Sheran áldása a csapdákra szállt az Excelsior egyedi versenyén

Mikulás Ádám győzött Thormedorral az Exben, ahol a sötétzöld szín volt a középpontban. Kalugyer Roland beszámolója.

Újabb egyedi versennyel igyekeztünk az Excelsiorba csábítani október első szerdáján a játékosokat a legutóbbi Yin-Yang formátum után. Ezúttal az én ötletem került megvalósításra – engem lehet szidni, ha nem tetszett😛 -, miszerint egy alapvetően hagyományos versenyt rendezzünk, amit mindenki szeret, viszont a pakliépítés során legalább egyharmad részben Sheran lapokat kelljen betenni. Ez az új 50 lapos minimum korláttal együtt legalább 17 lapot jelentett, így némileg az is volt a cél, hogy a szokásos sötétzöld spoilerek mellett, mint a Földanya ereje vagy a Zseniális teknős előkerüljenek ritkábban pörgetett, marginális kártyák. Sajnos elég sok ilyen van, mivel a Zarknod visszatér megjelenése óta talán Sheran bír a leggyengébb lapkészlettel: legutolsó egyszínű versenyünkön például senki se választotta (!). Ha igazak a hírek, ez szerencsére változhat a következő nagykiegészítővel.

A verseny formátuma végül 17 játékosnak jött be, ami ősszel átlagosnak mondható. Jómagam a verseny menedzselése mellett egy Lépéselőnyös kontrollal játszottam, amiben én is igyekeztem kísérletezni, így bekerült például a kevesek által ismert A gyenge gyengéje, vagy a pár éve még spoilernek számító A természet rendje. De ahogy jártam az asztalok között, mások is bizalmat szavaztak versenyt ritkán látott lapoknak: Mindenkinek egy kört!, Lila tulipán, Visszavágás, Legyél béka! vagy éppen a győztes dekkben is szereplő, meccsfordító counter-képességgel bíró Szent Kulacs.

A végeredmény

I. Mikulás Ádám (paklilista)

Thormedor, vadászmester

II. Szatmári Bálint (paklilista)

Arochos

III. Szkupien Bence (paklilista)

Ősi bölcsesség

IV. Szabó Krisztián

Semleges csatamező

V. Csető Zsolt (paklilista)

Zarknod bilincse

A négylapos kezdés volt tehát a nyerő az este folyamán, ugyanakkor követős és szabálylapos paklik is odaértek az élmezőnybe. Végül Mikulás Ádám kicsit átalakított, Az Istenek rokkájával is felpimpelt csapdái bizonyultak a legjobbnak.

Következő versenyünk a hónap Beholderes versenyéhez hasonlóan Veszélyes faj lesz október 19-én, várunk mindenkit szeretettel, aki szeretné tesztelni, melyik etnikum járt a legjobban Zarknod visszatérésével!

Kalugyer Roland

7 thoughts on “Sheran áldása a csapdákra szállt az Excelsior egyedi versenyén

  1. A Zseniteki mint spoiler? Azok az idők már elmúltak,nem?🙂 Ahogy nézem a top5ből ami fent van dekklist,egyikük se használta. Szvsz eljárt felette az idő.

  2. Én 7.-ként játszottam vele, bilincsben nem volt rossz, de sima hagyományoson már nem tenném be. Ez volt az a verseny, hogy az nyer, aki kevesebb zöldet húz :DDD. Szegény sheran.

  3. Azért az odabasz és minősítő a zseni erejét hogy Zsolti előbb használt hikoltást mint őt, pedig bilincsbe nem rossz azért a lap…3-ért végtelenül drága amit tud

  4. Túl sok spellel játszottam ahhoz, hogy beférjen, inkább az anti-AM vonalra mentem rá.
    De amúgy én szeretem még mindig, böritekibe pl. spoiler a mai napig.😀

    Szabó Krisz nyomta amúgy a Top 5-ből.

  5. Nekem azért fért be, mert paráztam a böri-tekitől🙂 és csak AM-álló varázslataim voltak. Most így utólag azt mondom (nem volt böri-teki!), hogy jobb lett volna kihagyni és több varázslattal nyomni.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

