[HKK tábor] Faház meg sátor

Az idei utolsó tábor részletei.
Jó reggelt, táborozók! Na, igaz, egy picit később sikerült összehoznom ezt a cikket, mint szerettem volna, de nézzük ennek is a jó oldalát, a tábor előtt született meg, és nem utána! Szóval, mint ahogy azt tudjátok a jövő hétvégén ismét, immáron hetedszerre vesszük be Verőcét! Amit mindenképpen érdemes észbe tartani, hogy elvileg vasárnaptól jön a hideg, és bár múlt hétvégén én lent töltöttem egy éjszakát és nem volt vészesen hideg hajnalban, azért nem árt majd meleg ruhával felkészülni. Minden más a megszokott szerint történik majd, első táborozó nem lesz most velünk, ha minden igaz, így túl sok új információt nem fogok írni, minden úgy zajlik majd, mint eddig. Gyorsan egy lista arról, akik megyünk (jelezd kérlek, ha nem látod a neved, de jelentkeztél):

Dancz Krisztián
Bartus Gergely
Arató Zoltán
Szabó Krisztián
Makó Gergely
Liu Ting Hao
Molnár Ferenc
Magosin Márk
Schmidt Edit
Szabó András
Hesz Gergő
Laczó Martin
Krahling Ákos
Dárday Gergely (?)
Erdős Viktor
Egyed Dávid

16 fő

Előzetesen 15-20 főre számítottunk, sikerült lebeszélni Verőcével, hogy opciósan bent maradjon még egy-két fő, így ha valaki szeretne mégis velünk tartani, akkor természetesen megoldható a dolog, csak minél előbb szóljatok kérlek a boosterek miatt. Mivel néhányan csak este tudtok jönni, így a versenyre való készülődést csak pénteken este kezdjük el, ekkor kerülnek kiosztásra a boosterek a Rafinált boltos verseny miatt. Minden információt a versenyről pénteken este fogok (próbálok, állapottól függően) kihirdetni. Gice ötlete, ami úgy néz ki, hogy meg is valósul, a verseny díjazását kicsit átszerveztük, a győztes egy egyedi, HKK táboros playmattal lesz gazdagabb, reméljük ez a táborra el is készül.

Írtam korábban, hogy kicsit lazább programunk lesz, mint eddig (szerintem az előző tábornál is tök jól bejött), a versenyünk ugye vasárnap lesz, medence még feltöltve (október elején szokták leengedni), így ha nagyon meleg lesz napközben akkor szokás szerint elfoglalhatjuk. Társasokból sem lesz hiány, ha valaki ezzel szeretné elütni a szabadidejét, illetve ahogy pedzegettem, körül lehet nézni a környéken is, ha valakinek erre van ingerenciája (lenyomtuk a 3 órás túrát, iszonyat milyen helyek vannak, nem is tudtam, hogy lehetséges úgy túrázni, hogy csak felfelé megyünk… várjunk csak…).

Helyszín: Verőce, Csattogó-völgy

A tábor időpontja: szeptember 23-25, péntektől vasárnapig.

Részvételi díj: 15.000 forint, mely magában foglalja a szállást „kis faházakban, az összes étkezést és a verseny nevezési díját is.

Közös utazás: pénteki indulás a Nyugatiból, közösen a 16:07-es vonattal. Ha valaki szeretne élni vele az jelezze vagy hozzászólásban, vagy facebookon (lehetőleg az indulás napjáig).

Bármilyen kérdés, óhaj, sóhaj, kérelem van írjátok meg hozzászólásban!

Pacsi,

Dév bácsi

24 thoughts on “[HKK tábor] Faház meg sátor

  1. Ha tudok menni, akkor én is csak este. Megy valaki olyankor kocsival, akihez be lehet társulni? Vagy legalább egy közös vonatozás?

  2. HELLÁÁÁSZ!!!!!!!
    Na mi a pálya???? Úgy néz ki péntek szombat programra tudok csatlakozni vasárnap (délelőtti ) hazaindulással.ISZONYAT vagy ISZONYAT???:)

  3. Én Dévnél is jeleztem, hogy fennáll a reális veszélye annak, hogy kb. éjfélre érek csak oda pénteken.

    Ha nem akartok, nem vártok meg, bevállalom ezt az 1-2 óra mínuszt🙂

  4. LOL persze én viszek a következő 6 versenyre tesztpaklikat,de asszem lesz olyan amelyikhez csak 3 deck van összetéve.

  5. JuFe iszonyat🙂

    Dev: veled tartok utazás ügyileg🙂

    Apropó Viktrollal beszéltük, hogy fogok “pár” koktélt készíteni, aki szeretné, hogy kedvencét elkeszitsem, dobjon uzit, és megbeszeljuk az alapanyagok kivitelezeset, beszerzeset😉

  6. na, eldőlt, hogy tudok menni biztosan, viszont csak később, nem a közös utazás keretein belül
    (később = kb. du. 6-kor tudok indulni XI. ker.-ből)

    továbbra sincs senki, akihez be lehet társulni kocsiba vagy vonatozásra ekkortájt?

  7. @Gice: örömmel hallom!🙂

    Srácok, Edit összerakta a győztesnek járó tábori playmatot, iszonyat szép lett szerintem! Remélem, hogy péntekre el is készül, ha nem, akkor a tábor után lesz átvehető majd.

  8. én időpontomban ezek szerint akkor senki se megy kocsival/vonattal?😦

    lehet, akkor én fogok kocsival menni…

  9. Köszönjük Dév a szervezést, ahogy előttem is írták, ISZONYAT volt!!!🙂
    Tényleg kár, hogy idén az utolsó volt…

    JuFe: Makó aka “Nyomi” G nyerte meg a versenyt.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

