Megvannak a szeptemberi HKK Liga bajnokai

Októbertől kisebb változások várhatóak a Ligában!

A hónap utolsó napján került sor a szeptemberi HKK Liga utolsó versenyeire, melyekre ezúttal 26 fő látogatott el – mindhárom kategóriában nyitott volt még, hogy ki lesz a hónap legjobbja.

A Kezdő Ligában Werner András ismételten győzni tudott, ezzel pedig bebiztosította első helyét. Két győzelemmel és két második hellyel zárta a hónapot, rég láttunk már ennyire kiegyensúlyozott teljesítményt a Ligában!

A végeredmény

I. Werner András – 70 pont
II. Klimkó Mátyás – 60 pont
III. Bublik Bence – 43 pont

Az Amatőr Ligában Nagy Dániel húzta be az utolsó versenyt, igaz, a dobogós helyek sorsába ezzel sem tudott beleszólni. Az összetettet itt Agócs Richárd nyerte, többek között egy győzelmének és egy második helyének köszönhetően.

A végeredmény

I. Agócs Richárd – 52 pont
II. Miskolczi Barnabás – 49 pont
III. Szkupien Zoltán – 46 pont

A Profi Ligában ismételten Pásztor Szabolcs győzött, így hiába tudott csak három versenyen indulni a hónapban, mivel mindhármat megnyerte, ezért sikeresen behúzta a hónapot.

A végeredmény

I. Pásztor Szabolcs – 60 pont
II. Mikulás Ádám – 57 pont
III. Szkupien Bence – 50 pont

A legjobbakat természetesen ezúttal is bónusz paklikkal és ultraritkákkal jutalmaztuk, gratulálunk még egyszer!

Változások októbertől

A következő hónaptól két kisebb változás várható, melyek leginkább a Profi Ligát érintik majd:

  • A Profi Ligában minden hónapban az lesz a versenyek formátuma, ami a Beholder havi versenyéé (ha nincs verseny, vagy bontott van, akkor sima pörgős lesz). Októberben tehát Veszélyes faj lesz mind a négy verseny formátuma.
  • A Profi Ligában és az Amatőr Ligában a havi összetett II. helyezettje csak akkor kap ultraritkát (és profi pontot), ha az indulók létszáma a négy versenyen összesen legalább 30, a III. helyezett pedig csak akkor, ha legalább 40.

Várunk benneteket októberben is, találkozunk pénteken!

Csető Zsolt

43 thoughts on “Megvannak a szeptemberi HKK Liga bajnokai

  1. [Panaszkodás következik kicsit, akit nem érdekel ugorja át.. előre is bocs]

    Megmondom őszintén, eddig is fontolgattam, hogy menjek-e ligára. Nekem kb. 1200-ba fáj egy verseny a vonatjeggyel, és ha nem vagyok benne első 3-ban gyakorlatilag nem kapok semmit (még HSZ pontot sem), így jobban megéri még egy Exes verseny is, ott legalább ha 12. leszek akkor is tudok vigasztalódni a tudattal hogy legalább egy kevés HSZ pontom van.

    A liga viszont egy kicsit demotiváló volt nekem. Igaz, első amatőr ligám volt, de az hogy többek között 2 full spoileres Raiával és egy hatszámjegyű összegbe kerülő Mezővel kellett megirkóznom, megnehezítette a dolgomat

    Ne értsétek félre, de nekem inkább megéri a verseny útiköltsége helyett egy ZV-t venni. Vagy lapokat a deckembe, mert még egyik sincs készen (mégegyszer köszike Zsolt és Bence a kölcsön lapokat).

    Szerintem az, hogy a kevés létszám miatt kevesebb UR-t osztanak, érthető lépés, de pont az ellenkezője segítene a létszám bővítésén.

    Annak idején épp azért jöttem fel amatőrbe, mert az UR-hez nem kell elsőnek lennem… (Még mielőtt megkérditek, én ilyen olcsójános vagyok ám, heti kb. 3 ropiból oldanám meg a HKK-t szóval jólesik az a havi 1 UR amit itt-ott nyerek, anélkül nem bővül a gyűjtemény…minden pénzem elmegy vonatra, meg kajára)

    Ismerem az amatőröket (és deckjeiket) de nekem akinek 1 deckje van kész (fogjuk rá.. a gólemből 1 varell hiányzik) nem éri meg ugyanazok az ellenfelek ellen letolni még egy hónapot, mert az eredmény addig nem lesz jobb amíg nem szerzek egy versenyerős decket.. vagy ki nem finomÍtom a sajátomat.

    [Nyafogás vége]

    Ugyanitt egy fél vese eladó, keresek érte 3 Univot (ez félig komoly ám) vagy tanácsot, hogyan lépjek ki ebből az ördögi körből (verseny-nyeréshez kell deck, deckhez kell lap, lapokhoz nyerni kell hogy legyen miből cserélni)

  2. Találj ki egy viszonylag pénztárcabarát koncepciót, amit tökéletesítesz és a hiányzó lapokat elkéred Horváthéktól.

    Pacsi

  3. Mármint Horváth Dávidék?

    Kösz a tippet, lehet rájuk írok (gondolom azért javasoltad őket, mert van kedvük kölcsönadni, meg tudnak is)

  4. Annyit modositanek, hogy ha mar lement a Behos verseny, akkor mar a kovetkezonek a formatumat hasznalnam (meg ha ez 1 picit tobb melo is a kiirasnal). A lement versenyre mar nem akar senki keszulni… Mondjuk ez inkabb jovore fog szamitani, mert a faj utan mar nem lesz ideszamithato versenyunk.
    Persze, ha a Dungeon-os vagy Blogos versenyek formatuma is szoba jonne…

  5. @Katu: azért nehogy már mindenki “ingyen” kapjon UR-t.
    Kell egy egyszerű, olcsó dekk. Amivel fixen tudsz egy top 3at hozni folyamatosan. Szerintem a mérgezős-tekikombós dekk nem olyan vészesen drága és talán az új kieg után elég versenyerős is lesz. De teszem azt,50 repülő fattyal is el lehet érni szép eredményeket🙂
    Amúgy,ez,hogy “fullos” dekkek vannak az amatőr ligában,stb…Láttad,mik voltak régebben a kezdőben is akár? Nem azért,hogy kötekedjek,de tényleg érdemes visszanézni. Fullos bilincsek, echte goodstuff dekkek. 3-3 Kyorg-Soli-stb…🙂

  6. @Katu: 400 Ft a nevezés, fixen kapsz egy Zént, a top 6 még többet = gyakorlatilag nem kapsz semmit. Igen, ez tényleg nem több nyafogásnál. Az meg pláne nem célja a Ligának, hogy “megélhetési lehetőség” legyen. Ha te annak fogod fel, akkor nem a Ligával van baj, hanem veled.

    @Balage: jogos, kiegészítem, köszi!

  7. Ez a kezdőligán való UR osztás is amúgy egy olyan dolog, amiért összetehetitek a kezeteket szerintem🙂 A liga lényege, együtt játszani és jól érezni magad, nem a végtelen farmolás.

  8. Szerintem ez a 30-40 teljességgel irreális, hogy meglegyen. Az Amatőr Liga fennállása óta soha nem érte el az összlétszám a 30-at sem (27 volt a max). A profiknál pedig esélytelen. Teljesen megértem a döntést, én sem osztanék 10 embernek 3 UR-t. Viszont a reálisabb küszöbök bevezetését díjaznám!
    (Ez valószínűleg csak nekem probléma, ezért a zárójel. Vidéki versenyzőként legközelebb nem cipelnék fel egy tárgydecket, hogy ligázzak vele, ha hét közben kiderül, hogy faj lesz. Így az ilyen döntésekről kérlek picit hamarabb szóljatok!)
    Ugyanitt fajdecket keresek kölcsönbe!🙂

  9. Sejtettem , hogy velem van a baj..

    elnézést kérek mindenkitől. Talán túl komolyan veszem a dolgot. Sajnos már évek óta forintra kiszámolom a dolgaimat, talán az agyamra ment ez.

  10. Geresz: szeptemberben az amatőr liga összlétszáma 39 fő volt, júliusban 35. Te szerintem félreértettél valamit.
    Katu: no comment, Zsolt Dév és Nika leírt mindent.

    Üdv: Kyb

  11. @Katu: mit veszel túl komolyan? Ha van aki “fillérba*ó”,az én vagyok. Ezt bárki megmondhatja. Mégse az van,hogy akkor járok versenyre,ha “megéri”(wtf?). Inkább örülnöd kellene,h Pesten kismillió esélyed van a hobbidnak élni. A párezer Ftos dolog: én egy doboz gyngyból építettem fel egy elég jó gyűjtit,veszteséget nem termelve,kvázi 1 év alatt. Zsidó vagyok? Lehet. De csak minimális ráfordítás és piacismeret kell. Vagy ott van példának a Kezdő Dév projekt. Olvass csak vissza🙂 Legyél Te az új Leicester,és csinàlj “kis pénzből nagy focit”.
    Béke🙂

  12. gondolom ha valaki eljön a 4 versenyre az 4nek van számolva?

    azaz ha van 8 ember minden versenyen, függetlenül attól melyik 8, akkor az 32?

  13. Nem tudom hogy vagy vele Katuboy, de szerintem a ligákat azt nem egy behó versenynek kéne felfogni, hanem egy gyakorlási lehetőséggel egy kis nyereménnyel. Ott tesztelhetsz lóbálhatod jobbra balra nem a fullos gyüjti tákolás a lényege …

  14. Amúgy, heti 3k szerintem nem is kevés,az egy év alatt üszkve 156.000 Ft. Abból azért nem gyenge gyűjtit lehet összehozni,ha az ember nem ügyetlen és tehetségtelen…

  15. Katu,Nem tudom Suliba jársz-e vagy dolgozol, de annó úgy 10 éve én közép suli mellett is heti 40 órát toltam diákmunkán. Ez fő suli alatt sem változott. Pesten erősen kétlem, hogy nem lehet valami diákmunkát találni…
    Amúgy én meg inkább az UR választáson elsőnek az amatőr, utána a kezdők és végül a profikat tenném. A profi ligában kevesebben vannak és ez legalább segítene a kezdő/amatőröknek, hogy a jobb UR az övék legyen.

  16. @Katu: Családfenntartóként és meglett, dolgozó emberként sem tudok heti 3000 Ft-ot rákölteni a játékra. Talán havi 5-6-ot… Ennyi ráfordításból (értsd: heti 3k) simán lehet versenyezni és gyűjteményt építeni. Pláne, ha Bp belül van az akciórádiuszodon. Szerintem.
    Szóval ne keseregj, hanem küzdj és bízva bízzál.

  17. Az összesített létszám nem azt jelenti, hogy hány különböző ember, hanem hogy hány nevezés volt összesen a hónapban.
    Vagyis a 3 UR-hez 10 fős átlag kell, ez az amatőröknél igen könnyen meglehet (ebben a hónapban 39 volt).

  18. Én nem tom mikor fogod észrevenni végre magad de vicckategória a sírásod (most épp ez sok más mellett). Nagyon gáz a telhetetlenséged, ahelyett hogy örülnél hogy egyáltalán kapsz valamit (normális ember a játék élményéért jár elsősorban, adott esetben tesztelésért). Az meg tényleg “hab a tortán”, hogy azért jöttél fel amatőrbe, mert könnyebb ultrát szerezni, nem pedig azért mert kinőtted a kezdő szintet és tovább akarsz lépni…. ez az egyik legelkeserítőbb hsz amit HKK-val kapcsolatban valaha olvastam.

    A cikkhez: jó ez az új szabály a profiknál (máris elgondolkodtam, hogy újra járjak), annyival kiegészíteném ahogy Balázs említette előttem, hogy ha lemegy az adott havi behos verseny, akkor vagy vissza kéne térni hagyira, vagy mást belevonni és arra készülni (blogos, ex stb.) mert visszamenőleg senki nem készül. Az UR szabályozást rég bevezettem volna, én magam is kaptam olyan létszám mellett UR-t, hogy éreztem, ez nem járna.

  19. Nem gondoltam volna, hogy valaha a D délutáni csipogása a kibertérben materializálódik.

  20. Katu most húztad be a “Csapat nemzeti bajnokságot”. Ezzel sem vagy elégedett?
    Én még emlékszem rád tizensok évvel ezelőttről. Kb ugyanakkor hagytuk abba, a 2000-res évek eleje-közepén, és kb ugyanakkor kezdtük újra. Annak idején is jobb eredményeid voltak, mint nekem. Nem minden a pénz, még ebben a játékban sem. Én három hónap alatt 1,2M Ft-ot költöttem a játékra, és legjobb eredményem egyéniben 19/21 hely Dungiban, csapatban meg 15/22 hely. Mégis tök jól érzem magam, és lelkesen járok vidéki versenyekre is innentől, kezdve a most vasárnapival.

  21. “más deckjével mentél”

    “autoplay deckkel mentél”

    “nem te nyerted meg hanem a Bubu”

    mást se hallok…

  22. Katu, persze, folyamatosan adod a magas labdákat, bírd ki egy kicsit fórumozás nélkül!

  23. Meglepoen keves ember van, aki el tud vonatkoztatni a szemelyes szimpatiatol.
    Azon erdemes dolgoznod🙂 hogy jobban kedveljenek, akkor mindjart kevesebb lesz a degradalas egy jo eredmeny utan, es tobb az elismeres (ill. a ‘barati’ oltas). Igy megy ez😦
    Addig meg orulj, ha elertel valamit, es ne foglalkozz a tobbivel🙂

  24. @Katu:
    Saját dekk volt?
    Autoplay dekk volt?
    Bubuék mutatták meg hogyan működik a dekk?
    Ezekre válaszolj magadban,és megèrted miért mondja mindenki azt amit.

  25. @nika: egy szóval sem mondtam, hogy ezek nem igazak. csak azt nem hallom hogy:

    “hogy verted meg a fehér hordát?”

    “5/4 akkor se rossz”

    az érem másik oldala…

    OK, most megint én vagyok a f*sz hogy “ki vagyok akadva hogy nem dícsérnek meg” akárhogy lehet forgatni a szavaimat.

    Igazából a kezdeti szimpátiához képest meglepő ez az attitűd, ennyi

  26. @Marci: köszi!
    @Katu: a Nika nagybetű,nem nemecsek. A kezdeti “szimpátiát” a stílusod degradálta le gondolom. Balázsnak igaza van.

  27. Ha ilyen gyászul viselkedsz én nem értem mért várod el hogy mások normálisan álljanak hozzád. Gondolkozz el ezeken a hsz-eken, elég egyöntetűek.

    Balage +1

  28. Neee, folytassátok még!
    Én nagyon jól szórakozom!🙂

    A középiskolai éveim jutnak eszembe. Járt egy évvel fölöttünk egy Down-szindrómás ikerpár. Az egyik enyhe volt, a másik súlyos. Addig szívattuk őket, amíg a súlyos öngyilkos lett. A testvére találta meg a holttestét. Mázli hogy Down-os volt, nem tudta mit lát, különben az is kinyírta volna magát.😀 Amúgy a srác asszem le is érettségizett. És Katu is max enyhe, úgyhogy van remény! Komolyan! Ne adjátok fel!

  29. Nahát..csak gratulálni tudok ahhoz, hogy valakit szó szerint halálra szekaltatok….
    Bölcsebb maradtal volna, ha csöndben maradsz…

    És ez utobbi Nikara es Katura is érvényes…

  30. Sracok, nem Katu melle akarok allni, de nem hiszem, ha valaki tizenkettedszerre ugyanazt irja le azzal elorebb vagyunk. Mindenkinek lehet sajat velemenye, neki is van. Megertem azt az allaspontot is, ha egy jatekos nem a jatek oromeert jatszik elso sorban, hanem a dijazasert jon le pentekenkent, lehet ha az en idomben lett volna ilyen en is rakerdezek, hogy hol az ultram, oreg? Amugy egy-egy ilyen kiutott UR nagyot tud egy uj jatekos gyujtemenyen dobni, ha nem Fogyo idot nyer azt el lehet cserelni egy playset jobb versenylapra is.

    Egy szo mint szaz, leirtuk es elmondtuk tobbszor, hogy ez a penteki joreszt oromjatek, probaljatok meg igy kezelni, es ha ugy jon kiba lepes meg egy korrekt dij is kiutheto belole. De ne ez legyen az elvaras.

    Beke.

  31. Sovietpuszta! Köszönjük, hogy kifestetted szarral a fórumot, remélem leszopogattad közben az ecsetet , hogy a szőrszálak egyenesen álljanak!

  32. Katu:Ellenem (fehér horda ellen) nyertél 2-1-re, de csak azért mert írgalmatlan szerencsésen húztál(kezdő kézre behúztad a konbódat) viszont még abban is sokat hibáztál…A győzelmet nem kell magyarázni, de ha szimplán a szerencsén múlik csak és kizárólag azért, így ne várj dícséretet. Nem tudom a többiek ellen hogyan játszottál, de…

    jetysfaction: épp ezért javasoltam, hogy az UR osztásnál a profik kerüljenek itt hátrébb, hiszen nálunk már a fun a cél főleg. Kezdőként/ amatőrként meg egy-egy jobb UR sokat tud lendíteni, ez is a liga célja.

  33. Azt gondolom, hogy lassan tényleg eljutunk egy olyan szintre, ami már tényleg nem vicces, hanem kínos. Főleg, hogy felnőtt emberekről beszélünk. Nem kell állandóan felvenni a kesztyűt, és ha valakinek a véleményével nem értünk egyet, lehet vele vitatkozni, de amikor nem a vitapartnerünkkel, hanem a vitapartnerünkről vitázunk, ott már baj van.

    A csapatversenyről, ha már szóba hoztátok:

    – Én nem tanítottam be a Katut játszani, a felkészítése szinte egy az egyben a Mikulás Ádám munkája volt.
    – Azt, hogy nem saját deckkel játszott, nekem legalább annyira fel lehet róni, mint neki, mert az én paklim terve is az Ádámé volt. A szitu annyiban mondjuk más volt, hogy a sideot magamtól raktam össze, 2 lapot változtattam az Ádám tervén, illetve engem nyilván nem kellett betanítani a játékra, de azért nem mindegy, hogy valaki újrakezdő, vagy 14 éve gyakorlatilag folyamatosan játszik.
    – A csapatverseny sajátja, hogy az embert húzhatják a csapattársai, de akár el is bukhat miattuk. De ezt mindenki tudja, ezért is szeretjük ezt a formátumot. Épp ezért ezt felhozni nem tartom etikusnak. Nyilván azzal, hogy én és az Ádám 100%-ot hoztunk, Katunak nem volt nehéz dolga. De ezt akár értelmezhetjük úgy is, hogy nekem is elég volt 1 fordulót nyernem, mert a többit hozták a csapattársaim. Minden nézőpont kérdése.
    – Annyira nem figyeltem Katu játékára, inkább a sajátomra koncentráltam, de az eredménye nem volt rossz, sőt.

    A formátumokról:

    – Szerintem ez a hétköznapi liga önmagában egy remek lehetőség, irigylem miatta a pesti versenyzőket.
    – Alapvetően indokoltnak tartom, hogy megfelelő létszám után jár UR ahogy más versenyeken is kell egy minimális létszám.
    – Én a versenyformátumok gyakoribb váltásán elgondolkodnék, de én itt “kibic” vagyok, akinek ugyebár semmi sem drága🙂

  34. Hű, miről maradtam itt le.
    Csak két napra teszem ki a lábam az országból, és elszabadul a pokol a fórumon.

    Egyik-másik hsz azért nagyon kemény, és remélem csak a fele igaz.

    Katunak meg jól elvettétek a kedvét a versenyzéstől…😦

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

