Dév bácsi vlog#2

Második videoblog bejegyzés, nyuszira tőlem nektek!

23 thoughts on “Dév bácsi vlog#2

  1. A dalnokra szerintem egy egyszerű megoldás: Háló helyett az alábbi szöveg:
    “Hátrány: Körönként legfeljebb két lapot játszhatsz ki a kezedből”

    Vagy csak tiltsuk és kész😀

  2. Dév bácsi,ha már felmerült a téma,kicsit bővebben kifejtenéd,hogy szerinted milyen irányba halad a HKK-evolúciója és ha valamin változtatnál,mi lenne az?🙂

  3. OFF: most, hogy megint ugyanazzal a dekkel nyert Dév, a blogon csak copy-paste-elik a múltkori cikket?😛 (Grat!)

  4. Nekem olyan felvetésem van, hogy mint kezdő játékos hallom, hogy a többiek ilyen-olyan deckeket használtak, de ez alapján én még nem ismerem, hogy mire építenek ezek a paklik.
    Szerintem nagyon hasznos lenne az új játékosoknak egy összegézés a metában erős paklikról és pár szó az alap lapokról amikre épülnek. Péládul egy életenergia lock hogyan nyer?

  5. Itt blogon kint szokott lenni a paklilista, fórumon vagy facebookos csoportba kiírod/rákérdezel vagy lehetőségtől fügően lemész Dbe és ott, biztos lesz aki szívesen válaszol

  6. Amúgy,pl egy példa,hogyan nyer az Életenergia-lock dekk. Kirak egy Trok Rakont/Goulg császárt/Vérkeszeget/Sztatikus gólemet és azzal szépen legyakja az ÉP-t,miközben a lock (flux-stigma-béklyó) bevédi🙂 Legalábbis én így láttam eddig🙂

  7. Kellemes húsvéti pálinkát, locsolókat, kívánok, és ünnepeket!

    Komolyra fordítva a szót, jól sikerült a folytatás, legközelebb én szívesen hallanék olyan lapok ajánlásáról, amik alapvetően tipikus side-lapok, de Dave bácsi ajánlásával bekerülhetnek alapból is a pörgős verseny közeledtével. A Marcika-challange-ről még annyit mondanék, hogy szerintem fussátok át még egyszer az alapvető játékosetika szabályait.

  8. ISZONYAT THX DÉV!!!🙂

    Már el is ültettem egy Virág szimbólumot próba képpen!😉

  9. Ha Marcinak nem engedem vissza azt az egy lépését, akkor is csak döntetlen lett volna a meccs, megnyerni nem tudtam volna.

  10. Köszönöm a választ,Dév🙂

    Életadót én a nerf óta 2 vidéki versenyen próbáltam ki. Jól el lehet játszani az S2 mellett is,tulajdonképpen az egyik legjobb opciónak a Molgan tűnt,de visszaadja a megrontott lélek is,egy végtelen forma,vagy bármi hasonló. Ha marad a nerf,akkor is el lehet majd játszani az esetek többségében az S2 mellett.

  11. Nagyon tetszik a vlog néhány kérdésem lenne hozzád.

    1. Az idézési költség a lapok esetén átlagosan csökken, van hogy kiadnak újra valamit eggyel olcsóbban. Szerinted miután már nem lehet tovább olcsóbbítani, mivel fognak a készítők előrukkolni?

    2. A varázslatot akadályozó varazslatok szerepe egyre csökkenni látszik. Sőt egyre több az anti-mágia. Szerinted lesz valaha anti-mágiát kikapcsoló szabálylap?

    3. Galetkik, szakértelmek nincsenek, jön-e szerinted más? Te mit szeretnél látni? Új fajokat vagy új laptípusokat?

    4. Egyre több az olyan pakli ami elég hamar bezárja az ellenfelet végleg. Szerinted van-e szükség ilyen helyzetekre ellenlapokra? Ha igen milyenekre?

  12. Az előző haviban sem játszhatott😀 legfeljebb két hónapja. Mindegy. Abban a ligában nem tekikkel tolta? Vagy csak az első kettőben?

  13. Megnéztem többször is és nagyon jó lett a vlog🙂 csak így tovább Dév
    (mindig virulok, ha megemlítetek valamiben pl:podcastben vagy vlogban :D)
    Amúgy nem mondja hogy az utolsó Kezdő Ligában, hanem hogy a kezdő ligában szerzett profi pontot.
    Beszélhetnél a kezdő ligáról is egy kicsit. Esetleg ha van valami megfigyelésed, vagy metaelemzésed róla, szívesen hallgatnám vlog formájában.Akár cikkben is lehet róla szó, hogy mért másabb az ottani meta.

  14. Visszajelzés: Éééés… felvétel! | HKK Blog

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

