Jöttem, láttam, győztem!

Káré István élménybeszámolója a szerdai EX-es (első) versenygyőzelméről.

Sziasztok!

Szerda este sikerült megnyernem az első versenyemet, bár volt már pár 2-3 helyem a 90-es évek óta, de most végre ez is eljött, és gondoltam pár részletet megosztok veletek, már amire emlékszem. Mert bár öregen is lehet sikereket elérni, de másnap visszaemlékezni… na az a kihívás. (bocsánat mindenkitől, ha pl. vele nem a második körben játszottam, és nem emlékszem a nevére, és ráadásul nem azzal a színnel, de a vége ígérem stimmelni fog).

Lényeg a lényeg, szerda Exes verseny, egyszínű formátum, a szokásosokon kívül kitiltották a kis ravaszt, na nem a rókát, hanem a farkast, és a Lich életét. A Lich tiltása okán gondoltam nem motyogok, hanem elővettem a másik kedvencemet a Tharr követős kontrollom. Általában ezzel a kettővel indulok a versenyeken (sajnos nincs időm összerakni másikat).

A pakli a következőképp alakult (igen, tele volt barna kártyákkal):

Követő: Tharr követője

1 Unaloműző
3 Szemétdomb
3 Az egyensúly őrzője
3 Térszaggatás
2 Goblin kutató
3 A különlegesség megcsúfolása
3 Goblin logisztikus
3 Káoszgoblin
3 Italkeverés
2 Templomszolga
2 Goblin tőrkovács
2 Pengecsapda
2 Zilak-din főkancellár
2 Huddens kódexe
2 Daes Mo’ran
1 A Butasság terjedése
1 A föld oltára
1 A semmi hívása
1 Dharosz kincse
1 A kalózok kincse
1 Vlagyimír szekercéje
3 Az erős gyengéje
2 Tharr temploma
2 Bufa segítsége
1 Animált csapda
1 Halálos morf
1 A templom egere

Hat előtt pár perccel érkeztem, a fehérvári versenyen használt pakliból pár lap ki, pár lap be, csak úgy érzésre. Persze ha profi lennék, most használnék hangzatos %-okat, hogy minek mennyi az esélye, hogy kezdőkézre, meg mi mivel érdemes, meg hogy hogyan csiszoltam hónapokon át a decket, mire ilyen lett stb, de az az igazság, hogy ehhez nem értek, csak szeretek játszani (ez a legfontosabb – Dév) és tegnap szerencsém is volt egy jó lapokból álló paklival, és nem sokat hibáztam.

Kezdés előtt ettem pár falatot, és már jött is az első kör:

Ha jól emlékszem Elenios, Korlátozásos kontroll, talán éppen Kovács András Péterrel. Sokat passzolgattunk, kb. 20 VP-nél kezdett neki, ekkora már csak kantereket hagytam a kezembe, és megfogtam a két lapját. Féltem, hogy jön egy Fókuszálás… nem jött, de jöttem én és elpörögtem (előző körben egy térszagit dobtam, így kettőt húztam).

1:0

Második fordulóban egy Krigissel felálló Rhatt pakli ellen kellett küzdenem, átadta, túlkántereltem, nyertem. Talán itt pörögtem az Italkeverésekkel, de az az Alzheimer homályába vész. Remélem, hogy ellenfelem kisegít egy hozzászólással.

2:0

3. kör, egy fiatal srác, Klimkó Mátyás, Tharr követős mirror deckkel. Sajnos Ő kezdett, lehet, hogy le kellett volna venni a követőjét, de mindössze egy kánterrel nem mertem és aztán a második körben teljesen lepörgött, jól játszott. Aztán már sajnos nem tudtam visszajönni. Volt idő egy következő játékra, itt simán nyertem volna…

2:1

A negyedik körben ellenfelem Juhász Feri, Edralianos Sheran kontroll. Na, itt esélyem se volt, ha jól emlékszem 2 Természet rendjével a kezében indítottunk, és mindenre volt megoldása, ráadásul hibáztam, hisz a Különlegesség megcsúfolására nem húztam lapot, amivel használni tudtam volna az Italkeverést, de nem (csak) ezen múlt.

2:2

Ezek után Szatmári Bálint Kalandozó követős Rhatt paklija ellen küzdöttem. Bálint kezdett, és az első lapját megfogtam, aztán jött egy Tiltott mágus amivel kidobatta a Huddens kódexeket, erre nekem csak egy Unaloműző volt a válaszom. Jöttem én, pörögtem egy picit az Italkeverésekkel, majd szedtem a követőt. Jött, még egy Tiltott mágus, mentek a levesbe a Goblin logisztikusok. Unaloműzésképpen passzivizáltam a Tiltott mágusát, így üres őrposzttal jött a következő köröm, amiben bepörögtem és nyertem.

3:2

Egy újabb profi, Klujber Balázs, fekete vérfarkasos Zarknod börtönében. Talán kezdtem egy Tőrkováccsal, de jött a patkány, mérgezett és leszedte, jöttem én egy Goblin kutatóval, sebeztem, jött ő áldoz patkány csontnak, feltámaszt, goblin mérgeződik, csontból és áldozásból egy Morgan rontása, a gyűjtőben már 12 lap. Itt szerintem hibáztam, mert kellett volna sebeznem, de jött a maradék 1 vp-ből egy Dérfarkas és dermesztette a kutatót. Jöttem én és iszonyatos pörgést csináltam mert húztam egy Huddens kódexét, kerestem Daes Mo’rant, aki kivette az Ősöreg vérfarkast a gyűjtőből és a nálam lévő Egyensúly őrzőjének vérfarkas altípust kértem (így kapott+2 sebzést), az egyik tőr ledobta a Dérfarkast, kerestem szekercét, bementek ütöttek, és az utcsó tőr kivégezte. Ha a saját Morgan rontásával ha kisemmizte volna a nagyot ütő vérfarkasokat, akkor lett volna még egy köre biztosan, de így mehettem diktálni.

4:2

Hetedik kör: Arató Zoli, Sötét manifesztációs ork pakli Mindenre volt megoldásom, nagyon jól húztam, nem jött létre neki szinte semmi, és egy Föld oltára kivégezte (jó ez a Föld oltár legközelebb 2-vel fogok játszani).

5:2

Utolsó forduló: Horváth Attila Főparancsnokos Sheran deck, eddig veretlenül állt az élen. Kezdtem, pörögtem, egy védekezéses lapjára volt kánterem, aztán jött nála egy Rücskös látógömb, pörgött egy picit, húzott, de nem jutott sokkal előrébb, kiraktam egy Unaloműzőt, így unatkoztam túl sokat, semmiztem a látógömböt, és innen nem volt visszaút, nyertem.

6:2

És mivel a 2. asztalon döntetlenezett Jufe és Szabolcs, Tisza Ákos (köszi) meg megverte Mátyást, akitől én kikaptam a 3. fordulóban, aki pontban még beérhetett volna, így megnyertem a versenyt és egy Törzsi sámánnal gazdagodtam.

Köszönöm, mindenkinek a játékot. Izgalmas este volt.

Üdvözlettel:

Káré István

Reklámok

8 thoughts on “Jöttem, láttam, győztem!

  1. Köszönöm fiúk!
    Kisebbek a céljaim, mint a csillagos ég! 😀
    Már a HSZ top húsz is jó lenne!😉

  2. A kovi ket napban pihen a blog egy kicsto a tabor miatt, de jovo het elejetol ujult erovel es friss tartalommal varunk mindenkit 🙂

  3. Well played!
    Meséltem másoknak is, hogy milyen szépen nyertél a vérfarkasnak megnevezett Egyensúly őrzőjével és a Daes Moranozott Ősöreggel, teljesen megérdemelt a győzelem! 🙂

  4. Visszajelzés: Tharr és Sheran voltak az egyszínű verseny sztárjai | HKK Blog

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

