Randomlap

Nincs nyugta az Öntörvényű krabberektől és a Vízitündérektől? Íme kihagyhatatlan ajánlatunk!

Az elmúlt hónapokban jócskán elszaporodtak az erős életjelzős lények, hiszen olyan lapok jellemzik mostanában a metát, mint az Öntörvényű krabber, a Vízitündér vagy éppen a Gyógyító motyogó. Különösen a krabber, amely önmagában elintézi nekünk a győzelmet is, így nem csoda, hogy a játékosok folyamatosan kutatnak az olyan lapok után, melyek optimálisan meg tudják oldani.

szellembeklyoSzörnybűvölés, Izzó lemezpáncél, Molekulabitorló, Dj’arekh tárcsa, Tűnékeny csábítás, Ygan, az elme őre… csak néhány lap, melyek képesek elbánni az életjelzős gonoszságokkal. Most pedig ajánlunk egy újabbat egy elfeledett Legendák Völgyés tárgy, a Szellembéklyó személyében. Óriási előnye, hogy ingyen kirakható, így már az első körben is használható, és még a manánk is megmarad arra, hogy megvédjük, vagy éppen elinduljunk valamivel, így semmi tempóhátrányt nem okoz. És bár ténylegesen nem szedi le rögtön a lényt, a krabber vagy a motyogó például az ellenfél körére meghal, így a kisebb lényekkel egy kis késleltetéssel azért el tud bánni.

Érdemes áttúrni tehát a régi gyaknemgyakokat tartalmazó cipősdobozokat, hiszen ki tudja, mikor jöhet jól – mi például nemrég a Dungeon csapatversenyén vettük nagy hasznát az egyszínű Életenergiás kontroll deck side-jában.

Ti milyen megoldásokat használtok még az említett gonoszságokra?

Csető Zsolt

12 thoughts on “Randomlap

  1. Nem nyírja ki ugyan (bár nem is a veszélyes stat a gond ezekkel a lényekkel), de elég jól elbánik velük a sors fintora. A laphúzás miatt nálam előkelő helyen áll a fenti hármas semlegesítését segítő listán.

  2. Mi az egyszínű side-jába a dungeonben vörös patkányt tettünk, kifejezetten a krabber ellen. És vörös krónikát is, hogy kikeresse a patkányt.
    A sárga-fehérbe átokeltávolítót és dimenziószövést, a 3 színűbe djarekh tárcsát.
    De jó még ellene árnyéktűz, apokalipszis, álomsík, és még sokan mások.

  3. Én is toltam vele a csapatversenyen és kifejezetten a krabber ellen raktam be, de ében íjászok ellen is hasznos volt🙂

  4. Én megemlíteném még az Izzó lemezpáncélt is!🙂 csak h több színből is lehessen válogatni.

  5. A cikkben meg lett említve a lemezpáncél. Szellembéklyót láttam Papáék csapatában is, úgy tűnik többen nem felejtették el.🙂
    Magam részéről az Öntörvényű csapat egy színű tagja ellen az Őrjöngő vérfarkasban bíztam és segítségével 2-1-re sikerült is győzedelmeskednem, kétszer egész korán, illetve még időben a semmibe tudtam lőni.

    Én még megemlíteném a Mágiapróbát és a Karócsapdát, amik potenciális olcsó Öntörvényű gyilkosok. Mágiapróba mehet védekezésből is rá, ha sikerül kezdésre felhúzni és ellenfelünk használta a krabbert.

  6. Én a kifejezetten krabber-ellenes lapok mellett 2x Quwarg neutralizátor-t is beszorítottam, meglepően jól működtek.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

