Visszatért a HKK Liga, íme a győztes paklik!

29 fő indult a pénteki versenyeken, lássuk a győzteseket!

A nyári hónapokra némileg megcsappant az érdeklődés a HKK Ligák iránt, az iskolakezdés azonban úgy tűnik, megtette hatását, hiszen szeptember 9-én, pénteken nem kevesebb mint 29 játékos nevezett valamelyik kategóriába.

Külön öröm, hogy a Kezdő Ligában 16-an indultak, így sok viszonylag új arc bukkant fel a versenyen. A győzelmet itt Klimkó Mátyás szerezte meg Ősi rúnát és Teremtő rakshalliont használó tárgy paklival (paklilista), a második Werner András lett, szintén tárgyakkal (paklilista), a harmadik helyen pedig Zsámbéki Tóbiás végzett.

Az Amatőr Ligába ezúttal 9-en neveztek, az első helyet pedig – immáron nem először – Laczó Martin szerezte meg kedvenc vérfarkasaival, Zarknod börtönében támogatása mellett (paklilista). A második Agócs Richárd lett Raia deckkel (paklilista), a harmadik pedig Katulin Péter pedig őshangyás koncepcióval (paklilista).

A Profi Ligában ezúttal sajnos csak 4-en neveztek, így itt körmérkőzést játszottunk, végül Mikulás Ádám lett az első, Beldianos kontroll deckkel (paklilista).

Személy szerint nagyon csalódott vagyok, hogy a profik ilyen kevesen voltak, hiszen a kategória külön a ti kérésetekre jött létre, sőt, még a díjazás jellegéről is egyeztettünk előzetesen. A kommentek között szívesen várom a véleményeket annak kapcsán, hogyan lehetne vonzóbbá tenni a Profi Ligát, hiszen ha nem nő a létszám, akkor kénytelenek leszünk megszüntetni a kategóriát.

Ne feledjétek, ettől a hónaptól már egy órával később, 17 és 19 óra között tartjuk a HKK Ligát, így akinek esetleg túl korai volt a régi rendszer, most várjuk szeretettel!

Csető Zsolt

10 thoughts on “Visszatért a HKK Liga, íme a győztes paklik!

  1. Szerintem egyszerűen egy hagyományos verseny nem vonzza az embereket túlzottan nemzeti után….ha jön az új kieg, tuti változni fog. Esetleg meg lehetne szavaztatni, hogy megszűnjön-szüneteljen-folytatódjon ugyanígy a profi liga. Én szüneteltetném novemberig, de lehet mások tök mást gondolnak.

  2. Én személy szerint a kategóriákat hiányolom a ligákról. Eleinte volt mindenféle, de ez így eltűnt. A kezdőknél még teljesen ok az alap hagyi, a legtöbb embernek ez élete első versenye. Amatőrben simán lehetne valami új kategória, de ott még elfogadható hasonló indok, mint a kezdő ligában.
    A profiknál viszont semmi akadálya, sőt, kellene is különböző kategóriákat létrehozni, így érdekesebbé és színesebbé tennénk a mezőnyt. Nem gondolom, hogy nehéz lenne a hagyományos helyett Pl. egyszínű, etnikum stb. decket építenie egy profi játékosnak. Illetve egy ilyet megszervezni.

  3. Az hogy csak négyen vagyunk, okoz valamilyen problémát? Úgyis ott vagy a többi liga miatt, nem? Legalább 4 ember játszott.

  4. Sokan kértétek a későbbi kezdést is,- ez megvalósult – így hát szeretném, ha mostantól “tolongnátok” a ligákon!

    Ha nem lesz szignifikáns eltérés létszámban az előzőekhez képest, akkor nem csak a profi liga szűnik meg, hanem visszaállhat a kezdés is 16.00 h-ra.

  5. #2: Nem rossz elgondolás. A kezdőknél az elején próbálgattam a több kategóriát, mindig kisebb volt a létszám, de lehet a profiknál működne.

    #3: Nekem nem okoz problémát, viszont ekkora indulólétszám mellett nem arányos a mostani díjazás (főleg az ultrákra értve).

  6. egy kis korrekció, nem gólemekkel toltam hanem őshangyákkal, el is küldtem PMben a listát Zsolt

  7. Pénteken már jövök szokás szerint, legalább +1 fő😀
    Amúgy nekem tetszik a hagyi, de nincs ellenemre valami érdekesebb formátum.
    Nem kellene pihentetni a profi ligát, az azért az elejétől várható volt, hogy nem lesz olyan nagy a létszám.

  8. A többféle formátum nekem is tetszene. Ami az ultrát illeti, lehet valami szabály, hogy hány emberenként megy 1 ultra a nyereményalapba (persze max 3). Pl. ha hetente 10 nevezővel már elégedettek vagyunk, akkor összesen 40 nevezésre járna a 3 ultra, 27-re 2, 14-re 1. Az egyes napokon meg úgyis mindenki kap 1 ritkát. (Ez amúgy az új kieg után nagyobb motiváció lesz talán, mint most.)

  9. Nekem pl. családi programom volt egész hétvégén, így bármennyire is szerettem volna, nem tudtam elmenni. Lehet másnál is egyszerűen csak közbe jött valami.
    A későbbi kezdést köszönjük. Így én pl. rendszeresen tervezek majd lejárni.

    Üdv: Kyb

  10. 4-en vannak: igen azert ez gond, egyreszt nyilvan Zsoltinak plusz munka (3 Liga + Toborzas egyszerre? azert az szep), masreszt UR-t azert ilyen keves emberre adni necces…

    Viszont javaslat: amikor nagyobb verseny van szombaton, akkor lehetne elotte penteken a Profi Liga (esetleg az Amator is) ugyanolyan formatumu (nyilvan porgosben) – remek kis tesztelesi lehetoseg.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

