Ati challenge!

Na mi a pálya?

Az elmúlt hónapokban csupán egy cikket írtam eddig az új padawan projektről, pedig bőven volt esemény, amiről érdemes lett volna blogolni, ezt most próbálom valamelyest pótolni. Szóval Atival belevágtunk a nagybetűs HKK-ba, ha nem olvastátok volna vagy már homályosan él az emlékezetekben hadd idézzem fel, hogy mivel is foglalkoztunk az elején: kiválasztottunk egy paklit, amit úgy éreztünk jó is lehet a mostani metában (ami igazából túl sokat nem jelent, mert még egy kicsit mindig kusza az egész) DE! ami fontosabb, hogy szereti Ati és lát benne fantáziát, illetve elég sok úton elkezdhető fejleszteni. Sidenote: számomra a prior mindig az volt amúgy a pakliválasztásaimnál/pakliépítésnél (illetve sok kezdőnek tanácsoltam már), hogy jó legyen játszani azzal a dekkel, amivel versenyre megyek (a tesztelés persze más tészta, ott játszani kell csapda paklival is), mert első sorban ez egy szórakozási forma – szerintem.

borVisszakanyarodva, Ati nagy kedvencei az épületek, így elkezdtünk ilyen buildeket tanulmányozni, illetve egy teljesen új alapra helyeztük a paklit (érdekes módon pl. Szabó András is velünk együtt próbálta ezt ki), az eddig csak Zsolti fantáziájában élő Zarknod börtönés épületek életre keltek, több-kevesebb sikerrel. Aztán eljutottunk odáig, hogy sok gyakorlással ugyan, de mostanra sikerült odáig eljutni, hogy Ati érti a paklit és tudja, mikor mit kell csinálni, az esetek nagy százalékában mi az optimális játék adott szituációkban. Persze van még hiba a játékában, de ezeket is igyekszünk idővel kigyomlálni. Amúgy most aki mosolyog, hogy „hú de nagy dolog eljutni odáig, hogy értesz egy paklit, az még semmi” azoknak üzenném, hogy nagyon sok olyan játékos van, aki azért nem elég sikeres, mert egyszerűen nem szán rá időt, hogy megértse alapjaiban a paklikat amivel játszik (éppen ezért rakja össze rosszul vagy csak simán netdekkel valamit, ami sikeres másnál).

Volt egy kis kitekintésünk az épületektől, megpróbálkoztunk egy elég nagy lapszámú goodstuff Semleges csatamezővel is a januári Beholderes versenyen, de sajnos azzal nem sikerült jó eredményt elérni (pont a mezőny közepén landoltunk vele), talán az nagy falat volt, illetve nem tudunk eleget tesztelni előtte. Aki játszott már ilyen paklival az tudja, hogy nagyon sok elágazás van benne, mikor mit keressek, mikor kell helyszínt előrántani, mikor kell visszatartani az erőforrások egy részét vagy mikor kell teljes gázzal tolni őket. Szó mi szó, nehéz pakli, de próbálkozunk még, főleg a Kincses szigetek megjelenése miatt is.

lead_villamhaboruMostanában egy Villámháborún kezdtünk el dolgozni, Ati meg is kapta házi feladatnak, hogy az épületes börtön mintájára elemezze ki, hogy mit miért rakott bele (csak önmagam ismétlem, így lehet a legjobban megérteni egy paklit), ennek a javítása már folyamatban van, erről remélhetőleg a jövő héten már olvashattok is majd. Amúgy az Amatőr ligában próbálkoztunk volna vele, Ati elhozta a paklit én meg otthon felejtettem a szabálylapot hozzá, így sajnos a debütálás miattam maradt el. Amúgy örülök neki, hogy VH-zni szeretne, mert én is nagyon csípem a paklit, számtalan a fejlesztési irány, összerakási lehetőség.

Végezetül annyit szeretnék még elmondani, hogy abszolút meg vagyok elégedve Ati hozzáállásával, mert nagyon sok munkát rak bele a projektbe, és ez az eredményein is meglátszik, folyamatosan sikerül a 10. hely körül végeznie a versenyeken, amivel a legjobb amatőrök közé is odaér.

Folytatjuk!

Dév bácsi

8 thoughts on “Ati challenge!

  1. Szeretek Atival játszani, mert mindig valami újdonságot tartalmaz a paklija és sosem tudok ugyan arra készülni mint egy Mikulás Ádámnál hogy “jajj már megint csapda?!” Így tovább🙂

  2. 2016 dal paklija a csapda!😀 Hajrá Ati és Dév! Kíváncsi vagyok milyen koncepció mellé lesz a VH.

  3. Hajrá Srácok, nagyon szurkolok hogy a sok munka meghozza gyümölcsét!
    Szorgos diákkal könnyebb a munka, de így is iszonyat amit műveltek a versenyeken, HAJRÁ ÉPÜLETEK!
    Zsé: “már megint csapda?!”… nem emlékszem, hogy 2X ugyanúgy raktam volna össze a dekket, szóval nem tudsz mindig ugyanarra készülni (nem mindig az első körös Elmecsapdával nyertem, volt hogy ki se játszottam), mindazonáltal: “jajj már megint gyűjtőgen?!”
    Amúgy én is gondolkodom már egy ideje a VH-n, kíváncsi vagyok a teljesítményére.🙂

  4. Klujbi: Ebbe érzek egy enyhe célzást🙂

    De egyébként Dév is tudja tanúsítani, hogy tőlük teljesen függetlenül kezdtem el a pakli építést, egyszerre is debütáltunk vele az Ex-ben, és a paklink kb. 20%-a eltér.

    Egyébként ezzel a deckkel tényleg nem könnyű játszani, sok benne a kombinációs lehetőség.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

