Kedvencek a Kreátor műhelyéből

Mától az összes lap megismerhető az új kiegészítőből! Nektek melyik a kedvencetek?

Nagyban zajlik az új kiegészítő, a Kreátor műhelye bemutatóversenye, így akik ellátogattak a frissen bontottra, azok már kezükben foghatják a legújabb kártyákat.

Személy szerint nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy a legelső benyomások alapján kinek melyik a kedvenc lapja az új kiegészítőből, ezért úgy döntöttem, létrehozok egy gyűjtőposztot, ahol mindenki leírhatja személyes véleményét. Elsőként kezdem én!

Az én kedvenc lapom a tesztelés során Gregor, a mahinátor volt, hiszen remekül működött abba a pakliba, mellyel a legszívesebben játszottam – ez egy kontrollos jellegű bilincses Thargodan deck volt. A zanszilánkos vonal nagyon szépen kiépült ennél a decknél, amit Gregorral is még inkább ki tudunk használni. Ráadásul az, hogy jelzőkből helyettesíteni is tudjuk a költségét, lényegében azt jelenti, hogy gyakran VP-költség nélkül ki lehet tenni. Jól megoldja a krabbereket és az egyéb gonoszságokat, de ha már olcsón leszedünk valamit és kapunk egy nagy lényt vele, már jól jártunk. Eléggé hasonlít egyébként régi kedvencemre, Ouitmlenre, talán ennek is betudható a szimpátia.

gregor

…és most ti jöttök! Nektek mi jött be a legjobban az új lapok közül? Várjuk a kommenteket a verseny után!

Csető Zsolt

27 thoughts on “Kedvencek a Kreátor műhelyéből

  1. Egyik kedvenc grafikám nekem a mahinátor és maga a lap is igen tetszik,de talán egy másik zsz lap a nekromanta pálca többet fog majd pörögni nállam(bár gyakran kéz a kézben a mahinátorral:P

  2. Ez a mahinátor nagyon kemény! A Gomba-kombóba elég vicces lesz😀😀 De akár még mérgező pakliba is (atyaég,ez Istenkáromlás volt?) lejöhetne ingyen…😀😀
    Ez nagyon frankó lap!🙂

  3. be fog férni lila a mérgező pakliba, és nem csak a hatalom szava miatt, szóval akár ezt is lehet ott játszani

  4. Ugyan már,ki játszik olyan 0-s counterrel egy 5.000 Ftos dekkbe(Ősköd nélkül),ami még védekezni is tud? :O😀😀

  5. Rambó bogár😀

    Ám új lapot használva nem más mint, a Quwarg MEGATRODON🙂
    (nehezen tudok dönteni, mert a Tükörgólem is iszonyat volt a mai versenyen!!!)

  6. Nekem legjobban az új követő (Főparancsnok)jött be, érdekes kombókat lehetett vele csinálni (Főparancsnok képessége: +1 lényeidre a 2. körtől reagálni, S: húzz egy lapot, csak akkor használhatod ha 2 lényt kijátszottál ebben a körben, K: célpont jelző kikerül a játékból)

    – Sziturena semlegesít ellenfél körében, majd az ő köre végén használom a képességét (Aki még nem látta “semlegesítés lény, Minden aktív lényed a következő képességet kapja K kap két álmot és 2 izmot”) elaltatom, de leszedek róla egy álmot, és az én körömben már fel is áll.

    Volt egy óriás ami izmozza magát, meg több Életes lény is, azokról szépen leszedegettem a jelzőket. Önálló jelzőt is leszed pl. amit a kreátor műhelye csinál vagy urgod ajándéka jelző lényt.

    Összességében nagyon tetszik az új kieg, szép meccseket lehetett vívni.

    ui: a csábítás az árulásra is beteg egy lap, nulláért 10-20 ÉP előnyt csinál..

  7. Magdalena, a pustitó ez a lap ami megint kenyszert éreztettet bennem, hogy összegyüjtsem a 9 vámpirt + a nemes vámpirokat!😀

  8. Nagyon érdekes kiegnek tűnik a KM. Tetszik, hogy kijött pár meccsfordító és olyan lap ami rendesen megbolygatja a jelenlegi metát. Király, hogy az eddig nehezen leszedhető, megoldhatatlan lapok, életes lények rengeteg ellenszert kaptak. Bár sok lapot nem láttam még, nekem az eddigi kedvenc a Drakolder transzformátor, nagyon vicces szituációkat okozhat majd az a lap🙂
    Viszont két dolgot nem értek: -miért vannak szárnyai a Királyi jogarnak?
    -Villámformázás flavor pls😀

  9. Nekem is az Anyamotyi és a Nekropálca!
    Betegerősek!
    Kellenek, kellenének a szárnyalás helyett eddig csak totyogó motyogó paklimba.

  10. Nekem a manafonál tetszik, bár azon még nem gondolkodtam, hogy mire jó, de vicces.🙂

  11. @Kyb
    Kérdeztem is tegnap a tesztelőket, hogy miért nem az lett a színesítő szövege, hogy: KIMONTAAAA?

  12. A jogaron (és még egy fókin is) a szárny egy hiba, de az inkább mókás mint zavaró. Tudnotok kell, hogy minden egyes kiegnél egyre több időt ölünk a lektorálásba, mert nagyon zavarnak az esetleges hibák, ezt a mostanit nagyon sokszor, sokan átnéztük, az utolsó pixelig, de ez a szárny ikon ott volt az orrunk előtt, és mégse szúrtuk ki. A nagyobb gond, hogy ez a kamu szárny rákerült egy lényre is, a Mithril gólemre, ami amúgy se volt gyenge. Hamarosan eldöntjük, hogy mi legyen vele, vagy kap egy módosítást, hogy márpedig ő nem tud repüln, vagy így hagyjuk.

  13. Szerintem teljesen felesleges lenerfelni a Mithril gólemet. Pláne, hogy kisebbek a statjai, mint az eredetinek, szóval még attól sem kell félni, hogy követőlövés esetén véletlenül pont megölné az ellent egy kör alatt… Ugyan így az 1/17-es moa srác nerfjét is el lehetne engedni végre. A jogaron nekem játék közben sem tűnt fel a szárny amúgy😀.

  14. NTI

    tegnapi behoson hányszor megjegyeztem magamban, hogy de jó lenne ha már lehetne használni bilincs vs bilioncs mirrorban és az ellen is legalább ennyiszer gondolhatott rá jagumir és társai miatt🙂 asszem a lap is érezheti hogy mennyire kedvencem, sikerült kibontani a hármat🙂

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

