Varázslómesterek újratöltve

Alanori krónika után szabadon.

Srácok, bizonyára sokan –akik nagyon régen játszotok– emlékeztek rá, hogy valahol a 90-es évek végén útjára indult az Alanori krónika nevű magazin, amiben havi rendszerességgel olvashattatok cikkeket mindenféle fantasy és sci-fi témában. Ez a Beholder saját gyártású havilapja volt, ami sajnos a 2000-es évek végére nem bírta a gyűrődést, és végleg bedobta a törölközőt. Az első ilyen újság amit a kezemben fogtam, valahogy édesanyám útján került hozzám, ingyen osztogatták valahol a Mester utca környékén. Nem is tudtam, hogy van ilyen, mennyire menő már! Aztán persze havi szinten vásárolni kezdtem én is. Több kedvenc rovatom is volt, rendszerint azonban a HKK-s cikkekhez ugrottam azonnal. Az egyik ilyen kedvencem a Varázslómesterek rovat volt, mely cikkek egy része a hkk.hu oldalon amúgy elérhető. Miután túl sokat nem tudtam a játékosokról mindig érdeklődve néztem, hogy ki hogyan kezdte a játékot (jé, ez és ez a játékos ugyanolyan nehézségekkel küzdött az elején, mint én), hogyan lett profi, milyen paklikat forgat szívesen és mi a véleménye úgy általában bizonyos HKK-s témákról. Ahogy az AK eltűnt, vele ment ez a sorozat is, bár néha azért igyekeztünk valahogy egy-egy interjút készíteni, de ezek nagyon random időközönként jelentek csak meg, nehezen nevezhetjük cikksorozatnak.

Most azonban kísérleti jelleggel megpróbálkozunk a sorozat újjáélesztésével, vagyis elindítjuk Varázslómesterek újratöltve cikksorozatunkat, ahol ismert HKK játékosokkal készítünk interjúkat. Megkérdezzük, hogy hogyan kezdték a játékot, jelenleg hol tartanak, hogyan küzdötték le a kezdeti nehézségeket (ha egyáltalán voltak ilyenek), milyen jövőt látnak maguk előtt, szóval mindent, amit csak a HKK-s pályafutásukról tudni lehet és érdemes.

Most titeket kérdezünk: ki lenne az, akiről először olvasnátok interjút itt, a blog hasábjain? Ha van kedved, akkor egy hozzászólást írj azzal (vagy azokkal), akiről szívesen olvasnál pár sort. Reméljük, hogy beindul annyira a rovat, amennyire mi szeretnénk, és rendszeresen tudunk majd jelentkezni.

Várjuk a hozzászólásokat!

Dév bácsi

21 thoughts on “Varázslómesterek újratöltve

  1. Személybeli javaslatom nincs, egyéb van: szerintem az interjúkat részben úgy kellene struktúrálni, mintha egy kezdő játékos kérdezne. Szerintem az egyik legnagyobb haszna a cikksorozatnak a példamutatás lenne, ehhez pedig jól jön.

    Esetleg lehetne minden interjúnál egy pár állandó kérdés, ezek között lehetnének azok amik a mezdők számára fontosak lehetnek

    Még valami: ne félj negatív dolgokról kérdezni (pl. Mi volt a legnagyobb hibád? stb) mert azokból még többet lehet tanulni.

  2. Viktroll+1.Ott aztán van miről kérdezni ès nagyszerű interjú alany is lesz sztem.
    Vele jöhetne egy videós interjú is akár teázgatással megspékelve😃😃

  3. Én emlékszem!🙂 Ez egy jó ötlet, amúgy is szívesen olvasnék több interjút. Ha ér többet jelölni, akkor JuFe, Barti és Aranyi Ákos kapják a voksomat.

    BTW a Pocok interjún (2005) szakadtam anno:
    “- Milyen versenyt szeretsz még?
    – A hagyományost, mert sokfajta pakli van, bár zavaró kicsit, hogy minden paklimat úgy kell kezdenem, hogy 3 Cselvetés, 3 Méonech fürkész, 3 Az erős ereje…
    – Azért én nem látom, hogy mindenki a 3 Cselvetéssel kezdené…
    – Pedig úgy kellene!”

  4. DK-rol olvasnek szivesen, meg itt a blogon sem talaltam vele valami interju felet, videki jatekosokat (kezdoket ujrakezdoket) sztem batoritana a sztorija🙂

    Amugy ennek a sorozatnak ez volt a legjobb kerdese: ‘szoktal capazni?’ lol😀

  5. Bedobálok èn is pár nevet mèg rnd csakhogy legyen tartalèk is😉.
    -DK,Aranyi Úr,Zsolti,Dave,Jancsár Jánosom GeFe,Baghar,Szati,HD,PIT,Klujbi,Gice,Várnai Peti ès ìgy tovább ha kifogytok mondok mèg.😉

  6. Az én voksaim (kikről tényleg szívesen olvasnék): Kocsis István (MrPit), Miskolczi Barnabás (Hellász), Földi Viktor (Baghar fijú), Sallai Gábor (Zoralltigris), Tóth István (Papa), Kahn Evarth, Király Zsolt.

  7. Aranyi Ákos, Juhász Ferenc, Erdős Viktor, Molnár Ferenc, Dév bácsi <3, DK, Jancsár Jani, Bonyi, Abbas Krisz.

  8. Nagyon jó kezdeményezés! Én elsősorban a tesztelőkkel készült interjúkat olvasnék szívesen kitérve pár teszteléssel összefüggő kérdésre. (Hogy lett tesztelő, milyen érzés, meg ugy kb azok amiket a táborban kérdeztem tőled🙂 ) Akik elsődlegesen érdekelnek Ákos és Viktor, de szívesen olvasnék még: Pit, Bubu, Szabókrisz, Kalugyer Roland, JJ, Tóth István, MakóG, Mofe

  9. Daev, a vidéki
    Baghar

    Mindenképp és még sokan mások🙂

    Ja és aki a legrégebben játszik (nem tudom ki az) aktívan, rendszeresen versenyzik vele is jöhetne egy, legfőképp a motivációiról sok év után

  10. Köszi srácok, hogy rám is gondoltatok🙂

    Én is majd szívesen olvasnék interjút a leendő bajnokkal, ill. az aktív játékosok közül szinte bárkiről.

  11. Dönczi Krisztiánnal szívesen olvasnék egy interjút, az Ő játékosmúltja már irigylésre méltóan hosszú, eredményes és tapasztalatokkal teli.

  12. Köszönöm, hogy ennyien lennétek kíváncsiak rám is🙂
    Mivel mindig is a szerénységet és az alázatot tartottam a legfontosabb dologoknak a kártyaasztal mellett (aki ismert, tudja hogy ez így igaz), ezért remélem 28 vagy 29-én lesz velem interjú🙂🙂🙂

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

