Villámjelentés a Veszélyes faj versenyről

Az októberi beholderes verseny végeredménye.

A mai napon lezajlott a Beholder októberi versenye a Barcraft 2-ben, ahol igen szép létszám gyűlt össze, közel 60 fő! A Veszélyes faj formátumon az alábbi végeredmény született.

Profik

I. Moldován Péter

Éjfatty pakli Lassan járj!-jal és Kyorg ősmágussal

II. Horváth Dávid

Goblin pakli Semleges csatamezővel

III. Szatmári Bálint

Ganüid pakli Életenergiával

Amatőrök

I. Sziklai Krisztián

Goblin pakli Lépéselőnnyel

II. Jobbágy Róbert

Goblin pakli Semleges csatamezővel

III. Simon Richárd

Drakolder pakli Semleges csatamezővel

További információk és paklilisták későbbi beszámolónkban várhatók!

Csető Zsolt

10 thoughts on “Villámjelentés a Veszélyes faj versenyről

  1. Egy Lassan járj-Kyorgos dekk hogyan tudta elkerülni a mezőket?😀 Vagy összekerült és elverte őket?🙂 Valakinek vmi infó erről? Szerintem picit meglepő végeredmény🙂
    Amúgy grat mindenkinek! Goblin dominancia😀

  2. @Nika: Sikerült őket elkerülni, ennyi volt a titok.

    Ezek ellen játszottam:

    – Motyogó kultivátor
    – Sárkány úrnő + 3 Bűvös erdő
    – Beldian (elf)
    – A teknősök öregapja + Keltető
    – Életenergia (ganüid)

    Nyilván a szerencse is jelentősen közrejátszott, de emellett több ellenfelem is volt, aki nem készült rá eléggé az éjfattyakra (akár side, akár az alap deck tekintetében), megfelelő ellenszer hiányában pedig elég nehéz megoldani őket.

  3. @Rauvyl: hát igen,sideolni kell ellenük rendesen. Gondolom a sok várhato mező miatt nem gondoltak rá. Ez,meg egy szerencsésebb sorsolás,plusz a játéktudás elég volt egy győzelemhez. Gratula!🙂

  4. @Baghar: amatőrben akik ellen játszottam, szinte mindenkinél ott lapult a Sir Raso a sideban, valamit tudtak🙂
    Amúgy hajrá törpék!🙂

  5. Jó ötlet volt ez a Villámjelentés, ezekre az adatokra szerintem sokan voltak kíváncsiak.

    Nekem meglepő volt hogy a profi és az amatőr “meta” ennyire különböző volt – az amatőröknél alig láttam drágítást, mezőt annál inkább – sideomban volt 12 lap mező ellen erre egyet se kaptam ellenfélül😦

  6. Én két mezőt is kaptam egymás után amatőrben. 4. és 5. forduló egyes asztalon azok ültek.

  7. Kíváncsi leszek a paklilistákra, meg főleg arra, hogy hány mező volt összesen (én úgy érzékeltem, hogy rekord közeli volt ennek a szabálylapnak az előfordulása ezen a versenyen).

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

