orkok,fattyak wtf???:Etnikumok előre!!!!(igen Pit:P).
    Ja és a most vagy soha monnyon le mert MI AZ,hogy nem lehet rá reagálni és spell???? :D:D:D:D
    Valamint ha ma tényleg be voltunk kamerázva és podcast lesz belőle akkor beszarok :D:D:D

  8. @ JuFe: Ejj mikről maradtam le mert késve értem oda…😦😀

    @poszt: Sajnos csak 1 botwre jutottam le, de valóban iszonyat volt🙂
    remélem is hogy lesz folytatása😛😀

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

