Videók: a következő lépés

Egy kis közvélemény-kutatás a videóinkkal kapcsolatban.

Sziasztok! Tudom, hogy beírtam a címbe, hogy videó, de most enélkül kell kibírnotok. A blog YouTube csatornája egyre népszerűbb, már elértük a 70 feliratkozót, ami tudom , hogy nem nagy szám (szó szerint), de szépen haladunk előre. A visszajelzéseitek alapján a videók nagy része egyöntetűen pozitív visszajelzéseket kapott (kivéve a fülsüketítő káromkodás-számláló, azért sorry🙂 ), aminek nagyon örülünk, ezért megéri melózni vele!

Viszont, ezt a cikket más célból kezdtem el írni. Kíváncsiak vagyunk a véleményetekre, ötleteitekre, hogy milyen irányba menjen el a csatorna. Jelenleg amit biztosra mondhatok, az az, hogy egy oktató videósorozatot tervezünk elkészíteni a kezdő játékosok számára (szóval azt nem kell leírni), ellenben minden ötletet/kritikát szívesen várunk.

Ennél kicsit konkrétabb kérdésem is lenne. Tegnap olvasgattam a kommenteket a cikkek alatt, és szembe ötlött soniqfish kommentje, és ezért felmerült az ötlet:

  • Mi lenne, ha a reakció rovatot kibővítenénk azzal, hogy nem csak aktuális éles meccseket szinkronizálnánk fel, hanem leforgott, archivált meccseket is elkészítenénk a reakció rovatba?

Tehát, lenne-e ilyenre igény, és ha igen, melyik döntőt néznétek meg szívesen?

Ja, és még valami. Alapvetően a YouTube felületet azért indítottuk útjára, hogy a HKK még egy platformon népszerűsíthető legyen, így ha minél többen nézitek / osztjátok meg / iratkoztok fel / “egyéb fancy kifejezés” a videókat, annál több emberhez juthat el a játék!

Áki

13 thoughts on “Videók: a következő lépés

  1. “Áki”.😀
    Egyetértek soniqfish-sel, játékelemző videók jöhetnek, akár a videóban szereplő emberek bevonásával is (“Mit csináltam volna másképpen, hol rontottam el?”).

  2. Amit mindenképp csinálni kell (és nem kellene!!) az egy elit draft játékos draftolása Miből mit szed ki, majd sajt maga narrátoraként utólag elmagyarázza a playereknek, hogy mit miért csinált.

  3. Ne felejtsétek el az eredeti kérdésre is válaszolni: Szeretnétek-e hogy a Reakció rovat kibővüljön , és ha igen mivel? Ha szeretnétek összedobálom a csatornán meglévő döntőket egy lejátszási listába, hogy csak végig kelljen kattintgatni.

  4. Reakció rovat:
    A behós döntő videókhoz hasonlóan a képernyőn állandóan jelen lévő stat-ok sokat dobnának ezeken a videókon.

    Egyéb:
    A szabályokat valamilyen látványosan szemléltető és elmagyarázó videó (kommentárral) jó lenne. Pl a http://www.prezi.com -on nagyon okos és látványos kis prezentációkat lehet csinálni. Ha nem akarsz nagyon elmerülni a videószerkesztésben, akkor az a honlap tökéletes segítség ilyen célokra.

  5. Én szívesen látnék egy BoTW sorozatot.🙂 És a kezdőknek szóló oktató jellegűt várnom a legjobban🙂 Az archivált meccseket én is szívesen látnám, de csak akkor ha nincs friss alapanyag amit éppen le lehetne reakciózni.🙂

  6. Reakció rovat: szerintem bármelyik döntő elemezhető utólag, az csak jót tesz a játéknak. Kezdő ligás is jöhet, valószínűleg ott még többet hibáznak a játékosok, mint egy “rendes” verseny döntőjében, és abból talán a kezdők is talán többet tanulnak, hiszen saját paklit látnak viszont az elemzésben.

    Azzal pedig abszolút egyetértek, hogy fel kell venni egy top játékos draftolását, aki utólag elmagyarázza, hogy mit miért pickelt. Nyilván nem biztos, hogy mindegyikre emlékezni fog, de szerintem a kb. 45 lapból (a nagyon végén jövőket nem számolva, az úgyis kb. random, hogy ki mit szed ki, persze ahol épp betalált valami koncepcióba illő még a végén is, azt kiemelném ezek közül is) 35-re biztos, hogy fog.

  7. A videók nagyon jók, kellenek ez biztos! Mindegy, hogy mi van bennük, csak a HKK-ról szóljanak!

    A múlt héten bejött egy kis srác az anyukájával a Dungeonbe és alappaklit vásárolt. Mivel még nem találkoztam vele, megkérdeztem, hogy honnan hallott a játékról?

    A válasza:
    “…böngésztem a Youtube-on és VÉLETLENÜL egy HKK parti videójára kattintottam. Megtetszett a játék és most kipróbálom…”

    Szóval mindegy, csak HKK legyen!🙂

    Valami konstruktív is legyen:
    A varázspont és az életpont feliratozása a partik alatt, emelné az élvezhetőségét és érthetőségét egy laikus számára. továbbá, ha “leülnénk a kamerával” a játékos mellé, és csak az Ő szemszögéből is láthatnánk kicsit a meccset, az érzékeltetné a “vakon” meghozott döntéseinek nehézségét.

  8. Óriási köszönet Ákinak ezért tényleg!!! Ez egy következő lépcsőfok a játék életben maradásához. Én már sokszor leírtam majdnem teljesen mind1 mit csak minél többet ez a lényeg.Persze nyilván legyen némi minőség mögötte,de egyelőre ezzel semmi de semmi gubanc nem volt. Ennek megfelelően jó ötlet a régi videók újra elemzése is

  9. “Egyéb:
    A szabályokat valamilyen látványosan szemléltető és elmagyarázó videó (kommentárral) jó lenne. Pl a http://www.prezi.com -on nagyon okos és látványos kis prezentációkat lehet csinálni. Ha nem akarsz nagyon elmerülni a videószerkesztésben, akkor az a honlap tökéletes segítség ilyen célokra.”

    Ez is egy remek ötlet, ahogy én is írtam korábban, szerintem egy szabály teljesen más leírva, mint egy konkrét szituációban bemutatva.

    Draftolás mellett egy side magyarázat is hasznos lenne.

    “Tehát, lenne-e ilyenre igény, és ha igen, melyik döntőt néznétek meg szívesen?”

    Kérdésedre válaszolva valamelyik behos döntő, vagy nemzeti döntő, valószínűleg egyikkel sem lőnél mellé.

  10. Lehet nem volt egyértelmű, de az oktató videók alatt, a teljesen kezdőknek szóló, szabályokat magyarázó videókat értettem, és habár minden szabályt nem fogunk videóban elmagyarázni (gondoljatok bele mennyi idő lenne videóvá “konvertálni” a kódexet), de nem tartom kizártnak , hogy problémásabb szabályokról (rezisztencia, ősmágia, stb.) ne készülhetne külön magyarázó videó.

    A reakció rovathoz : Melyik videót néznétek szívesen ? vagy mindegy , csak legyen ?

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

