Hogyan tovább? (2. rész)

A játéktechnikai változtatások után most vessünk egy pillantást az érme másik oldalára.

Néhány nappal ezelőtt már feltettük számotokra a kérdést, hogy mit vártok 2015-től a HKK kapcsán, akkor azonban kifejezetten a lapokra és a játéktechnikai dolgokra fókuszáltunk, vagyis arra, hogy szerintetek merre lenne érdemes terelni a HKK-t, mint játékot.

Most úgy döntöttünk, ismételten feltesszük a kérdést, csak éppen mint terméket és hobbit vizsgálva a HKK-t. Arra vagyunk tehát kíváncsiak, hogy ti milyen változásoknak örülnétek a HKK körül (meg persze annak kapcsán), ide értve a versenyeket is természetesen, melyek szerepe kiemelt.

Véleményeiteket a kommentek között oszthatjátok meg velünk!

Csető Zsolt

24 thoughts on “Hogyan tovább? (2. rész)

  1. -Megjelenik a kódex(ez tudom, hogy már nagyon közel van,de várom).
    -A kódex online elérhető lesz és ehhez készül minőségi média tartalom is(nem a meglévőeket felhasználva hanem ebbe is energiát ölve. PL:több részes oktató videó sorozat)
    -Honlap teljeskörű megreformálása mert a jelenlegi siralmas.
    -20. évforduló alkalmából akciók,rendezvény sorozatok,új alappakli,
    -Hkk online újra indulása és valamilyen szinten termék kapcsolás megvalósulása az élővel.

  2. Az új honlap szerintem is fontos lenne, valamint korábban itt a blogon volt szó a hkk-s játékkiegészítőkről (deckbox, fólia, stb), ilyesminek is örülnék🙂

  3. Én személy szerint nagyon örülnék egy olyan hkk-s törzshelynek ahova meló után is be tudok esni játszani egy kicsit. A Dungi ugye 6-kor zár, így az kiesik. Így sajnos csak versenyekre tudok lejutni, az meg nekem így egyre kevésbé megérős….Nekem a hobbirészéből ez hiányzik a legjobban.

  4. Lenne jó néhány tétel a kis kívánságlistámon, de igazán két dolog van, amiknek van realitása és szerintem könnyen meg tudná csinálni a behó.
    -A honlap reformja tényleg jó lenne, elég elavult lett mára ez a kora 2000-es dizájn. (Kis túlzással) még ennek a blognak is kellemesebb a kezelőfelülete.
    -Az Illúzió és az Elmeromoblás kivételével visszaengedni a versenyekre az összes tiltott lapot; valamint az összes utólagos korlátozást a lapokon újragondolni, a 99%-uk teljesen felesleges.

  5. JuFe +1

    Nekrofun máglya is jöhet vissza. Aki sok spellel játszik és nem képes lekánterelni egy szimpla anitmágiás lapot az meg is érdemli.

  6. Lehetne kipróbálni, hogyan funkcionál a nekrofun, főként, hogy már van semlegesítés is.

  7. Dani holnap megyünk 5 után móricz környékére játszani.Ha érdekel írj rám behon.

  8. magánvélemény: Engem speciel “””””ra nem érdekel a hkk-s deckbox, fólia, playmate vagy mi. Olyan dolgok már inkább, hogy adott egy közel 20 éves honlap. Egyszerűen nevetséges fórum/motor résszel, vagy hogy úgy kell a bal oldalon nagyítóval kikeresni az almenüket, stb.. Mondjuk ki konkrétan, hogy EF, ÓÓ, sSSü –> FOS. Ha ebbe illesztik bele a kódexet én eléggé csalódott leszek.

    Tudom, hogy van alkalmazás androidra hkkapps néven, de nagyon örülnék, ha a lapokat kiegészítőként -egyben- le lehetne tölteni a honlapról, és nem csak a lapkeresőben lennének megtekinthetők (igen egyesével nem túl jó minőségben most is letölthető). Még úgy is, ha ez nem lenne ingyenes. Mondjuk beholderes versenyes veszel ezt-azt és kapsz egy kódot amivel letöltheted.

    Tiltott lapok feloldása engem nem zavarna, a tavalyiak a beszámolók alapján pozitív tapasztalatok voltak.

    A legfontosabbat hagytam utoljára. Most lesz 20 éves a hkk és ez egy alapvetően élő, kézzelfogható, emberi kártyajáték. Mi lenne, ha minden játékos (vagy csak a HSZ tagok) tervezhetne 1 lapot, ami úgy ahogy van menne a tesztelő csapatnak tesztelésre. Ha akarja, akkor körülbelül még azt is meghatározhatná, hogy miféle illusztrációt képzel el hozzá. Ezt le lehetne zavarni 1 hét alatt és mindjárt lenne 150-200 fasza lap hirtelenjébe. Persze ez csak az alapötlet, lehetne még rajta finomítani.

  9. Azért egy Hkk-s playmate-re szerintem jó páran rámozdulnának. A férfiak közül.

  10. A kódex nem külön lapot kapott volna , hanem a behón almenüt ?
    Akkor : a kódex külön lap vagy legalább mai weblap felületet kapjon!
    A hkk app is elviselne szerintem egy kevés fejlesztést, a kezelő felületén kicsit dolgoznék, egy két funkciót kivennék, meg ilyenek.
    Én is örülnék egy helynek , ahol 6 után vagy szombaton is össze lehetne ülni .

  11. Sziasztok! Nekem Budapesten a vasárnapi játéklehetőségek hiányoznak. Köszönöm! Üdv: papa

  12. @FeFe: A mágusok alkonyát elnézve meglepne, ha a 200 tervezett lapból 10 továbbjutna…

    Egyszerűen a tesztelők nagy többsége olyan lapokat adat ki, amilyen nekik tetszik (ld. blokkolás). (Természetesen akinek nem inge…)

  13. A playmatet én is támogatom!

    Ami, így kora regel eszembe jut:
    -idén legyen új Alappakli (régen elfgyott sikeres lapokkal, és persze pár újjal), ami szerves egészet alkot, tehát lehessen belőle gyűjteményt felépíteni és játszani is sok régebbi lap beszerzése nélkül.
    -régi, matt érdes felületű fóliák
    -a legfontosabb viszont új, profi honlap elkészítése, ami nem a régi, elavault foldozgatása. Tudtommal több programozó is dolgozik Beholdernél, szóval ez igazán megoldható. Kissé már idejemúlt ez a kekibarna, 199Xes weblap.Ezen belül, jobb kereshetőség, régi cikkek teljes elérhetősége könnyen, új, értelmes levelező rendszer, akár facebook vagy más ilyen e-élet oldalhoz való csatlakoztathatóság, fórummoderáció, avatár rendszer (kiskutyák előre!!!).
    -HKKONLINE minél hamrabbi elindítása

  14. Srácok, a mikor-hol játszunk hétvégén meg este, abban átdobnám a labdát nektek: az internet korában azért egy ilyet megszervezni nem egy nagy dolog…
    Mi egy időben McDonaldsben, Burger Kingben teszteltunk (ami ugye 3,5 óra 8-12 emberrel), a legtöbb helyen nem volt gond. Ill. Bakának is mintha lenne új helye (Red Ruin?), ott is biztos szívesen látnak. Ahol tesztelünk (Szegedi Gábor klubja a Blahánál), ott is megkérdezhetem, hogy viszonyulna pár kártyáshoz, ill. hogy van nyitva. Megkérdezzem?

  15. @MrPit
    (off) Az, hogy te sosem veszel HKK-t, az baráti viccelődés, vagy komoly?

  16. Balázs Makó:
    (off) Bontatlan paklit sose veszek. Kizárólag laponként szoktam beszerezni a szükséges dolgokat a játékosoktól többnyire. Lehet érte nem kedvelni, de ennek is megvan az oka.

  17. A honlapra tényleg ráférne egy alapos átalakítás, illetve most hogy megtudtam, hogy létezik androidos applikáció (egészen remek ötlet és korrekt megvalósítás) kaphatna sűrűbben update-et. Pl. a Mágusok alkonya után a HKK Online-os lapok is felkerülhetnének, viszont mind az applikációba mind a Beholder lapkeresőjébe kérném, hogy a HKK Online-ban megjelent formában (mint ahogy a Junioros lapok is másak, mint a normál alteregóik), mert egyes lapok (nerub kórokozó, tengeri sárkány, rhatt papja – remélhetőleg egyelőre -, tl’urlang tojás stb…) más formában jelentek meg asztali változatukhoz képest, így viszont a kezdő egyszeri online játékosokat megtéveszthetik a Beho honlapján látható verziók… Mivel csak online játékos vagyok, így ezek érintenek engem…🙂

  18. Ha már a kereső szóba került nekem ezek jutottak eszembe :
    A kereső bugjait is lehetne javítani, és a régi hkk lapokat a keresőből lecserélni, vagy legalább a legtöbbet keresett lapok a nyomtatott verzióra hasonlítsanak.

  19. Az Adroidos appról csak annyit, hogy az egy hobbifejlesztés, a Beholdernek nincs köze hozzá.

  20. @Csető Zsolt: pff… elég szomorú, de komolyan. Felmerül a kérdés lassan, hogy mihez van a jogokon kívül? Pedig végre kezdtem azt hinni, hogy volt valami kreatív fejlesztési meglátásuk és ha már a honlap itt ragadt a múlt ezredből, legalább ebben beléptek a 21-dik századba… Á, akkor mindegy is… :S

  21. Tudom, hogy az app az saját fejlesztés, és szerintem a célnak tökéletesen megfelel, sőt! Egy-két szubjektív dologgal nem értek egyet, ezeket említettem meg, lehet nem úgy hangzott, de mélységesen tisztelem , és elismerem a készítő munkáját, én is tanultam programozást és gyűlölöm is:D.
    A lapkereső bugok azok nem az appra vonatkozik, bár ő is félre tud keresni, de ha jól tippelek, az is a beho keresőmotorja miatt hord félre..

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

