Már 30 fő felett a Kezdő Liga!

Lezajlott a februári kiírás harmadik versenye is.

Pénteken sor került a februári Kezdő Liga kiírás harmadik versenyére, ahol ismételten létszámrekordot döntöttünk: ezúttal nem kevesebb mint 32 játékos szállt harcba a díjakért. Nagy örömünkre ismét köszönthettünk néhány olyan új versenyzőt, akik az elmúlt hetekben még a HKK Toborzás kapcsán látogattak el a Dungeonbe.

moa_homokfutoAz ötfordulós versenyen új győztest avattunk, az első helyet ugyanis Baksa Barnabás szerezte meg Lassan járj! + Tharr követője párost használó moa paklival, az eddigi két versenyt nyerő Krähling Péter, valamint Balog Márton előtt.

Péternek mindenesetre ez a második hely is elegendő volt ahhoz, hogy bebiztosítsa első helyét a havi pontversenyben, hiszen az utolsó verseny eredményétől függetlenül ő lesz az első ebben a hónapban. Díja a hónap végén 2 csomag Mágusok alkonya és egy új ultraritka lap lesz. A többieknek sem érdemes azonban feladni, hiszen az összesített második és harmadik helyezett is külön nyereményben részesül majd! A havi pontverseny állását itt tekinthetitek meg.

Szeretettel várunk mindenkit most pénteken is, ahol ezúttal az első 6 helyezettet díjazzuk majd a versenyen. Aki pedig esetleg nem tud eljutni, az se bánkódjon, hiszen márciusban folytatódik a Kezdő Liga, várhatóan még több nyereménnyel!

Csető Zsolt

28 thoughts on “Már 30 fő felett a Kezdő Liga!

  1. Sziasztok,

    Van esély arra, hogy esti, vagy hétvégéi időpontban is legyen valami kezdő játék szerűség? Így dolgozó emberként elég esélytelen a péntek délután 4-6, a 15.30 meg pláne🙂

    Üdv,
    soniq

  2. soniq +1

    Munka után szívesen lenéznék én is egy ilyenre, de a mostani kezdéssel sajnos ez nem megoldható😦

  3. Soniq, snomag!

    A munka után és az esti időpont pontosabban mit jelent Nálatok? Milyen pénteki kezdési időpont felelne meg?

    Hétvégi időpont már van, a “kezdő játék szerűség” van a Blog, a Beholder (amatőr kategória) és a Dungeon (irányított sorsolás) versenyein!

  4. Részemről 17.30-as kezdés az már vállalható (egyébként péntek mellett még bármelyik nap jó).

    A hétvégi időpontokról köszönöm a gyors infot, utána nézek!

    Érdekelne még, hogy a dungeon mellett (sajnos csak este 6-ig van nyitva) van e olyan hely Bp-n, ahol lehet játszani este?

    Köszönöm!
    soniq

  5. @Soniq

    Írj a beho honlapon a darkmelon nickre.Mi szoktunk lejárni kedd-szerda magasságában munka után ha érdekel.

  6. Én is az 5ig dolgozók körébe tartozom, szóval a 17:30as, vagy az utáni kezdés az amit hétközben be tudnék vállalni.

    Persze első körben nem is feltétlenül szeretnék versenyre menni, inkább valahova, ahol lehet játszani olyanokkal, akik tudják is a szabályokat :p

  7. Nagyon örvendetes, hogy 30 feletti induló volt a versenyen. Ennek viszont a negatív oldala az volt, hogy alig tudtunk a szombati versenyre tesztelni hely hiányában.

    Tényleg nagyon örülök, hogy annyi kezdő és újrakezdő játékos van, és nyilván most ők voltak a fizető vendégek, azonban így a pénteki dungis teszteléseket nem fogom tudni látogatni a továbbiakban. Marad a hétköznapi kocsmázós megoldás.

  8. Úgy tervezzük, hogy a beholderes versenyeken általában lesz Kezdő kategória, a márciusi kiírásban már szerepel is (Faj verseny), és áprilisban is lesz (Pörgős). V’runk minden kezd[t szeretettel!

    Amúgy Istók Zoltán elvileg még behozhatja Krahling Pétert egy csodával határos hajrával🙂

  9. Hiába, mert akkor is csak holtverseny lenne, ahol pedig a győzelmek száma rangsorol.🙂

  10. Én viszont kicsit aluldíjjazottnak érzem a második helyért járó díjat, pláne úgy, hogy a második helyezett is kap egy profi pontot. Az első helyezett kap egy ultrát meg egy pontot, a második meg csak MA-at és egy pontot, elég nagy a külömbség. Pl én a Zoli helyében vagy el se mennék, vagy a mezőny végén végeznék, hogy ne ő legyen a második helyen a havi pontversenyben, aztán majd a következő hónapban újra neki iramodnék. Szerintem elég lenne csak az első helyezettnek profi pontot adni, mert így senki nem akar majd második lenni.

  11. @J. Robi: rövid távon cél lehet, hogy farmolja egy-egy jobb kezdő a ligát, hosszú távon azonban elkerülhetetlen az amatőrbe, majd a profi kategóriába való jutás.

  12. Teljesen egyetértek a díjazással kapcsolatban Robival. Gyakorlatilag dobogós hely nélkül állok összesítettben 2.helyen. A kemény 3versenyből kaptam 1db zént. De nyílván átfutott a fejemen 1-2dolog ezzel kapcsolatban. Én se akarok ezen a szinten leragadni, és az újoncokat “terrorizálni”. Szóval szerintem ezért a 2.helyért nem hiszem hogy profi pontot kéne adnotok.

  13. Ha már adott hónapban nincs esélye az első helyre és vele együtt az ultrára, akkor akkor inkább lesz harmadik, és következő hónapban újra megpróbálja, mint lesz második ultra nélkül és még a kezdő ligában se indulhat többet. Aki játszik egy ideje és rendszeresen jár versenyekre nem hiszem, hogy a kezdő ligában akar leragadni, de azért az ultra elnyerésének esélye ott lebeg mindenki szeme előtt.😀
    Jövő hónapban rajta leszek, hogy az enyém legyen😀

  14. Szerintem az a része egyértelmű, hogy ekkora létszámoknál az első két helyezett “megérdemli” a profi pontot. Vegyük észre, hogy fontos az, hogy a frissen beszervezett Toborzásos fiúk/lányok is sikerélményhez jussanak, ennek pedig ez a fő eszköze. A díjazás pártolhatná kicsit jobban a második helyezettet, hogy ne legyen emiatt csalódott. Ja és persze ott van még a dicsőség! (és ez csak félig vicc, mivel ez egy játék).

  15. Jelen állás szerint az összesítés első helyezettje egy ultrát és 2 Mágusok alkonyát, a második helyezett 2 Mágusok alkonyát, a harmadik 1 Mágusok alkonyát nyer. Amikor a díjazási rendszert kitaláltuk, akkor közel sem számítottunk 30 fő feletti létszámra, aminek egyrészt nagyon örülünk, másrészt nyilvánvalóan a díjazás bővítésére is lesz némi lehetőség. Igyekszem már erre a hónapra szerezni számotokra némi plusz díjat.🙂

    Azt mindenesetre vegyük figyelembe, hogy nem cél, hogy a jobb kezdő kategóriás játékosok hónapokig farmolják ezt a kategóriát, ezért van az, hogy az első X helyezett profi pontot kap.

  16. Szerintem sem az jó irány, hogy a kezdők farmolhatják az igazán kezdőkkel szemben, viszont én nem jutottam díjhoz sem, de így is nagyon élveztem az eddigi összes versenyt.
    Fentebb említették, hogy a nem kezdők ki lettek szorítva D-ből a magas létszám miatt, és szerintem ennek az a legfőbb oka, hogy a toborzás és a kezdő liga együtt van, lehet megoldás lenne, ha az egyik átkerülne egy másik napra és ilyenkor akár még azon a héten toborzott játékosok is kipróbálhatják magukat a versenyen.

  17. Nos igen, a vártnál (reméltnél🙂 ) nagyobb létszám valóban okozott ilyen komplikációkat, úgyhogy a lartem által felvetett lehetőséget is mindenképpen megvizsgáljuk. Természetesen nem cél, hogy bárkit is kitúrjunk a Dungeonből!

  18. A nemesebb cél érdekében engem nem zavar ha kiszorulunk.Úgyis kitermeli a kereslet az új helyet magából.Majd akkor járunk oda. Lényeg, hogy dübörögjön a HKK:)

  19. Én is így vagyok vele, hogy inkább nem járok pénteken dungeonbe csak legyen mindig tele a ligásokkal illetve a toborzáson résztvevőkkel.

    Bár kissé azért hiányzik a régi 6-7en vagyunk lenn és hülyülünk ^^

  20. Peti tényleg megérdemelten vezeti a tabellát. Azért valljuk be hogy egy pörgős versenyhez elég nem mindig elég a játéktudás. Én viszont csupán azért vagyok másodhegedűs, mert egy kicsivel stabilabb a paklim. És még így is sokszor Timerának köszönhetően nyertem, vagy épp vesztetem 1-2meccset.
    De ezzel az összesített második helyért profi pont dologgal azt értétek el, hogy ne induljak pénteken.
    @Balage: Az nem lenne nagyobb dicsőség ha márciusban megnyerném az egész sorozatot?
    @Zsolt: Hasonlítsd csak össze a Beholderes kezdő kategória díjaival a ligáét. Ott se kap profi pontot a második.

  21. Ja, ha ilyen biztos vagy magadban, az mas🙂

    A Behos Kezdoben a szabaly, amit kieszeltem: az elso (nevezok szama / 10 lefele kerekitve) ember kap profi pontot, de legalabb 1.
    Vagyis 19 nevezoig 1, 20-29-ig 2, stb.

  22. @Balázs: Csak egy kérdést tettem fel. Nem mondtam hogy meg is fogom nyerni.😉
    Van még pár játékos aki kb. velem egy szinten van. Ellenük apróságok döntenek. (ki kezd, ki húz jobban,…stb.)
    Ami a behós pontozást illeti, az elfogadható.

  23. Csatlakoznék az előttem szólokhoz, a lényeg hogy dübörögjön🙂 A kocsmás-megbeszélőst meg én adnám szívesen😀 “Kellemest a hasznossal”😀

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

