Reakció #5

Az Excelsior versenyének utolsó fordulós mérkőzését elemeztük.

5 thoughts on “Reakció #5

  1. Minőségi elemzés, köszönjük!

    Szabó Krisztián higgadt és megfontolt játéka szimpatikus, játéka sokat fejlődött az elmúlt időszakban.

    Csak egy kis idő kérdése még, hogy ne “HKK-celebként” emlegessék Őt, hanem az egyik legerősebb HKK-játékosként.

  2. Counterelek egyet én is:

    Ennél a meccsnél még nem dőlt el, hogy Krisz vagy én nyerek-e, szóval volt tétje a mérkőzésnek. Valóban azért nem lőttem a követőt, hogy ne szaladjak bele valamilyen ősmágiás csúnyaságba Cselvetés mellett.

    Számomra az volt a kérdés, hogy kirakjam-e blankba a Sivarákat, Akmalt, de féltem a leszedéstől, a versenyen (meglepő módon) a Megsemmisítő csapástól tartottam – mint kiderült a videóból, okkal.😀 Az erőst el akartam durrantani valamire, hogy ne süljön be, de a Káoszgoblin szerencsés (nekem szerencsétlen) dobatása megpecsételte a meccset…

    Sivarák: kettőt használok, mert szinte nincs olyan meccs, hogy ne húznám be az egyiket kezdőkézre.😀 Háromnál még rosszabb lenne a helyzet.😀 Természetesen annak is megvan a bája, hogy első kör: Sivara kézben, keresek Sivarát, kijátszom, majd a másikból Hit ereje, 4 izom, 5, passz.😉

    Krisz nagyon jól játszott, és a szerencse is az ő pártját fogta. A macska viszont velem volt.😉

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

