Elindult a Reakció rovat!

Elsőként a HKK Blog egylapos versenyének döntőjét elemezzük új videós rovatunkban.

Zsolték régóta tervbe vett rovatát indítottuk el a Youtube felületünkön, amiben fontosabb meccseket fogunk elemezni (érdemes feliratkozni a csatornára, hiszen néhány videóról nem feltétlen kerül fel külön cikk).

Reméljük, hogy elnyeri a tetszéseteket az új rovat, de kíváncsiak vagyunk a ti véleményetekre annak kapcsán is, hogy melyik döntőről látnátok szívesen elemzést legközelebb!

Természetesen – amennyiben módunkban áll – az összes döntőt felvesszük és leközöljük, így pusztán arról szavazzatok, hogy melyikről látnátok szívesen elemzést.

9 thoughts on “Elindult a Reakció rovat!

  1. Korrekt lett srácok! Grat!Imádni fogom ezt a rovatot!
    Én még esetleg mint+lehetőséget abban láttam volna, hogy nem tesszük ki a tojást hanem rámegyünk a “fix” köv körös győzelemre és deegval megtartjuk a manát izmozni és atkával megyünk ütni deego helyett.Ebben az esetben ugyanott vagyunk mint jelen pillanatban ha ellen fejbelövést húz ugyanúgy kiszálltunk ha gyüjtőgenerálást akkor is mert ugye letudja szedni a hálót a homárúrral. A húzott blokkoló lény pedig nem lett volna akkora para mert ugyanúgy beverik a kellő mennyiségű sebet az addigra felizmozott lények+ha kell még az atka is tud odacsavarintani. Persze tisztában vagyok, hogy kívülről sokkal másabb a szitukat elemezni mint a kormány mögül és én is ezernyi hibát vétek hasonló esetekben,de hátha esetleg ez a vonal is tetszik valakinek.

  2. Na ez szuper volt! Még több ilyet!

    Amúgy persze kívülről nézve sokkal könnyebb meglátni, hogy hopp ezt megnyerhettem volna. Ne felejtsük el az emberi tényezőt se, fáradtság stb. Legközelebb meglesz Zsolti🙂

  3. Uhh ez igen! Régóta nem játszom már, de már majdnem megkerestem a régi mappámat. Még 1-2 ilyen vidi és előkotrom!
    Szakszerű volt, kellően magyarázós (hogy még én is értsem), kellően oktatós… Szerintem.
    Csak így tovább!

  4. Kívánom mindenkinek, hogy egyszer őt elemezzük a Reakció rovatban! Aki oda eljut az már szép eredmény, hiszen csak magas látogatottságú, nívós versenyek kerülnek felvételre, a kommentált döntőkről pedig a közönség szavaz (vélhetően az adott verseny formátuma és népszerűsége is döntő). Ahogy látom eddig a hétvégi D-s nemzeti főpróba vezet, izgatottan várom, kit/mit elemzünk jövő héten Zsolti barátommal😀

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

