Marcika challenge #2

Több munka, apróbb sikerek.

A múltkori cikket viszonylag keserű szájízzel írtam, hiszen elég döcögősen indultunk el az úton. Elég sokat gondolkodtam azon mi az amin változtatni kellene, hogyan lehetne sikeressé tenni a projektet, mi kell ahhoz, hogy Marci sikeres és eredményes legyen. A múltkori versenyen elért viszonylag rossz helyezést arra vezettük vissza, hogy nem sikerült egyszerűen megérteni a pakli működését illetve nem tudtunk elég időt a gyakorlásra szánni. Valószínű itt én is hibáztam egy nagyot, hiszen olyan paklit nyomtam Marci kezébe amit én raktam össze, hiába triviális a működése, hiába egyszerű ha nem ismer egy kezdő egy paklit lapról lapra, nem érti a működését akkor nem lesz vele sikeres.

Bartival beszélgettünk egy viszonylag hosszabbat hétfőn, azt írta, hogy a székesfehérvári versenyen úgy vette észre, hogy Marci nem játszik rosszul a tekikkel, valahogy jobban tudott azonosulni a paklival, éppen ezért azt kapta házi feladatnak, hogy találjon ki egy ilyen dekket és megmagyarázva mi miért van benne küldje el a dekklistát egy üzenetben (ne kapkodva, átgondoltan, egy egész nap volt rá megoldani a feladatot). Végül a következő dekklistát kaptam:

Sheran követőjesheran

3 Szánalmas teknős
3 Őshangya here
3 Barátságos teknős
3 Zseniális teknős
3 Édesvizi teknős
3 Alligátorteknős
3 Eszement teknős
5 Ifjú teknős
3 Terrorteknős
3 Teknős hínártorony
3 Sheran oltára
3 Magzat
3 Tüskés dohratog
1 Állati ösztön

Azt kell mondanom egész korrekt, ti is láthattatok már számtalan ilyen és ehhez hasonló paklit a versenyeken, viszonylag stabil a kombó, de a Magzattal felálló paklihoz mindenképp kell side, hiszen a korlátozó szabálylappal felálló paklik ellen nem teljesít túl jól a Villámháború nélküli verzió, ezért a kombót teljes egészében kivettük, és helyére olyan lapokat raktunk be, amikkel a formátum sajátosságai miatt stabilabb lehet (Teknős holdnyelő, Szökőkút, Kerge darázs, Vén Doemon). A végső paklilistát egyelőre még nem szeretnénk közölni, de erre később természetesen sor kerülhet.

#sikerek

Ahogy arról már beszámoltunk, pénteken az első kezdő verseny került megrendezésre, ahol 17 induló közül a dobogó legalsó fokára sikerült fellépni, a szombati egyszínű pörgős versenyen pedig 15/8 győzelmet sikerült elérni, ami a 13. helyre volt elég. Nyilván a minta még kicsi, így messzemenő következtetéseket nehéz levonni, de úgy érzem, hogy a teknősök abszolút Marcinak valók, élvezi is vele a játékot és most a paklit sem hagyta magára. Talán az arcból is sikerült visszavenni, kérdés, hogy ez mennyire lesz tartós, én mindenesetre bízom benne.

Köszönjük a támogatást mindenkinek, és köszönjük a lapokat Bartinak!

Dév bácsi

13 thoughts on “Marcika challenge #2

  1. Örülök, hogy sikerült ulyen eredményeket elérni, a küldött decklista sem tűnik rossznak, ha sikerül kordában tartani a viselkedését😛 akkor jó úton haladtok!

  2. Ezt is megéltük, Dév örül egy Szánalmas tekivel kezdődő pakli listának.🙂

  3. Az önálló gondolkodásra illetve pakliépítésre való késztetés mindenképp jó irány szerintem, ez meg is látszik az eredményeken. Hajrá!🙂

  4. Csinálj neki egy tekidekket emberméretűt, azt majd azon köll gyakorolnia. Szerintem így sikerülhet. Amúgy sok sikert és kitartást🙂

  5. Ügyesen! Aztán ki tudja, egyszer összemérheti a tudását majd az enyémekkel is!😀

  6. Teki kombóval kezdőkhöz? Nem túlzás ez egy kicsit? Na mindegy, Marci tényleg ügyes volt. Kár hogy nekem 1 win 3 lose lett. Ja, és pénteken megy egy új srác, segítsetek neki.

  7. @Zanzagrosz: köszi, javítva, kopipészt rulz. Az, hogy túlzás, nem gondolnám (why?), amúgy nem kombó paklival játszott, csak natúr hordával.

  8. Nagy vidáman újságolta, hogy első kör 20 harci fázis nélkül. Ez sokminden csak nem natúr.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

