Szabálylapnak nem termett babér a Kezdő Ligában

Derék Zsombor nyerte a hónap harmadik versenyét Ősi rúnás Trinigan paklival. Videóval!

A szakadó esőben 16 bátor HKK-s keresett menedéket a Dungeonben az októberi Kezdő Liga harmadik felvonásán, ahol – ahogy azt az elmúlt hetekben már megszokhattuk – erős többségben voltak a követővel és szabálylappal is felálló deckek. Nem véletlen, hogy hárman is Ősi rúnával próbálkoztak a játékosok közül – ennyi volt még egyébként a Lépéselőnyből is.

Szabálylap (3)

  • 2 Ősi rúna (Trinigan, fókuszkristály)
  • 1 Semleges csatamező

Követő (3)

  • 1 Az első vámpír
  • 1 Mérgező rakshallion
  • 1 Motyogó kultivátor

Egyéb (10)

  • 1 A bőség zavara + Hatalmas manó
  • 1 A fájdalom szépsége + Antimágikus rakshallion
  • 1 Hegymélyi keltető + Chara-din követője
  • 1 Lassan járj! + A fattyak öregapja
  • 1 Lassan járj! + Kyorg ősmágus
  • 1 Lépéselőny + A kalandozók védőszentje
  • 1 Lépéselőny + Ganüid nagymester
  • 1 Lépéselőny + Őrült Enkala, az animátor
  • 1 Manaáramlás + Chara-din követője
  • 1 Ősi rúna + Az alvilág ura

Mindezek tükrében nem is meglepő, hogy a négyfordulós verseny döntőjében két Ősi rúnás pakli nézett egymással farkasszemet: Derék Zsombor Triniganos összeállítása, illetve Nagy Dániel Dobótőrös paklija Az alvilág urával. A mérkőzésről egy videót is megnézhettek.

A győzelmet végül tehát Zsombor szerezte meg, így Dánielnek meg kellett elégednie a második hellyel, a dobogó legalsó fokára pedig szintén egy “letiltó” pakli állhatott fel Restye László révén.

A végeredmény

I. Derék Zsombor (paklilista)

Ősi rúna

II. Nagy Dániel (paklilista)

Ősi rúna + Az alvilág ura

III. Restye László (paklilista)

Semleges csatamező

A pénteki ünnepnap következtében a Kezdő Liga most egy hetes szünetet tart – a hónap negyedik versenye október 30-án kerül majd megrendezésre. Várunk benneteket!

Csető Zsolt

18 thoughts on “Szabálylapnak nem termett babér a Kezdő Ligában

  1. A jó drágíthatatlan erős ereje… ha azt nem engedi be Dániel akkor megmarad a countere a paradoxonra. Illetve simán nyerhetett volna, ha meghagyja a tőröket az ellenfél körére. Az ingyen kirakott negátornak pedig nem jár élet.

  2. Srácok! Tény hogy benéztem az elején az erőst, mert drágítja a követője, és a negátor se kap életet mikor ingyen játszom ki, ezt anno amúgy az éjfattyaknál is benéztem a káosz hatalmával. Elvégre azért vagyok a “kezdő” ligában hogy megtanuljak játszani senki sem profiként kezdi. A másik dolog, hogy most nézzetek bunkónak mert telefonoztam, és nem adtam meg a tiszteletet az ellenfelemnek, de az sajnos nincs benne a videóban, amit az ellenfelemtől egész verseny alatt kaptam, a szidalmazásokat stb, erre nem is akarok kitérni külön aki ott volt annak elmondtam. Ezek után nem gondolom hogy bármilyen formában is tisztelnem kéne. Csak ennyit, hogy legyetek képben valamennyire és ne csak a telefonos móka jöjjön át. A hibáimból tanulni fogok.🙂

  3. Ha ez így volt, az őt minősíti, amit a videón láttunk, az viszont téged. Csak mert az ellenfél *bármilyen negatív tulajdonság* neked nem kell annak lenned.

  4. Mit tett az ellenfeled Zsombor? Csak,hogy a nemottlevők is tisztán lássák és megértsék a reakciód. Nem piszkálásból írom,tényleg érdekel.

  5. Én vagyok az említett ellenfél.Az előző nap teszteltünk Zsomborral ugyanezekkel a paklikkal és 70%ban ő nyert,tudtam ha kijön a tigrises kombó akkor nyer.És az említett ,,szidalmazás” pedig az volt a versenyen töbször is hangosan megjegyeztem: Hogy valaki verje már meg Zsombort,mert nem szeretnék vele játszani.Részemről ennek a megjegyzésnek semmilyen negatív tartalma nem volt,poénnak szántam nem akartalak ezzel megbántani,sajnálom. De ha zavart akkor mondhattad volna ott is Zsombor,abbahogy,nem vagyok hülye,értek a szóból ha szólsz h ez zavar abbahagyom.Szóval mégegyszer elnézést a megjegyzésért,sajnálom.Egyébként engem nem zavart a telefon én addig számolgattam a lehetséges verziókat de mindig 16 jött ki 18 helyett:).az erőst meg benéztük,ez van.

  6. Amúgy nézzétek meg a mezőnek a paklilistáját, szerintem egyértelműen látszik, hogy a mező kb meg tízszerezi a pakli erejét(kezdőligában)… Habár egy tízes skálán kb a 0-át üti a pakli xD. Nagyon lepusztítja a mezőnyt.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

