Ezt mondták a tesztelők az új kiegészítőről

Íme egy kis ízelítő abból, hogy a “bennfentesek” miért várják a novemberi nagykieget.

Bartus Gergely:

“Az idei kieg hangulata lehet az első, ami megfoghatja az embereket. Nem is szabad komolyan elképzelni, Kreátor milyen elvetemült kísérleteket végzett az elmúlt időszakban. A kezdeti csodálat után viszont rájövünk, hogy érkeztek azért metaformáló lapok is szép számmal. Rengeteg koncepció kapott erősítést, a dupla altípusnak köszönhetően több helyre férhetnek be a lapok. Mindezek mellett előfordul pár spoiler is, remélhetőleg visszaemelve Sherant a játszható színek közé. Az elmúlt évek legkreatívabb kiegje szerintem az idei, remélhetőleg a lapok is szépen be fognak illeszkedni a top deckekbe, esetleg felemelnek pár hátrébb szorult koncepciót.”

Csető Zsolt:

“Mindig is szerettem, ha egy lap már első pillantásra érdekes, és beindítja az ember fantáziáját, legyen szó akár a képességéről, akár a témájáról. Úgy gondolom, hogy ebben a kiegészítőben mindkettőből fogtok találni jócskán: a két altípusos lények menők és viccesek egyszerre, de ami talán még jobb, hogy olyan játékelemek is előjönnek majd, melyeket egyáltalán nem láthattunk mostanában!”

Gergely Ferenc:

“Time magazinosan: “az új évtized legkreatívabb kiegészítője!!” Reményeim szerint ez a kiegészítő legalább olyan erős lett, mint amilyen ötletes. Úgy érzem, ezzel a kis minisztorival iszonyat hangulatot tudtunk adni a kiegnek!”

Horváth Dávid:

“Ez az első kiegészítő, aminek a tesztelésénél jelen voltam, de nagyon élveztem a munkát a tesztelőbrigáddal, és úgy vélem, hogy egy igazán hangulatos és remek kiegészítőt sikerült alkotni. A kiegészítő témája szerintem rendkívül ötletes, és ehhez hűen kreatív, érdekes lapok születtek a műhelyben, melyek közül sokat fogunk viszontlátni az asztalokon. Külön öröm számomra, hogy rengeteg igényes és gyönyörű illusztráció készült a kiegészítőhöz!”

“Habár a személyes kedvenceim a kontroll lapokból kerültek ki, természetesen a többi pakli kedvelői is örülhetnek majd, hiszen szép számmal számíthat erősítésre szinte minden koncepció az orglingoktól kezdve az őshangyákon át a lovasokig. Persze új paklik is fel fognak bukkanni, melyek között van egy vadonatúj követő, ami szerintem mindenki fantáziáját meg fogja mozgatni. :) Alig várom az új metát, és hogy végre végleges és megkérdőjelezhetetlen ítéletet hozhassak néhány lapról!”

Juhász Ferenc:

“Mit is várhatunk a következő kiegészítőtől? Szerintem egy nagyon hangulatos és sok érdekes lapot tartalmazó kieget fogunk bontogatni pár héten belül. Olyan sokatmondó nevek kerülnek elő a csomagokból, mint pl. Hálószövő Péter, Tengernyeső Krebrix vagy a Szirén zombi. A hagulat mellett igyekeztünk figyelni a színek egyensúlyára is, így – ha talán nem is oly mértékben, mint tavaly Rhatt – idén Sheran kap komolyabb erősítést, többek között a legendás Lohd Havennek hála.”

Szatmári Bálint:

“Személy szerint nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel. Brutális látni, hogy honnan indultunk és hova jutottunk, és bár egész évben szemtanúja voltam a lapok létrejöttének és fejlődésének, így is legalább annyira várom, hogy megjelenjen és pörgethessük. Külön öröm, hogy nagy szerepet játszik idén a kieg témája is, sok lap visszaadja ezt a feelinget, talán ez lesz a legnagyobb változás az elmúlt évekhez képest, és remélem a jövőben is egy előre lefixált téma alapján fogunk dolgozni.”

Bízunk benne, hogy elégedettek lesztek a végeredménnyel!

22 thoughts on “Ezt mondták a tesztelők az új kiegészítőről

  1. Jójó, értjük, hogy nagyon faszántos lesz minden, de jöhetne már egy kicsit komolyabb előzetes is.🙂

  2. Bár nagyon régen volt időm arra, hogy versenyre menjek, ezek a minimális információt tartalmazó cikkek nagyon felcsigáztak. Ügyes!😀

  3. @Katu: És hol szivárgott ki egy vagon? Kérlek linkelj,mert szerintem sokakat érdekelne! Ha a védnökölt lapokra gondolsz,azoknak a listája elvileg nem volt publikus…🙂 Várva várjuk,hol a “vagon” lap🙂

  4. @Nika A vagonok általában a pályaudvaron szivárognak ki, keresd őket ott ! + Ha elegendő hacker Mr.Robot képességed van , meg tudod szerezni a titkos lapok adatait!

  5. @Katu Elmentem a Nyugatiba de nem volt ott semmi… A telefonomon még be is nyomtam a HKK Go applikációt és leraktam egy Lure Module-t de nem jött semmi… Nem szeretem ha átvágnak! :@

  6. Nekem nem hiába az egyik legkedvesebb kiegészítőm a Tengermély. Talán az volt az egyetlen olyan kieg ami igazán hű volt a nevéhez és a lapok ténylegesen szinkronban voltak. Nemcsak a lények,a tárgyak (kalózok kincse),az épületek (elmerült torony),de még az azonnalik is(nyugalom,szuboptimális merülés) próbálták a vízi világokat megeleveníteni nevükkel,illusztrációikkal,illetve a színesítő szövegeikkel. Remélem ilyen lesz a Kreátor műhelye is🙂

  7. Elég pro lehetek,ha úgy is tudok írni,hogy netközelben se vagyok🙂
    Katu,köszönöm,hogy leírtad,hol vannak a vagonok.
    On: mindenesetre jó lenne egy-két kiszivárgó lap😀

  8. Álltalában 4 héttel a megjelenés előtt kezdenek lapokat mutatni, így még 1 hetet várnunk kell erre, bár nem venném zokon, ha már a jövő héten is mutatnának pár új lapot.😀

  9. Mármint nem az új kieg-re reagáltam ezzel, hanem a kettőtök közt lévő flame-war-ra.

  10. Annyit még írnék, hogy a lapokat még egyszer átfutva sztem nagyon élvezetes lesz a frissbontott is hiszem sok gyngy leszedés valamint néhány kánter is előfordul ami izgalmas meccseket eredményezhet majd.Én már most nagyon várom, hogy frissbonthassak belőle!!!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

