Ma tesztverseny!

A Zarknod visszatér kiegészítő utolsó tesztelése következik.

Hosszú munkaórák után ma végül lezárásra kerül a novemberi kiegészítő tesztelése. Bizonyára tudjátok, hogy idén is, mint minden évben februárban kezdődött a tesztelés, és ahogy szokott lenni hetente egyszer ült össze a brigád az Arcadiaban. Egy tesztalkalom átlagosan 3 és fél órát jelentett, és ahogy ez máshol is lenni szokott a tesztelés is haladt a korral: az egész lista felkerült egy mindenki által real-time kommentálható és szerkeszthető online felületre. Persze az első hetekben még voltak fennakadások (pl ha rossz fülbe írtál kommentet akkor Miklós és Balázs nem tudták feldolgozni azonnal), de aztán viszonylag kiforrott lett az egész. Meg nem tudom számolni egyes lapokról hány e-mailhellasz1 váltás ment, főleg így az őszi szezonban, amikor már az idő is igencsak szorított minket, de úgy néz ki, hogy a kiegészítő lassan teljesen elkészül. A tesztelést minden évben egy tesztverseny zár le, melyre a mai nap folyamán kerül sor. Ez egy négy fordulós hagyományos verseny amin -bár bizonyára kitaláltátok- csak tesztelők vehetnek részt, és a pakliépítésre is vonatkoznak speciális szabályok: minimum a pakli 25%-a új tesztlapból kell, hogy álljon (erre nyilván azért van szükség, mert semmi értelme tesztelni egy Trinigan dekket úgy, hogy egy régi 0-s counter helyett egy újat rakok bele, annak nincs tesztértéke). A tesztverseny után lesz egy megbeszélés, a kritikusnak vélt lapokat még egyszer átbeszéljük és ha szükség van rá akkor itt-ott megszereljük őket.

Elég sokat gondolkoztam azon, hogy mivel induljak majd a tesztversenyen. Sokat cikkeztünk arról korábban, hogy a régi kedvencem, amivel éveken át játszottam, a Lassan járj! új erőre kap hála a két, iszonyatosan erős erőforrás lényének, és számtalan oda is remekül illeszkedő spoilernek (és meg kell mondanom nagyon szerettem pörgetni ezt a mezztesztelések alatt is, több változatát is kipróbáltam). De mivel a tesztelésen amúgy is nagyon sokan szeretnek követőre vagy szabálylapra (esetleg mindkettőre) épülő dekkel játszani, ezért úgy döntöttem egy olyan paklinak a kioptimalizált változatát fogom pörgetni, amivel mostanában több versenyen is próbálkoztam, igen, a jó öreg Semleges csatamezőről van szó. Ez a tesztversenyen szerintem több okból is jó: az egyik az nyilván az, hogy előzetesen úgy gondolom, hogy négy meccsből legalább hármon működni fog, vagyis jó eséllyel leszek előnyben ellenfeleimhez képest, a másik pedig az, hogy így sok tesztlapot tudok élesben kipróbálni (most nem 507 lapozunk, csak a legalább 8 pontos lapok férnek be), hiszen ilyenkorra általában eltűnnek a móka dekkek, és mindenki az általa legjobbnak véltet igyekszik összerakni és elhozni. A meccsek egy részéről videó is készül majd amit utólag kielemzünk, így talán könnyebb lesz elviselni a novemberig tartó várakozást.

Hogy hogy sikerült a verseny arról holnap olvashattok beszámolót, és talán néhány lapról is lehull majd a lepel a dekklistával együtt akkor, ha eltaláljátok, hogy milyen színekkel játszom a pakliban.🙂

Dév bácsi

32 thoughts on “Ma tesztverseny!

  1. kész szerencse, hogy Hálócsapdával készültem🙂

    amúgy a videóra kiváncsi leszek, mármint elég nehéz lesz megoldani, hogy ne legyenek elspoilerezve új lapok

  2. Gice: szerintem meg pont, hogy könnyű, tekintve, hogy csak a körülbelüli működésük fog látszani, semmi más.🙂

  3. Én csak ennyit tennék hozzá:
    “Kétszázhúsz felett átértékeled magadban a világot.”🙂

  4. Rhatt, Tharr, Elenios és Dornodon voltak a színeim. Sajnos nem egészen úgy sült a verseny ahogy előzetesen terveztem, holnap beszámoló! A győztes egyébként Gice lett Molluszkos épület paklival.

  5. Na mi a pálya?🙂

    Igazából nem tudtam, mi lehet igazán jó, úgyhogy lementem egy deckkel, amivel szeretek játszani és persze van is hozzá elég új lap a tesztlistán.🙂

  6. Egy kis spoilerezés tegnapról:
    Top 3(4) deckek

    1 molli épület
    2 rox
    3.épitö rkashi+bőség zavara
    3. sötét manif ork deck

    Ja és jelentem az orkok szétkánterelték a mezőt😦

  7. Orkok szétcounterelték a mezőt?😀 lesz egy Rohamozó ork termelő lap v mi?
    Durva h két épületdekk is ott volt a topban…

  8. Operatőrként, egyedüli “nem tesztelőként” kaptam engedélyt a tesztversenyen való jelenlétre ( ezúton is köszönöm a lehetőséget ) : Hát régen nem jött meg ennyire kedvem a játékhoz. Ebben a négy fordulóban minden benne volt, amiért szeretni lehet a HKK-t, és amiért anno én is aktívan játszottam.

    Penge koncepciók, izgalmas új lapok, táguló szemmel figyelt kombók, változatos képességek … Nagyon örülök hogy megcsináltuk a videókat, mert így legalább még egyszer átélem majd a legjobbnak vélt meccseket😀

    Aki a hordákat szereti, már most jegyezze fel az ork pakli harmadik helyét (kizárólag teszt és prekonc lapokat láttam!), illetve azt, hogy még a mezőt is megverték! Aki az épületekre flashel, nézze meg a top3-at alaposan, két teljesen különböző koncepció is ott virít! Aki eddig gyengének tartotta a rhattot, majd keresse a Lassan járj! videót, és kérdezze meg a mezőző srácokat a tapasztalatokról😉 De a trendi koncepciók ellenlábasai is dörzsölhetik a tenyerüket, hiszen a jelenlegi meta szinte legjobb deckeji is jelen voltak tegnap, de a dobogóból is látszik, nem igazán értek oda!

    És ezzel a pár infóval még csak a felszínt kapargatom, ha azt vesszük, milyen újdonságok, változások várhatóak !❤

  9. Grat a top3-nak! A molluszkos épület mindig is jó deck volt, annó a Végzetúr idején az egyetlen hagyományos behós győzelmem szereztem vele. Azóta Gice nyomja ezerrel, tesztelésen pedig Dani Zoli is forgatja.

    @JuFe: Már az orkok is lecounterlik a mezőt? Az ex-ben a vámpírdeck counterelt le egyszínű pörgősön, de nem is ilyen Krixusokkal, hanem Léleksajt + Múmia😛

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

