Élesben is debütált a Mágusok alkonya

Nektek mik a benyomásotok az új lapokról az első hagyományos versenyt követően?

A mai napon lezajlott az első budapesti hagyományos verseny a Mágusok alkonya megjelenését követően, így a játékosok végre “élesben” is kipróbálhatták a hetek óta gyűjtögetett lapokat. Részletes beszámolóval a hétfői nap folyamán fogunk jelentkezni, ám addig is kíváncsiak vagyunk arra, nektek milyenek voltak a tapasztalataitok az új lapok, illetve a megújult metagame kapcsán? Várjuk a véleményeket!

21 thoughts on “Élesben is debütált a Mágusok alkonya

  1. Egyszerűen zseniális. Egy éve játszom a legjobb versenyem volt, minden meccs végig izgalmas, a semlegesites is egy jól eltalált képesség, úgy érzem kevesebb volt ma a makfaktor🙂

  2. ISZONYAT a kieg és a játék.
    Bogyola a kieg sztárja(na jó azért nem,de nagyon jól sikerült papíros)!

  3. Ami meglepett, hogy az áldozat mégis működik! Az avatárok nem bírják a méregdecket megverni (kettőbe is beleszaladtam). A dalnoknak annyi. Korlátozás minden formában iszonyat. Az időlassítós lock deck az új topkontroll. Na és persze a járj kontroll se szar.

  4. Ennyire iszonyat a méregdekk? időlassítós lock deck,az a Dömény-féle életenergiás-átkozottas dekk? Vagy melyik?🙂

  5. Slowtrollal 6-ból 3,5-öt mentem (2 win, 1 lose, 3 (!) x). SOKKAL TÖBB van a dekkben, mint amit a dungeonos versenyen ki tudtam hozni belőle, biztos, hogy teszek még vele próbát. Egy kis vélemény az általam használt lapokról.

    Lapok, melyek iszonyatok:

    Energizáció: ez a lap mindent tud, amit kell, gyógyít, leszed, következő körben pedig jön a finom erőforrás, nyam-nyam! Ja, és Fezmin gépezetével nagyon adja.
    Kozmikus kapcsolat: UNDORÍTÓ. Mirror dekktől a három játék folyamán kétszer kaptam meg a Mágia síkja-Kozmikus kapcsolat 2. kört. Hát kösz.
    Drakolder negátor: jól eltalált lap, ha nem is counterel az ellenfél körében, a saját körömben már leszedheti a kijátszott lapot. Az ősmágiája pedig kellett, mint egy falat kenyér.
    Időlassító: ahogy Ákos mondta, ezzel a lappal játékba hozok egy hálót és 40-re csökkentem a paklim lapszámát. Not bad, bár jól kell eltalálni a tempóját, ciki, ha utána túlcounterelnek.

    Lapok, melyek nem iszonyatok:

    Most már elég: nem volt meg az 1-2 hónap, amíg belassul a játék, ez már most megtörtént. A sok háló és Ősi béklyó miatt nem lesz olyan alkalom, hogy jó legyen ez a lap. A versenyen sosem side-oltam be.
    Szirén gésa: lényszegény környezetben nem volt valami ütős, amikor meg voltak kint lények, azok nem cserélhettek gazdát vagy élet volt rajtuk… sadpanda. A kelleténél többször kellett kiraknom side-ba.

  6. Hopsz, Kozmikus kapcsolatot nem használtam, hanem ellenem tolták… de attól még iszonyat és UNDORÍTÓ.

  7. Én a monukonstrumatik abarrunról szeretném nyilatkozni, hogy habár lényegesen gyengébbnek érzem a teremtő erőnél, de drágítások ellen nagyon adja, hogy ősmágiásan kijövő építő ami az asztalról S-enként keres. Természetesen épület pakli mellé.

  8. Véleményem szerint:

    Spoiler: Most már elég, Megsemmisítő csapás, Gésa
    Kifejezetten erős lapok: Negátor, Energizáció, Tudatfagyi, Időlassilító
    Nem az igazi: Áldozat
    Csalódást okozott: Kozmikus kapcsolat (sose zavart 3. körben kezd el dolgozni).

  9. Nem rossz a Szirén gésa, csak nálam nem működött annyira, mint kellett volna… vagy csak nem volt szerencsém… vagy nem tudok játszani!😛

  10. A Manifez miatt s persze azért mert nem olvastam el jól a lapot egy nyerő kézből vereség lett. Egy életre megtanultam azt a lapot. Ugye Balogh Marci? Amúgy sokkal több börtönt s bilincset vártam. Üdv: papa

  11. Broken volt: Tudatfagyasztás, Áldozat, Megsemmisítő csapás, Dg’mhaotrodon elnyelő, amibe beleszaladtam: Szirén gésa, Drakolder negátor

    Nagyon élveztem a versenyt (és számomra ez sokkal fontosabb, mint maga az eredmény).

  12. Bocsi Klujbi.:D de érett már.:P
    Amik nagyon jó szolgálatot tettek nekem: Időlassító, Szirén gésa, Drakolder negátor ( ezekbe Dév általam szaladt bele.:P) valamint nagyon pozitív csalódást mutatott az Ősmágikus térfixáló!!! (habár figyelni kell mikor rakjuk ki)
    Kis csalódást keltett a Most már elég… egyszer sem volt értelme/haszna beraknom sideból.

    A verseny nagyon jó és élvezetes volt.:) kellett gondolkodni… nem voltak ilyen 3 mana dalnok nyertem dolgok….

  13. Korrekt lett a méreg, élvezet vele játszani, főleg mivel nagyon konfigurálható deckről van szó. Van egy 30 körüli mag, és azon kívül mindenki úgy rakja össze, ahogy szeretné.
    Szerintem az MA nyertesei a drágább lapok, és ezáltal/mellett vesztese a drágítás. Még több ősmágia, kevés lappal sok dolgot csinál már a meta.
    Ősmágikus térfixáló önmagában képes volt meccset nyerni Járj! ellen.
    Így összességében az utóbbi idők legélvezetesebb versenyét hozta most az MA. 0-2-ről 4-2-re feljönni meg kifejezetten meglepetés volt.

  14. Csatlakozva az előttem szólóhoz, annyit tennék hozzá, hogy szombaton a mérgező lényekre épülő decket hárman egymástól különböző (és alapvetően különböző!) felfogásban játszottuk, és mindhárom deck hatékonynak bizonyult. A saját deckemben mindössze 8 db új lapot használtam, de ezek olyan lökést adtak a paklinak, ami versenyerőssé tette azt. Szóval innen is gratulálok a kiegészítőhöz a megalkotóinak! nagyszerű munkát végeztek. Köszönjük.

  15. Hazudtam. Nem 8 hanem 10 új lapot használtam a pakliban, és még 6-ot a side-ból, de a többi megállapítást tartom.🙂

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

