Újabb helyszín a versenynaptárban

Avagy jönnek a HKK versenyek immáron a Barcraftban is.

Eddig még csak terv volt, hamarosan azonban meg is valósul: január végétől a Barcraftban is lesznek HKK versenyek, részben az eddigi KártyaKeddek kibővítéseként.

A versenyek minden hónap utolsó keddjén lesznek – íme a pontos részletek!

Időpont: január 31. Kezdés: 18:30, Vége: 21:30 körül, Nevezés: 18:00 (A verseny havonta egyszer, a hónap utolsó keddjén kerül megrendezésre.)

Helyszín: BarCraft Esport Bár, 1092, Budapest, Ferenc körút 34. (emelet, a pult mögötti lépcsőn lehet feljutni)

Szabályok: Pörgős verseny (A nevezők számától függően, 6 vagy 7 körös), 20 perces körökkel.

Formátum: Az első verseny formátuma hagyományos lesz. Későbbiekben a formátum változhat. A formátumot a versenyt megelőző hónap utolsó szombatján fogjuk kihirdetni, így a verseny előtt mindenkinek lesz 3 hete, hogy a pakliját tesztelje. Vegyes verseny lesz, bárki indulhat.

Nevezési díj: 700 Ft, Hatalom Szövetsége tagságival 100 Ft kedvezmény.

Előzetes regisztráció szükséges. A számunkra lefoglalt helységben 30 fő fér el. Aki regisztrál, de mégsem tud eljönni, és legalább 24 órával (verseny előtti nap 18:00) a verseny előtt nem jelzi ezt, annak a következő versenyre dupla nevezési díjat számolunk fel. Mivel a verseny formátuma 1 hónapra előre meg lesz hirdetve, így a versenyen csak az indulhat, aki a regisztrációjakor leadja a paklilistáját (kézzel írott vagy nyomtatott formában). 8 fő alatt a verseny nem kerül megrendezésre.

Díjak: Minden második nevező után 1 csomag Kreátor műhelye kerül a díjalapba. A verseny végén a kiegészítőkből kivesszük a ritkákat, és a helyezésük sorrendjében minden játékos választhat közülük egyet (a maradék lapok párosával kerülnek kiosztásra).

Ezen kívül az első három hely külön díjat is kap:

I. hely: ultraritka
II. hely: 2 régebbi kiegészítő
III. hely: 4 Zén

A szervezők emellett megkértek bennünket, hogy – miután mi nem tudunk majd minden esetben jelen lenni a versenyen, hogy segítsünk – jelezzük, szívesen fogadnak versenybírói segítséget.

Érdeklődni lehet: György Balázs, seipher89[kukac]gmail[pont]com, 0620-959-7669

Reméljük, hogy az Excelsior után egy újabb sikeres kezdeményezés születik majd meg!

8 thoughts on “Újabb helyszín a versenynaptárban

  1. Egyébként miért hétköznap vannak ezek a versenyek? ( ez meg ex)
    Én nagyon sokszor exbe azért nem tudok menni, mert fizikailag nem érek oda, vagy másnap reggel 6-kor indulok munkára.
    Nem lenne érdemes mérlegelni, hogy legalább péntek este, de inkább szombaton kerüljenek megrendezésre ezek a versenyek?

    Mi ennek oka/akadálya?

  2. Sziasztok!

    Kezdetben, nem fogja a verseny túllépni a 30 fő-t, így szerintem bőven bele fogunk férni ebbe a számba, később van lehetőség bővíteni.

    A verseny azért nincs pénteken illetve hétvégén, mert nem szeretnénk rászervezni egy másik versenyre. 😉 A péntek alapból foglalt a dungeonben tartott verseny miatt, a szombati napokon pedig általában foglaltak, nehezebben megszervezhetőek.

  3. @Meryx

    Ex esetében pont ez az indok, hogy sok játékosnak pl a hétvégén nem fér bele a versenyzés hiszen ott nem szeretnének egy teljes napot a család nélkül tölteni ill mások másnaposan felkelni korán így van egy B terv ahol tudnak hódolni szeretett hobbijuknak.

  4. Értem én, nem is úgy gondoltam hogy az egész szombat erre menjen, hanem ugyanolyan időben és lebonyolításban mint most, csak nem hétköznap, hanem szombaton. 🙂

    De nem beleszólni, mégkevésbé bírálatot megfogalmazni szerettem volna ezzel, csak szimplán, a saját tapasztalataimból kiindulva kérdeztem.

    Érdekes nagyon azt látni egyébként -és emiatt igazatok is van- hogy mennyire “megöregedett” a HKK-s társadalom. Én 2004-2007-ig játszottam aktívan, akkor 17-20 éves voltam, és a játékosok átlag életkora 2-3 évvel lehetett több, mint az enyém. Most, 2016 augusztusban kezdtem újra játszani, és az átlagéletkor most már szerintem 4-5 évvel is több, mint amennyi én vagyok (29). Így tényleg sok embernél el tudom képzelni, hogy úgymond kezd a munka az ivás rovására menni. 🙂

  5. Nem vagyok túl jó életkor-meghatározásban, de azért azon meglepődnék, ha a játékosok (vagy akár a versenyzők) átlagéletkora 33-34 év lenne…

  6. A konkrét számok szerintem sem stimmelnek, az eltolódás viszont teljesen valid, egyértelműen “öregedett” a HKK-s társadalom jópár évet. De nem rossz értelemben, sőt, a játék fenntarthatósága szempontjából ez akár még pozitív változás is lehet.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

