Íme a legjobb HKK illusztráció

Lezártuk a szavazást, lássuk a végeredményt!

A legjobb tíz előzetes kiválasztása után ezen a héten arról dönthettetek, hogy melyik a HKK legjobb illusztrációja: a szavazást lezártuk, 141 voks beérkezését követően pedig az alábbi végeredmény alakult ki:

  1. Ködsárkány – 25kodsarkany
  2. Világégés – 23
  3. Syejjc – 18
  4. Tiltott mágus – 17
  5. Iszonykeltő – 12
  6. Trok Rakon – 10
  7. Időlassító – 9
  8. Solisar aurája – 9
  9. Északi tűzsárkány – 8
  10. Varkaudar fetisiszta – 6

Az első hely sorsáról tehát mindössze két szavazat döntött – 19 százalékkal végül Ruzsinszki Zsolt illusztrációja, a Ködsárkány szerezte meg az első helyet. Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki részt vett a szavazásban!

Csető Zsolt

6 thoughts on “Íme a legjobb HKK illusztráció

  1. Király, én is erre szavaztam. A ködsárkány megérdemelten áll az első helyen. Nagyon jó illusztráció.

  2. Nagyjából én is elégedett vagyok,a Syejjc 3. helye szerintem méltatlan,miután egyértelmű miért került oda. Egy iszonykeltő vagy fetisiszta megérdemeltebben állhatna nyakában a bronzéremmel,de ez van,ha javarészt pasik a hobbi szerelmesei🙂

  3. Egyébként a játék messze legjobb képe nem értem, hogy nincs itt… Víziósólyom 10/10

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

