Visszatért az élre Rox a HKK Blog első idei versenyén

Bartus Gergely nyerte a hagyományos formátumot.

Most szombaton tartottuk a HKK Blog idei első versenyét, amire nagy volt az érdeklődés, hiszen nagy adag zsákbamacskával vártunk benneteket – közel 50 fő jelent meg, amiből 38-an asztalhoz is ültek.

20160116_143311

A mezőnyben ezúttal a szokásosnál gyakoribb volt a szabálylap + követő felállás, hiszen a játékosok harmada választotta a háromlapos kezdést. Így került oda 4 pakli mellé is a Lassan járj!, de ugyanennyian használtak Lépéselőnyt és Ősi rúnát is.

Szabálylap (11)

  • 2 Életenergia (gyógyuló)
  • 2 Semleges csatamező (bűbáj, good stuff)
  • 2 Zarknod börtönében (homokóra, mentor)
  • 1 Korlátozás (kontroll)
  • 1 Ősi rúna (Trinigan)
  • 1 Sokszínűség
  • 1 Szűk esztendők (kontroll)
  • 1 Zarknod bilincse (kontroll)

Követő (14)

  • 3 A legfőbb követő (Raia, blokkoló, ganüid)
  • 2 Arochos
  • 2 Építő rakshallion
  • 1 A hét törzs főnöke
  • 1 Edralian
  • 1 Motyogó kultivátor
  • 1 Őrült Enkala, az animátor
  • 1 Rox, a csontok ura
  • 1 Sötét manifesztáció (ork)
  • 1 Teremtő rakshallion

Egyéb (13)

  • 2 Lépéselőny + Kragoru familiárisa (blokkoló)
  • 1 Hegymélyi keltető + Harangmester (kontroll)
  • 1 Hegymélyi keltető + Legendák Völgye
  • 1 Lassan járj! + A kalandozók védőszentje
  • 1 Lassan járj! + Átkozott követő
  • 1 Lassan járj! + Chara-din követője
  • 1 Lassan járj! + Kyorg ősmágus
  • 1 Lépéselőny + Thormedor, vadászmester
  • 1 Lépéselőny + Törpe-gnóm Glion
  • 1 Ősi rúna + Alpha Centaurus
  • 1 Ősi rúna + Sötét manifesztáció (ork)
  • 1 Ősi rúna + Teremtő rakshallion

A sok döntetlen miatt a negyedik forduló végén már csak egyetlen száz százalékos játékos volt Bartus Gergely személyében, aki az utolsó fordulóban sem hibázott, miután sikeresen legyőzte a döntőben Kállai Mátét. A dobogóra Aranyi Ákos és Mikulás Ádám állhattak még fel, a legjobb amatőr (és egyben kezdő kategóriás!) játékos pedig Istók Zoltán lett.

A végeredmény

I. Bartus Gergely (paklilista)

Rox, a csontok ura

II. Aranyi Ákos (paklilista)

Tárgy pakli Teremtő rakshallionnal

III. Mikulás Ádám (paklilista)

Csapda pakli Lépéselőnnyel és Thormedor, vadászmesterrel

IV. Gergely Ferenc (paklilista)

Épület pakli Építő rakshallionnal

V. Istók Zoltán (paklilista)

Kalandozó pakli Lassan járj!-jal és A kalandozók védőszentjével

VI. Kállai Máté (paklilista)

Raia pakli A legfőbb követővel

VII. Daku Gergely (paklilista)

Ganüid pakli A legfőbb követővel

VIII. Szatmári Bálint (paklilista)

Arochos

IX. Klujber Balázs (paklilista)

Gyógyuló pakli Életenergiával

X. Derék Zsombor (paklilista)

Kronomágikus homokórás gyűjtőgeneráló pakli Zarknod börtönével.

20160116_143341

A top tíz ezúttal is elképesztően színesre sikeredett, hiszen teljesen különböző paklik sorakoznak az élmezőnyben. Külön öröm, hogy a tárgyak, az épületek, a kalandozók, a ganüidek, a gyógyuló pakli, valamint a Sivara által életre keltett ötkövetős Raia pakli személyében többségben voltak azok a deckek, melyek mostanában kaptak komolyabb erősítést.

Gratulálunk mindenkinek, reméljük, hogy jól éreztétek magatokat idei első versenyünkön! Februárban rendhagyó módon az V. HKK Táborban tartjuk majd hivatalos havi versenyünket (ez egy draft lesz), márciusban pedig Beszűkült látókör formátummal folytatjuk, ahol a fenti dobogós paklik lapjai kerülnek majd a tiltólistára. Ne hagyjátok majd ki egyiket se!

Csető Zsolt

20 thoughts on “Visszatért az élre Rox a HKK Blog első idei versenyén

  1. Hová lettek a sokszinek, mezők ,triniganok, edrák? Komoly h milyen paklik vannak a top 10-ben. Nagyon kísérletező kedvében voltak a játékosok. Remélem hasonlóan kaotikus állapotok lesznek a behoson is.

  2. Engem csak az érdekelne,hogy Kállai Máté dekkje miért van “Raia dekk”-nek bélyegezve,amikor 53ból összesen 10 Raia lap van benne?🙂
    Istók Zoli dekkjében volt a 3 Halafír,vagy a sideban? Mert mindenhol megtalálható🙂

  3. Barti még ezért számolunk hogy az 1. asztalról a kettesre küldtél onnan meg az Ákos a 10. helyre…. Megalázó😦

  4. Az első három nézze át légyszi alaposan a paklilistáját, nehogy hiba legyen benne! Köszi!

  5. Az enyém nem korrekt, én triniganedragyűjtőgeneztem és sokszínűséget használtam szablapnak. (Miért a verseny végén derült ki, hogy a kövi látókör lesz?😦 :))

  6. @Zsé: Ezelőtti versenyen bezártad szegény tekiket a böribe, hát csoda hogy visszatértek és leették az arcod?😀

  7. @Csető Zsolt: Legtöbbször valóban Sivara öl az angyalokkal, de szerintem “lopó-elenios-kontrol”-nak is elmegy a dekk. Azt gondoltam kicsit jobban meglepődtök az összeállításon, de nem is tudom, hogy mit vártam a tesztelőktől🙂
    Egyébként átalakítottam a kecskeméti versenyre és iszonyat(szerintem), majd sasoljátok. Szívesen veszem a tanácsokat.

    Kár, hogy 2. körben már esélyem nem volt Bartira rádobni a templomot(Nekronsanyi befigyelt az arcomba)…. majd talán legközelebb. Nagy grat a helyezetteknek!
    Köszi a versenyt srácok és persze az ízletes macskákat.

  8. Szerintem nagyon érdekes, egyedi volt a pakli, grat hozzá! Én még nem láttam hasonlót.

  9. @Nika: Halafírt csak sideba használtam. Arra számítottam hogy több lesz a bilincs, böri. De amint kiderült hogy nem azok ellen játszok mentek is be.

  10. Nekem stimmel a paklilistám.

    Az lenne a tiszteletteljes kérésem, hogy legközelebb, ha 32-nél több induló van egy versenyen, akkor tartsunk már 6 fordulót.

  11. @Máté: Én csak azért nem lepődtem meg, mert Edittel pont ilyen decket teszteltünk a múltkori Dungeonösre (csak aztán nem tudtunk eljönni), meg Szati is tolta már vele az Exben pár hete elég eredményesen.🙂

  12. Nekem volt szerencsem jatszani Mate deckje ellen Kecskemeten. Raianak semmi kepp nem neveznem, egyszer lottem a kovetot de a masik kettoben is talan 1-2 angyal jott le, tobbnyire az elenios lapok keresese es a lopas volt dominalo. Minden esetre elkente az Olga szajat, de nem ertettem ezt a koveto valasztast, egy Homalyur szerintem jobban zavarna az ellent🙂
    Grat a helyezeshez itt is, es kecsoi 2-ikhoz is!🙂 Erdekes koncepcio!

  13. @Zsolt: Edit említette, de arról nem tudtam, hogy Szati már nyomta Ex-ben hasonlóval… én meg azt hittem, hogy feltaláltam azt a bizonyost.
    Mindenesetre nagyon bejön!
    Köszi Balage és norbosyo!

  14. @Máté
    Van pár lap a deckben amit megkérdőjeleznék,de az eredményt nem kell megmagyarázni.Grat Máté!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

