Vendégcikk – Bajnokságra FEL

Zsolt atya tervei az utánpótlás-nevelés terén.

Üdv! Kiss Zsolt Attila vagyok, a “HKK – Hatalom Kártyái Kártyajáték” csoport alapítója, az Online HKK rendes tesztelője, 16 éve aktív HKK-s. (Ez nem dicsekvés, csak szimpla tények.)

bolcs_tanitoOlvastam a jó múltkorában Dév gondolatsorát, hogy Marcikát a győzelem kapujához vezetné, ami ugye nem egyszerű folyamat (hiszen az már egy másik dolog, hogy Marcika mennyire szeretné…). Maximálisan tisztelem Dév munkásságát, pozitív hozzáállását a dolgokhoz, és ahogy látom, emberségét és korrektségét. Bár nem ismerem személyesen, de amit láttam eddig, nekem azt súgta, hogy Dév meg tudja tenni azt, amire talán Marcika nem képes. De ugye nem ítélkezünk senki felett. Csak ugye feladni nem szabad, mert abban nincs biznisz!

S ez a “Kihívás” dolog vetette fel bennem is a gondolatot: miért ne? A jó gondolatokat pedig nálam általában a tettek követik, és elhatároztam, hogy egy ilyen Bajnokságos kihívást én is elindítok. Vagyis kiválasztok az itteni tanítványaim közül 3-at, akiket felkészítek, versenyekre viszek és megpróbálok bejuttatni először a Nemzeti Bajnokságra, s végül a harmadik napra.

Hála a jó Istennek (éljen a Főnök!), hogy időmet magamnak is be tudom osztani, így be tudom vállalni azt, hogy akár Pesten megjelenjünk a srácokkal néhanap versenyen (határozott terveim között van, hogy mennénk a párosra), de az is, hogy a környéken (Debrecen, Nyíregyháza, Polgár, Miskolc) is megmérettessék magukat a gyerekek.

Én nem rakom magasra a mércét, a Nemzetire való bejutás nekem elég, ha oda el tudok juttatni legalább egyet a 3 közül. Ugyanis én 3 gyereket választok ki. Ebből 2 saját döntés eredménye.

Az első választottam Bence lett, akit először tanítottam meg a HKK-ra Geszteréden, az egyik fő ministráns és poénfaktor. A csillagromboló Siós dobozok réme, aki az első pesti versenyén végig erős ellenfeleket kapott, de hátrébb egyszer sem lépett. Ja, és neki nem régen volt a szülinapja. (Felköszönteni ér.)

A másik választottam egy nagyon aranyos és lelkes játékos lett, név szerint Jenei Virág, aki iszonyú koncentrációra képes, és egyetlen hátránya van csak – keveset tud gyakorolni. De majd nekiállunk és kipréseljük a benne rejlő potenciált, igyekszünk a legjobbat kihozni a lehetőségekből.

A harmadik jelölt még nem derült ki, ugyanis itt van jó pár játékos már (szám szerint 10 rajtam kívül, de ebből 8 aktív), s mivel Jucika néni (igen, jól olvasta a csapat…) nem állt kötélnek, hogy ő is részese legyen a “Kihívásnak”, hát maradt az egyszerű lehetőség: vasárnap versenyt rendezünk délután a geszterédi plébánián. Aztán aki ott a legjobb helyezést tudja elérni a többiek közül, az vehet részt a “Bajnokságra FEL” futamban. Természetesen a gyerekeknek még nincs olyan lapkészletük, hogy esélyük legyen egy normális versenyen, de a plébánosuknak van…

Úgyhogy ez lenne az ÉN elgondolásom a nyárra. Bár van meló dögivel, de ezekre a gyerekekre némi időt rászánnék én is, követve a Dév jó példáját. S ha minden jól megy, nyáron nyakig merülhetünk a HKK ingoványos mélységeibe, hogy aztán Budapesten is retteghessék a geszterédi játékosokat. Küzdelemre fel!

Tisztelettel,
Zsolt atya

Ui.: vasárnap teszem közzé a harmadik gyerek nevét, aki kvalifikálja magát a megmérettetésre. Köszöntem a figyelmet!

17 thoughts on “Vendégcikk – Bajnokságra FEL

  1. Nagyon szép tervek, várjuk őket szeretettel a Nemzetin! (és addig is minden versenyen)
    Hajrá!

  2. Nagyon jó, örömteli kezdeményezés!

    (A nyáron megszervezhetünk egy “Nemzeti-s felkészítő Dungeon-tábort” is a srácoknak, amin Marcika is simán részt vehetne a többiekkel együtt!)

  3. Jó kezdeményezés.Sok sikert!

    Egy ideje én is gondolodom hogy egy helyi általános iskolában (ahová a lányom jár….) indítanék egy HKK szakkört.Heti egy-másfél órában.
    Jövő héten beszélek az igazgatóval,hátha lenne belőle valami.

  4. Jozsi beszélj Csető Zsoltival, ő most pont az iskoláknak adható ajánlólevélen ügyködik, ami megsegítheti a dolgodat.
    Egyébként szuper kezdeményezés Zsolt atyától!
    Illetve más: ha futnak ezek a kezdeményezések, hogy feltuningolják a kezdőket a nemzetire, és van egy kezdő liga, nem lenne “könnyebb” kicsit a srácok-lányok dolga, ha egy abszolút liga győztes is bekerülhetne a nemzeti első napjára? Úgy értem, ha a havi liga győztesek egyszer megmérkőznének júliusban egymással.
    Így sem egyszerű, meg sétagalopp, de talán több sikerélménye lehetne a gyerekenek.

  5. Már látom magam előtt, hogy 30-40 fős kezdő kategória indul a Behón. De jó lenne. Csak így tovább atya. Hajrá! Ha kell, tudok adni gyak, nemgyak lapokat.Üdv: papa

  6. Ha ekkora igény lenne rá, akkor én szívesen coacholok valakit, akiben van potenciál🙂 ( lehet hogy Dave kezdeményezése forradalmi újjításnak bizonyul )🙂

  7. Bencével szerintem Debrecenben már játszottam versenyen. Ő az a kissrác, aki birka szemekkel rádnéz és azt mondja, hogy ebben a körbe ne üssél már légyszi a lényeiddel😀

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

