Mentorprogram – A kiválasztottak

Kezdjük el!

A nagyjából egy hónapja kiírt pályázatunkra nem kevesebb, mint 16 játékos küldte el jelentkezését, a teljesen kezdő státuszú játékostól a tavalyi évben profivá vált playerig.qugrf Miután több ígéretes pályamű is érkezett, így elég nehéz dolgunk volt abban, hogy kit is válasszunk magunk mellé padawannak, ki legyen az, akivel a következő időszakban együtt szeretnénk dolgozni, fejleszteni a gondolkodását, játékát. Egyébként mindenkinek azt tanácsoltam aki bizonytalan volt (és ez a jövőre is igaz), hogy ha nem vagy 100%-ig biztos a jelentkezésetekben, akkor is érdemes összeírni a célokat, így az ember talán jobban látja majd, hogy mit szeretne a játéktól. Amit mindenképpen szeretnék kiemelni, még mielőtt lerántanám a leplet a kiválasztott játékosokról: az előző projekt során, amikor Atit választottam volt sértődés XY részéről, hogy de miért nem ő lett a challenger. Srácok, kérlek, hogy azt gondoljátok végig, hogy három ilyen pozíció nyitott jelenleg, vagyis (most éppen) 13 ember nem tud bekerülni a programba. De ígérem, hogy lesz még lehetőség velünk dolgozni, és továbbra is fordulhattok hozzánk segítségért, de kiemelten a tanítványokkal fogunk foglalkozni. Nem is szeretném tovább húzni, nézzük az idei befutókat!

Zsolti választottja: Dolák Viktor

„Meglehetősen sok kezdő és újrakezdő HKK-ssal találkozom, ezért amikor tanítom valakinek a játékot, már elég jól le tudom szűrni, hogy mekkora potenciál lakozik az illetőben. Igen, a HKK-hoz is kell egyfajta affinitás és tehetség, mindent nem lehet megtanulni. Viktor ilyen szempontból mindenképpen emlékezetes és ígéretes “tanítvány” volt, így figyelemmel kísértem az elmúlt egy évét is, és bár voltak sikerei, úgy érzem, még nem tette bele azt a munkát a játékba, ami az igazi áttöréshez kell. Ebben szeretnék segíteni neki, mert úgy érzem, maximálisan képes lenne rá.”

Szati választottja: Ács Domonkos

„Azért esett Domonkosra a választásom, mert leginkább benne láttam a potenciált, hogy akár hosszútávon is megmaradjon a lelkesedés, motiváció, érdeklődés. Sosem láttam idegesnek a játék miatt, inkább mindig a lehetőséget keresi, hogy tanuljon a hibáiból. Ilyen pozitív alapokra jól lehet építkezni.”

Az én választottam: Tamala Péter

„Megmondom őszintén, baromi nehéz dolgom volt, hogy a jelöltek közül kiválasszam azt az embert, akivel a félév során együtt szeretnék dolgozni, hiszen több olyan játékos is elküldte a jelentkezését, aki az előző évadban csak egy hajszállal csúszott le a tanítvány szerepéről. Végül Peti mellett tettem le a voksomat, az, ahogy tavaly rookie-ként a Nemzeti bajnokságra készült és játszott rajta sokak számára példaértékű lehet. Nagyon tehetséges játékosnak tartom, és biztos vagyok abban, hogy közös munkával egy sikeres félévet tud majd zárni, és újra ott lesz a legjobbak között az augusztusi bajnokságon. Szeretném megtanítani neki, hogy bizonyos koncepciók mitől működnek jól, és hogy a játéknak vannak olyan mélységei is, amire az ember nem is gondol.”

Ezen kívül –bár idén nem egyedül mentorkodom- személyes küldetésemnek veszem a projekt során a játékosokkal a korrekt játékos magatartás megismertetését és nyomatékosítását, erről is olvashattok majd a későbbiekben. A munkát tehát elkezdjük, nagyon szépen köszönünk minden jelentkezést, és ahogy írtam is, aki most nem került be az se csüggedjen, lesz még lehetőség.

Dév bácsi

Reklámok

22 thoughts on “Mentorprogram – A kiválasztottak

  1. Sok sikert és jó munkát mind6otoknak!
    Kíváncsian várjuk a fejleményeket akár félév közben is! 🙂

  2. Sok sikert skacok! Vegyétek komolyan a munkát pádevanok és az eredmény nem marad el!

  3. Legalább írd már a nevem nagy betűvel Katu. Amúgy meg, nem mindegy,hogy shit vagy sith!
    Ha mégis sith lennék,akkor hamarosan leváltanak 🙂

  4. Hihetetlen bakker, hogy bármihez hozzászól nika vagy katu, (igen, még kisbetűvel is), a fórumok egyből csatatérré válnak. Cseszegessétek egymást privát kommentben facebookon, twitteren, skype-on, tökmindegy, de ne itt. És fogadok, hogy a következő hozzászólás valamelyiküktől az lesz, hogy, “DE A MÁSIK KEZDTE, Ő A HIBÁS, Ő CSESZEGET ENGEM!!!”

  5. Ja, én is tudnám támogatni ha nem írkálnátok mindenhová faszságokat.

  6. Sok sikert a munkához.

    Megmondom őszintén, én azért sajnálom, hogy egyik “kiválasztott” sem egy szó szoros értelmében vett kezdő játékos lett, aki mögött maximum pár verseny van, az külső szemlélőként izgalmasabb és jobban nyomon követhető fejlődési ívet jelent.

    De majd ha nekem lesz padavanom én ilyet választok 😀

  7. És itthonról lesz Bubu v Pestről? 😀 Mert előbbinél elég szűk a spektrum,amiből választhatsz xD

  8. “És fogadok, hogy a következő hozzászólás valamelyiküktől az lesz, hogy, “DE A MÁSIK KEZDTE, Ő A HIBÁS, Ő CSESZEGET ENGEM!!!””

    És basszus tényleg…. 😀

    Amúgy hogy ne OFFoljunk. Én drukkolok mind3 mentor-tanítvány párosnak 🙂 Jó lesz majd látni,mennyivel jutnak előbbre a “fiatalok” (számomra azért is,mert anno 1 éve még játszhattam ellenük,igaz Domival nem kerültem össze a Behos versenyen,amikor még csak ismerkedtek a játékkal) 🙂

  9. Köszönjük mindenkinek a bátorító szavakat! Pont azon mosolyogtunk, hogy Tamala Peti tavaly egyedül bejutott a nemzetire, ha idén nem akkor de jó ez a mentorprogram 🙂 Bízzunk a legjobbakban persze!

  10. Visszajelzés: [Mentorprogram – Zsolly] Az első hónap | HKK Blog

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

