A nyúlon túl

Keressük a legjobb HKK-s locsolóverset!

Húsvét alkalmából (azon kívül, hogy mindenkinek kellemes pihenést kívánjunk) szeretnénk egy kis játékra invitálni benneteket. Keressük a legviccesebb, leghumorosabb, legszellemesebb HKK tematikájú locsolóverset, melyet hozzászólás formájában várunk.

„A gyűjtőmben van két nyúl,
én vagyok a Lidércúr!”

A gifrovathoz hasonlóan mindenki egy hozzászólással nevezhet csupán, a határidő ma, azaz április 17-e, éjfél! A legjobbnak véltet díjazzuk is, méghozzá egy ingyenes HKK blogos versenyen való indulással, amit akár a hétvégi HKK kupán is fel lehet használni! Várjuk hát verseiteket hozzászólás formájában!

Dév bácsi

Reklámok

14 thoughts on “A nyúlon túl

  1. Van nálam egy finom kölni,
    Molluszknál vettem,
    Meg is locsolnálak vele,
    De nincs kánterem.

    Ezt aztán nem keveri ki
    Semmilyen szaki,
    De elfogyott a varázspontom,
    Nem játszhatom ki.

    Húsvét hétfőn csak kijátszom,
    Ez szégyen Thu’zad!
    Feleslegesen tetted meg
    Ezt a nagy utat.

    Öntörvényű, Vízitündér:
    Életes háló,
    Egy lapom már így is elment,
    De már nem bánom.

    A nagytanács majd ítélkezik,
    Nincs kérdőjel csak pont,
    A jutalmam tojás helyett,
    Viszont csak egy csont.

    Kellemes Húsvétot minden HKK-snak, és családjának. 🙂
    Üdv:
    Meryx

  2. Hello,

    Síró kalóz a bokorban

    Bűvös erdőn jártam, manólányra vágytam.
    Most dobta a barátja, ha vigasztalják nem bánja.
    Elmentem hát a kertjébe, azt reméltem rám nézne.
    Odaérve észlelem, fogytán van az élelem:
    Enyves kezű álnok Molgan, azt a mangót tedd le gyorsan!
    A sunyi kopasz köddé vált, s nevetése messze szállt.
    Engem sem kell félteni, szökőkutam épp teli.
    Előveszem s meglengetem, szörnyűséged nem engedem.
    Hősi tettem híre kél, még a Manóhercegnő is elalél.
    Egyet se félj kis királylány szökőkutam épp terád vár.
    Meglocsollak hogy ha kéred, sárkánytojás se kell érte.

    Üdv: Kyb

  3. Tengermélyen jártam
    Csalfa szirén láttam
    Horgonyhoz volt kötve
    Nézzük mit írj Rughar varázskönyve:
    Ha kiszabadítod a Szirény lánykát,
    Megtöri majd Morgan átkát.

    Èpp jött egy krabber, olyan makacs forma
    A Vízítündér küldte,segítségemre lesz ő ma.
    Nyissz-nyassz, de jajj, hát ne a szirén uszonyát,
    Most tette tönkre a krabber jövőm asszonyát.
    A krabbert nerfelni óriási kár lett volna,
    Mindenkinek úgyis van mindig ezer más dolga.

    Köszönöm a beho-nak, hogy új lapokból nincs hiánycikk,
    Nekem mégis valami nagyon-nagyon hiányzik.
    Jó lenne,ha a bevezetnék végre a rotációt,
    Izgalmas lenne nézni utána a pankárciót.
    De versem màr az eredeti üzennetől kezd eltérni,
    Sárkánykönnyel tervezek az új arámhoz betérni.

    Szabad-e locsolni?

  4. Piros tojás, fehér nyuszi,
    Meglocsolhatlak-e, Su’uzy?
    Mász-mász, Tarimász,
    Az őrposztba belemász.

    Piros polip, fehér holló,
    Öntörvényű krabber olló.
    Mász-mász, Tarimász,
    A kezembe visszamász.

    Az asztal élettel teli,
    Szabad-e önteni?

  5. Csapda dekket láttam,
    Skillt, azt nem találtam,
    Katu hülye, Nika buzi,
    végképp eltörölve lett a nyuszi

  6. Én kis kontroll legény vagyok
    Hordásokat oltogatok…
    Volt két wyvern tojásom
    Lekummultam lett három…
    Azt hallottam, Rubinszemű Éjvirág el akart hervadni…
    Szabad e meglocsolni?

  7. Techianaflux-szal adom.
    Ne anyázzatok oly’ nagyon,
    Vízitündér, fehér holló,
    Krabber nyiszál, hülye olló…
    Tl’urlang tojást tojt a nyuszi.
    Dianától jár egy puszi.
    Su’uzy csillog, Jagu kifért.
    Időt húzni ér az X-ért.
    Lecsapom azt, ‘ki mer szólni.
    Sárkönnyel szabad locsolni?

  8. Öntörvényű krabber,
    Ugrik rá a kánter,
    Villámhorgony! Más jó tipp?
    Nesze itt egy tableflipp!

  9. Kreátor műhelyében jártam,
    sok-sok tízpontos spoilert láttam.
    Amint felhúzta a Templomszolga,
    összenézett ő, s az ellenfél logisztikusa,
    egyből mondták is, hogy “FJÚZION-HÁ!”

    Két lapot is sikerült így keresnem,
    Az őskombót egyből fel is fedeztem.
    A Dungeon és a köpülő régi jó cimborák,
    végleg elvették az ellen előkészítő fázisát.

    Véget ért a parti, készen van a lock-om,
    mutassunk egy side-ot, vagy egyből diktálhatom?
    Szabad-e locsolnom?

  10. Köszönjük a szellemes verseket, némelyik nagyon jóra sikerült és tök jót mosolyogtunk rajta. A győztes Szkupien Bence, a nyereményed miatt írj ránk facebookon! 🙂

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

