Jellemek harca, második felvonás – ez történt az Excelsior versenyén

Pásztor Szabolcs győzött Fairlight követős összeállítással.

Február 8-án újabb Jellemek harca versenyre került sor az Excelsiorban, ami olyan szempontból igazán különleges volt, hogy aki részt vett az előzőn, az nem indulhatott el ugyanazzal a jellemmel. A korlátozás nem csillapította a lelkesedést, sőt: 31 játékos indult a versenyen.

Az egyes jellemek között szinte tökéletes volt az egyensúly, csupán jó pakliból volt egy picivel kevesebb.

Gonosz (11)

2 Alpha Centaurus
2 Zarknod börtönében
2 Hegymélyi keltető + Qwikrekson, a quwarg sámán
1 Korlátozás
1 Zarknod bilicse
1 A legfőbb követő (Chara-din, Antimágikus r., Harangmester, Molluszk)
1 A legfőbb követő (Harangmester, Kyorg ősmágus, Kragoru f., Az istenek hírnöke)
1 Az első vámpír

Semleges (11)

2 Semleges csatamező
1 Ősi rúna
1 öt lap
1 Őrült Enkala, az animátor
1 Fairlight követője
1 Arochos
1 Korlátozás
1 Zarknod bilincse
1 Tharr követője
1 A legfőbb követő (Harangmester, Molluszk , Az alvilág ura, Toborzó)

Jó (9)

2 Krigis, a lélekkufár
1 Harangmester
1 Átkozott követő
1 Raia követője
1 Hálócsapda + Raia követője
1 Zarknod bilincse
1 Korlátozás
1 Ősi rúna

A nyolcfordulós verseny végén nem maradt veretlen játékos: az első helyet Pásztor Szabolcs szerezte meg (6-1-1), megelőzve Egyed Dávidot és Gergely Ferencet. Mutatjuk az első öt helyezett pakliját!

I. Pásztor Szabolcs (paklilista) – semleges, Fairlight követője
II. Egyed Dávid (paklilista) – semleges, Korlátozás
III. Gergely Ferenc (paklilista) – gonosz, Hegymélyi keltető + Qwikrekson, a quwarg sámán
IV. Várnai Péter (paklilista) – semleges, öt lap
V. Káré István (paklilista) – semleges, Tharr követője

Gratulálunk mindenkinek, jó látni a magas létszámot is! Az Excelsior legközelebb február 22-én várja majd a HKK-sokat, méghozzá egyszínű formátummal.

Csető Zsolt

8 thoughts on “Jellemek harca, második felvonás – ez történt az Excelsior versenyén

  1. a jellemek eloszlása oké, az én tippem is az, hogy hasonló sztori lesz, mint tavaly (bár egy gyűjtőgen sztem odafér majd a top 5-be mindkét kategóriában)

  2. Köszi. Azért hagytam ki, hogy megmutassam, hogy nem kell mindenhová, és anélkül is bőven működik bármilyen kontroll, hogy a kezdőknek és amatőröknek ne egy túlárazott erőforrás hiánya legyen a kifogás ezentúl ..blabla*önfény*blabla… 😀
    Viccet félretéve: Azért nem toltam a Kyorgot, mert szerintem már nem jó pörgősön. Zarknodék ellen totál blank. Minden más erőforrás lap tud valami mást is (gyógyít, lény és tud ütni, ölés stb.) de a Kyorgot már nem érzem side nélkül. A másik nagy tapasztalat az, hogy a Fec sem fér be side nélkül. Konkrétan az egy vesztes meccset annak köszönhettem.

    Üdv: Kyb

  3. Grat Szabolcs.

    Érdekes azért látni, hogy szombaton én is Fairlight deckkel toltam a kaposvári hagyományoson, nyertem is, de ennyire más a két deck. Igaz, az nem pörgős volt.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

