[CHALLENGE] WE WANT YOU!

Avagy Szati és Dév mentoráltat keres!

Nem is olyan régen lezárult az Ati challenge, ami számomra igazán kedves emlék lett a 2016-os évből, így úgy döntöttem, hogy idén újra meghirdetem a mentorprogramot, másodmagammal. Történt ugyanis, hogy Szatival a napokban elég hosszasan beszélgettünk róla, és ha hiszitek, ha nem úgy döntött, hogy velem tartana a kalandban, és szívesen foglalkozna egy tanítvánnyal a 2017-es szezonban ő is.

fish.jpgA Kezdő/Amatőr/Profi liga igazán nagy népszerűségnek örvend manapság, sok érdekes elképzeléssel találkozunk szerintem szinte minden héten, többen szívesen kísérleteznek olyan paklikkal is, amiben bőven van lehetőség. És sok olyan játékos van, akiben van lehetőség, viszont úgy vettem észre, hogy többen megakadnak egy szinten, egyszerűen önerőből nem tudnak továbbfejlődni, valami buktatója van a jó szereplésnek és nem áll össze a kép. Mi ezen szeretnénk segíteni, idén is.

Ahogy tavaly is, a jelentkezést bizonyos feltételhez kötjük, és ha úgy látjuk, hogy a kezdeti lelkesedés elmúlik/nem kerülnek betartásra a szabályok akkor érzékeny búcsút veszünk egymástól. Téged keresünk, ha:

– kéthetente legalább egy versenyen való részt tudsz venni, illetve havi szinten egy nagyversenyen (blog, Dungeon vagy Beholder)
– hetente legalább 5 órát a hkk-val tudsz foglalkozni versenyzésen kívül
– legalább 5 verseny van már a hátad mögött (ez lehet liga is)
– kezdő/amatőr státuszú, vagy a 2016-os évben megszerzett profi státuszú játékos vagy

Ahogy tavaly is írtam, külön öröm, és az elbírálásnál pozitív szempont, ha jól kommunikálsz és dolgozol együtt másokkal, így könnyebb lesz azért együtt dolgozni. Amit az idődért és a belerakott energiádért kínálunk:

– ahogy elvárjuk mi is a tiszteletet a munkánk és az időnk iránt maximálisan tiszteljük és támogatjuk a munkád, befektetett energiád
– a versenyek előtti közös metaelemzés személyesen vagy Skypeon
– lapkészlet, hiányzó lapok kipótlása a versenyekre
– a paklid átnézése és – ha szükséges – átalakítása
– segítség a hkk minden területén, hogy ott legyél a legjobbak között

Ha úgy gondolod, hogy te vagy a mi emberünk, akkor keress meg minket egy üzenettel a hkkblog@gmail.com címen, a tárgy legyen mentorprogram. Leveled mindenképpen tartalmazza az elmúlt 5 versenyed eredményét (vagy a verseny linkjét a hkk.hu oldalon) és azt is, hogy mik a terveid a hkk-val a következő egy évre, illetve, hogy miért érzed úgy, hogy szükséged van segítségre. A jelentkezési határidő: január 29, vasárnap! A jelentkezések beérkezése után Szatival választani fogunk 1-1 tanítványt, akivel szeretnénk majd együtt dolgozni. Ha a legjobbaktól akarsz tanulni, akkor ragadj billentyűzetet és írj nekünk egy mailt! Vesztenivalód nincs hát hajrá, várjuk a Te jelentkezésed is!

Szati és Dév bácsi

8 thoughts on “[CHALLENGE] WE WANT YOU!

  1. Kár, hogy én nem jelentkezhetek 😦 egy kis motiváció rám is ráférne.

    Amúgy hajrá! Azt nem olvastam (vagy lehet csak elkerülte a figyelmem), hogy kvázi egy verseny köztetek, hogy a padevanjaitok milyen helyezéseket érnek el és ezt össze is hasonlítjátok?

  2. Pit ha gondolod én Padevannak fogadlak,de mást nem ígérhetek csak vért és könnyeket(meg némi sört:P) 😀

  3. Jelentkeznék, jó lenne picit tanulnom profi játékosoktól, hogy egyszer én is annak mondhassam magam! Ha érdekel, írjatok! 🙂

  4. Friss fejlemény: alapos megfontolás után úgy döntöttem, én is beszállok a programba – ha már én nem tudom most használni a gyűjtimet, legalább más megteheti. 🙂

    Remélem emiatt nem lép vissza senki a jelentkezők közül. 😀

    Tehát összesen 3 játékost fogunk kiválasztani!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

