Épületek diadala a tesztversenyen!

Tegnap lezajlott a tesztverseny, egy rövid beszámolót olvashattok róla.

Ha olvastátok tegnapi cikkünket bizonyára értesültetek róla, hogy lezajlott a Zarknod visszatér kiegészítő tesztversenye, ahol élesben próbálhattuk ki az idei tesztelés eredményét. Végül a 12 tesztelő közül 11-en vettünk részt a versenyen, rengeteg új tesztlap képviseltette magát a viszonylag színesnek mondható mezőnyben. Tesztelőkre lebontva a paklik a következőképp alakultak:

Tihor Miklós – Sötét manifesztáció, orkorkkátr
Makó Balázs – A hét törzs főnöke
Dani Zoltán – A bőség zavara + Építő Rakshallion
Gáspár Tamás – Kyorg ősmágus
Valler Krisztián – Villámháború
Dárday Gergely – Molluszk, az ócskás, épület
Juhász Ferenc – Semleges csatamező
Csető Zsolt – Zarknod börtönében
Gergely Ferenc – Lassan járj! + Harangmester
Bartus Gergely – Rox, a csontok ura

Azt tegnap megírtam, hogy én egy Semleges csatamezős kontrollal fogok próbálkozni, sajnos kevesebb, mint több sikerrel vettem az akadályokat, a négy körből egy győzelmem és egy döntetlenem született, a két vereségem is a két épület paklinak volt köszönhető: Gice ellen elég kiélezett meccseken 1-2-re kaptam ki, ami számomra sokkal inkább meglepő volt, hogy Zoli nagyon sima 0-3-ra vert három lapos kezdéssel. A versenyt egyébként Gice nyerte meg, a második lett a döntőben alulmaradó Barti, a dobogó legalsó fokára pedig Miklós és Zoli álltak fel. Néhány meccset meg is örökítettünk nektek, ezeket majd #reakció rovatunkban nézhetitek újra kommentárral együtt.

Tegnap azt írtam, hogy ha kitaláljátok, hogy milyen színekkel játszom a pakliban akkor kaptok egy dekklistát meg némi spoilerezést, és ha jól láttam akkor Baghar tippelt először jól, Elenios-Rhatt-Tharr-Dornodon színekkel játszottam. A pakli a következőképp nézett ki:

Semleges csatamezőmonti

3 Univerzális megoldás
3 Dungeon
3 Bufa segítsége
3 Italkeverés
3 Ősi legendák
2 Transzformálás
1 Álomvilág

3 Trükkös szirén
3 A szépség dühe
3 Techiánaflux
3 Bűvös forrás
3 Elmekapu
3 Ysdrull, a hatalmas
3 Elenios csodája *
1 Kurtz
1 Fókuszálás

3 Búvópatak
3 Purifikáció *
3 A sárkány könnyei *
3 Nullifikálás *
3 Fénylő horizont *
3 Mindenható plazmagömbök *
3 Ozohrat megoldása *
3 Bűbájfürkészek *

3 A különlegesség megcsúfolása
3 Káoszgoblin *
3 Goblin logisztikus *
3 Apró kívánság
3 Térszaggatás
3 Bátor manó
3 Zilak-din főkancellár
2 Vlagyimir szekercéje
2 A butaság terjedése

3 Quwrag hangyabűvölő
3 Tirranda batyuja
3 Megsemmisítő csapás
3 Sötét mágia
3 Dornodon mosolya
3 Zinthurg börtönőr
3 Ragnor, a pusztító
3 Sárkánymágia
3 Csuszpit
3 Hörrentő

(*-gal jelöltem az új lapokat)

Végezetül pedig egy lap az új kiegészítőből:

2 vp Fénylő horizont
Rhatt, általános, szingularitás

Ha a paklidból kerülne a gyűjtőbe, rakd a Semmibe. Blokkolás:2. Gyógyulsz 6-ot. Vegyél vissza egy lapot a gyűjtőből a lezedbe vagy húzz 1 lapot!
Rakd át a gyűjtődből a Semmibe: kapsz 3 vp-t, és a kör véget ér.

Türelem, a lapok lassan indulnak a nyomdába, már csak két hónap és lehet bontogatni a paklikat!

Dév bácsi

17 thoughts on “Épületek diadala a tesztversenyen!

  1. Úgy látom neked a Rhatt új lapok nyerték el a tetszésedet.😀
    Most így tesztverseny után akkor véglegesedett, hogy hány új lap jön ki? Mennyi ritka, gy-ngy? Esetleg színek szerint, melyik szín hány új lapot kap?
    Egyenlőre nincs több kérdésem😀

  2. Nov. 21: pre-release !4!
    Addig bontogassatok Alfa paklikat pls, nagyon jok a ritkak, pl. Dave is hasznalt Ysdrullt, Ragnort, Horrentot

  3. A káoszgoblin biztos brutál lesz, főleg mivel én javasoltam a felújítását🙂 A tárgy paklit hiányolom. Harangmester? Mennyi narancs lap fog megjelenni?

  4. Nagy meccsek voltak!😀, leX-eltem Gicével, de én úgy érzem izgalmas, kiélezett partikat nyomtunk. Kongottak a harangok😄

  5. Tárgyakkal most épp nem jött senki, de én ott is hasonló előretörésre számítok, főleg úgy, hogy… na de tartogassunk későbbre is.🙂

  6. Méregdeck-hez várható erősítés? Nem kell konkrét példa, csak hogy számíthatunk-e rá🙂

  7. Nem spoilerezek csak annyit, hogy a Sheran védősárkányára nem annyira lesz szükség (ha eddig toltad) akkor mindent elmondtam😉

  8. elég sokszor lett az én meccsem felvéve, úgyhogy ha majd elkészülnek a kommentárok, bizonyára elég sok minden kiderül a deckemről, de némi info:
    színek: Rhatt-Tharr-Raia-Fairlight
    45 lapos volt a pakli, 17 új lappal (5*3 + 1*2), side-ban is 6 új lap (2*3) helyet kapott
    Dév által már megemlített lapok közül használtam Goblin logisztikust és A sárkány könnyeit, szóval ezek elég univerzális lapok lesznek, hiszen két ennyire eltérő koncepcióban is helyet követeltek maguknak

  9. Remélem a többi új / újított Rhatt lap is blokkol.🙂
    A Fénylő horizont így a körszakítással már valóban értelmesebb. Ez sokat lendíthet a blokkoló paklin, feltéve, hogy a többi Rhatt lap is fog tudni legalább ennyit hozzátenni a koncepcióhoz.
    Nagyon szerettem régen a blokkoló paklit, én biztosan fogom forgatni most is, ha megüti a minimum szintet.

  10. Jok a szinek, tetszik a rhatt felhozatal, megerdemelte mar a +-t (8-)10 ev utan a szin
    Where is Hok Rakon, endö tobbi nekronos tapossag, end vátöbáut Nekronharkály ár dö kerdesek of the ugyileg?

    Erdekes, hogy nem volt Edra, vagy valami fasza 5 lapos konTroll

    Persze ezek csak “probadeckek”, viszont ahogy nezem itt elegge rendet tett volna az atkozott kovetos kontrollom😛

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

