Dév bácsi vlog#5

Tábor, héttörzs’, tesztelés, jó szórakozást!

21 thoughts on “Dév bácsi vlog#5

  1. Továbbra is minőségi tartalom, hajrá, így tovább! 2 dolgot viszont meg kell, hogy említsek. Egyrészt a kombó helyes sorrendje Here-Ősköd-Varinő, mivel a Varinőt nem lehet másolni (nyilván ez csak kötekedés, mert a kombó ettől ugyanúgy megy). Illetve a másik dolog, amit a behós fórumon is írtam, hogy a páros versenyre szóló tippek/trükkök, metaelemzés és hasonlók, azok várhatóak kommentben, vagy esetleg holnap külön blogbejegyzésben?

  2. Ezaz, csinálj csak úgy, mintha én nem is kérdeztem volna semmit…😀

    i cri evri tiem

  3. Kár, hogy most vált biztosra az időpont, pár napja ígérkeztem el 11-re. Jó kis alkalom lett volna a visszatérésre.

  4. Káoszgoblin
    Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia fele annyi lapot a kezéből, ahány SZK-d van (max 3)

    Hasonlóan néz ki?🙂

  5. A 20. évfordulóra való tekintettel lesznek kétszínű lapok (remélem Balázsék nem harapják le a fejem😀 ), sőt egy-két régi képességet is visszahozunk (kegy, stb.)

  6. nem kötöszködni akarok és nagyon jó a blog is a vlog is, de 11 percet végighallgattam, és kicsit sufnituning ez már nekem.

    annyi új infóval lettem gazdagabb hogy mikor lesz a tábor, lesz benne 2 draft, hogy megy a tesztelés és hogy az új ur követő erős lesz.

    már a nyári szüneti pangás érezhető? jön a dinnye és uborkaszezon?

  7. @Nagy Gábor: a következőben garantáltan lesz akció, pucér lányok és fiúk. Ja nem, de köszi, hogy nézed. Három témáról beszéltem tíz percet, szívesen veszem, ha írsz egy kérdést például, hogy mire szeretnél választ kapni, vagy feldobsz egy témát szívesen kivesézem. Ha unatkoztál a 11 perced visszaigényelheted a hkk ügyfélszolgálaton. Písz!

  8. Dév bácsi,egy-két “szokásos” kérdés🙂

    Jössz majd le a Nyugat Mo-i HKKtalira?
    Mit gondolsz a “csapda-dekkről”? Az új lappal(Pénznyelő) erősebb,akár “hagyi-erős” koncepció lesz belőle?
    Miknek a felemelkedését várod a következő 2 Zén alapján?🙂

  9. kihez v kikhez kell/érdemes fordulni ha régi (2005-2006) lapokat akarunk beszerezni és dungeonba nincs?

  10. sajnálom hogy a kommentem bárkit is felkavart, nem fogom visszaigényelni a 11 percet. csupán azt nem értem, hogy a hkk népszerűsítéséről beszélsz, erre buzditasz de ez a vlog szvsz csak a jelenleg is hkkzó emberenek beszél.

    miért nem beszélsz a hkk előnyeiről a gyerekeknek? miért nem csinálsz egy vlogfelvételt a kezdő ligán, a pitypangban vagy bárhol? kvázi ügyfélszolgálatosként megválaszolod a felmerülő kérdéseket, saját témát alig hozol. honnan tudjam én, hogy miről kell beszélni a mostani hkkban? jó kérdést se tudok feltenni ezért nézném a vlogot, hogy képbe kerüljek.

    de persze tehetünk egy próbát, kérdezek akkor.
    hogy lehet, hogy a nework megszűnt, a metagame el se kezdett hkkval fgoglalkozni, a hkk apróhirdetések alig futnak, a dungeon pedig horribilis árakkal köszöni szépen és jól megvan, miközben kinyírja a konkurenciát.
    milyen egetrengető akciókre számíthatunk a 20 szülinap okán. mire készül a beholder, mire készül a blog, lesz-e nagy dungeon akció. nem lenne érdemes ezt meghirdetni majd ha aktuális lesz, aki el akar kezdeni játszani jó apropó.
    visszalehet e hozni a trafó rovatot a vlogban? beletúrsz a stócba, kiemelsz egy kártyát és rögtönzöl rá egy paklit hagyományosra. vagy csak elmondod milyen koncepcióba érhet meg egy próbát a használata. persze ne a gittstócból, hanem elfeledett lapok amik azért nem trék.

    örültem

  11. @Nagy Gábor: nem tudok minden videóban a játék szépségeiről beszélni, meg arról, hogyan kell elkezdeni (az előző videóban beszéltem is róla). Kezdő ligáról ment videó, Pitypangról pedig cikk.

    Ez egy tag videó (ahogy a többi is az), melynek lényege, hogy kérdésekre adok választ.

    A kérdésekeid köszönöm, igyekszem megválaszolni azokat amiket én magam tudok.

    Ajánlom amúgy a 10 év rovatunkat, melyekben pont ilyen kártyákat mutatunk be.

    Örültem,
    Dév

  12. @ Nagy Gábor:

    Azért az,hogy az apróhirdetések alig futnak,az enyhe túlzás🙂 A “baj” az,hogy mindenki a spoilereket (Sebzrtt vf,Fürge manó,Manifez etc) keresi,míg a közepesebb kártyákat senki! Pedig nem egy ember adja jóval a Dungeon árai alatt a lapokat,mégse kell senkinek sem🙂 Dév is sokszor rak fel óriási lapmennyiséget a piacra,nála kb bármit megtalálsz,szóval a piaci pangást én cáfolnám🙂😉

  13. Jetysfaction : ha nem a hkk szépségeiről beszélsz és nem buzditasz játékra és a videó lényege az hogy tag legyen kérdésekre válaszoljon akkor ez egy félig ügyfélszolgálat félig öncélú videó. szerintem többet is kilehetne hozni belölle, oktnyomozó jelleggel utánajársz dolgoknak, belsős infokat osztasz meg, olyat ami máshoz nincs csak a vlogban. mert a kérdésekre látod itt is válaszolnak az emberek ezt nem hiszem hogy felkell venni. de ha az a cél hogy ilyen legyen akkor nem szóltam. Számos magices, hses és wowtcgs vlogot nézek,néztem és mindegyik friss dolgokkal foglalkozik és azért nézzük meg mert újdonság.

    Nika : nem látok eladó gyűjtiket, nem látok gyűjtit vevőket, régebben azért ipari mennyiségű lap került eladásra a fórumon. a nework postázott buborékos borítékban mindennap és a dungeon is folyamatosan töltve volt. a mappák pár hete mikor lent volt egy ismerösöm tulképp üresek voltak, én igy le se megyek. minek. és eladó gyűjtit se láttam még, szóval lehet pörög a piac de ezt én nem látom. ha már Dévet megemlítetted, akkor kiváncsi leszek válaszole a hkk piaci kérdésemre, mert ezekszerint jó kérdést tettem fel.

  14. @Nagy Gábor:
    Kicsit be van állva a piac,mert mindenki ugyanazokat a lapokat keresi,tehát a versenyspoilereket. A közepesen erős lapokat alig lehet eladni,mert nincs felvevőpiac. Én most péntek körül fogok kirakni a fb-csoportba és a fórumra is egy kb 200 lapos listát,aminek szerintem örülhetek ha a fele el fog menni🙂

  15. Nekem azt mondták tegnap a tesztelő srácok, hogy ilyen Eleven méreg, meg Zanszilánkos gyaknemgyakok (Raia horda pl) elég jól mennek

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

