Draftelemzés #1

Egyed Dávid draftját nézhetitek meg a Dungeon versenyéről, kommentárral kiegészítve.

Ahogy azt korábban megígértük, jönnek az első draftelemzős videók, melyeket a Dungeon március 4-i versenyén készítettünk. Első körben jöjjön Dév draftja: a 40 perces videóban az ő kommentálásával nézhetitek végig a válogatást!

Reméljük, hogy ezúttal a minőséggel is elégedettebbek lesztek (érdemes a felbontást 1080p-re állítani, ha bírja a gépetek)! Folytatás holnap!

Csető Zsolt

20 thoughts on “Draftelemzés #1

  1. Elsőnek énis az elfet vettem volna ki. A második lapnak én a xenó nyálkát választottam volna.

  2. Nagyon hasznos videó és a kommentár is az, mivel elmondja, hogy mikor döntött rosszul. Sokat lehet tanulni belőle:) Köszönjük!

  3. Koszi Akos, lesz meg ilyen! Sot holnap Zsolti kommentarjaval hallgathatjatok majd meg az o draftjat.

  4. A gömböcök elengedésénél kissé belesajdult a szívem,de összességében nagyon korrekt szép munka. Köszönjük!!!

  5. Igen, en egy picit alulertekeltem a gombocot igy utolag, a tobbit elmondtam a vidiben 🙂 amugy a behos draftot is felvesszuk ha van ra igeny.

  6. Szep munka, koszonjuk! Mar erdemes volt beszerezni a kamerakat.

    Valamit mintha terveztel volna mondani Gergo draftolasarol, de aztan mintha megse mondtad volna :).

  7. Ha mar megemlitett Dave… igen, kezbol loveseket szedtem piros sarga feher szinekben epitve paklit. A vegen volt 3 (!) A tuz oltara 2 tuzmano samanom 4 urgod ajandeka stb. Mivel sajnos a szombati draftot ki kell hagynom nem titok. Valoban hamar kifulladt a deckem. Ha a piros-feher vaz mellett mas kiegeszito szint valasztok (eredetileg lila fo szin lett volna es tokentermelesre akartam
    epiteni a vedelmet, de tul sokan szedtek /
    dave tul alaposan kiszedte a lilat… igy ezt
    elengedtem.)… szoval ha valaki ezen a vonalon agyal jol teszi csak kicsit ugyesebben szedje az eroforrasokat.

  8. Kiváló videó, még sok ilyet szeretnék látni. Sok helyen nem értettem egyet a pickeléseddel, pláne utólag, de mindenesetre érdekes volt látni, hogy akkor mit szedtél, és most, hogyan interpretálod. (A Vámpírok báljával kapcsolatos ingyenreklámot pedig köszi. :D) HD szerintem nagyon jól látta meg a Gömböc hatalmát (lapnév stipistopi :D) illetve az ingában rejlő erőt. Olyan pörgéseket levágott ellenem is, szinte 1-1 lapból visszajőve, hogy esélyem sem volt.
    A földet rá valóban igen jó, ellenem is megtolta valaki és 2 ork felderítőm bánta :S (5 volt).

    Üdv: Kyb

  9. Még egyszer megnézve pár okoskodás:P
    Nálam a videóban is sokszor emlegetett lopás hatalom miatt a FIRST PICK nem a fürge lett volna hanem a vadak ura. Elf ok ingyen van,de a vadak urába sokkal nagyobb a value.
    2. nehéz döntés én is a xenó és xenó nyálka között. Vszeg a sok leszedés miatt én is a lényt szedtem volna ki.
    3. nak egyértelmű gömböc hááát ezz ezz first pick:P
    4. easy xenó pick.5. dettö begyűjtő OP
    6.nak érdekes a döntés(csontsámán) nem vitatom nagyon komoly lapelőnyt tud adni ,de a fekete annyira kula szín, hogy miatta nem biztos hogy bevállatam volna előbb vettem volna ki az egérfogót
    7. nek jött egy gömböc WTF???? nyilván itt is alap őt vettem volna ki:P
    8. én is kiszedtem a lélekharangot,de valamiért nem működött elég jól még annak ellenére sem, hogy én egy marék fattyak teremtésével is toltam. Így ennél utólagos okoskodás lesz, hogy őt vszeg ezen tapasztalatok alapján elengedtem volna am kiszedem én is.Most utólag vszeg vagy tudászomjat vagy így hogy látom hogy a 3. fóki megy el belevadulok rhattba vagy a cantrip orkot kapom ki.
    Innentől kb nincs miről beszélni (ok thargit kellett volna valóban a kék asztal szedés helyett,de volt utalás)

    2. booster(innentől az elkötelezettségeinknek megfelelően kommentelek):
    Easy pick a próféta,ha nem lenne szín a feka akkor a kánter xenó.
    2. easy a szirén.
    3. sztem motyit pickelném.
    Innentől ugyanazt toltam volna nagyvonalakban.

    Itt am látszik, hogy érdemes lett volna leváltani rhattra mert elég komoly spoilereke érkeztek,így nem csodálom hogy HDnak olyan lett a deckje amilyen.

    3. booster

    1.Itt vszeg én is kivettem volna a hangyát de nagyon erős a deck.
    2.Itt a kalapácsot nem érzem előbb szedtem volna ki a tudásszomjat.
    3. ok ,de mi ez a gitt deck???
    4. sztem én is asztal szedést választom mert elvoltunk picit úszva leszedés szinten.
    Innentől kb megint ugyanígy szedtem volna.

    Mégegyszer köszönjük minél több ilyet.Nagyon tanulságos.

  10. Én voltam még, aki 4 Földet rát szedett az asztalról meg a Tharr lapokat rendesen dézsmálta azért 🙂

    Érdekes ezt így látni, lehet jó lenne néha már csak elmélkedés szintjén is egy ilyen után visszapörgetni egy draftot 🙂

    A saját draftomat utólag átgondolva ott szúrtam el (márha a 3/5-öt elszúrásnak lehet nevezni), hogy konkrétan 3 színből draftoltam, amit valahogy nem észleltem szinte csak a végén. Így végül a 4. színem 1 lapos volt, az Elenios azzal a Gyöngypalotával, amit az elején adtál tovább. Aztán magam is teljesen elfeledkeztem a kék színről, pedig visszanézve lett volna benne potenciál.

  11. 10/10 vegigneztem ugy, hogy 0 lapot ismerek a kiegbol. Csak remelni tudom, hogy lesz meg ilyen!

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

