Pakliépítés #1

Új videós sorozatunkban konkrét versenypaklik építésének menetébe pillanthattok be.

Elméletben rengeteget beszélünk a pakliépítésről, de mi a helyzet a gyakorlattal? Ebbe is szeretnénk beavatni benneteket, ezért úgy döntöttünk, beindítunk egy új videós sorozatot Pakliépítés néven, ahol személyes, élő kommentárt fűzünk a döntésekhez, miközben magát a decket készítjük.

Jöjjön is a sorozat első epizódja, melyben az Excelsior mai Beszűkült látókör versenyére készítettem egy Zarknod börtönében paklit a Retro Challenge keretein belül.

Várjuk visszajelzéseiteket a hozzászólások között a videót és az új rovatot illetően!

Csető Zsolt

14 thoughts on “Pakliépítés #1

  1. Szuper lett, köszönjük 🙂 Jó sorozat!

    Nem értem mért nem működött jobban élesben :/ tök jól lett összerakva.

    Rolfot csak azért nem érezted mert nincs pl nekro pálcád vagy szerinted a gyenge stat és a 4 ép áldozás miatt már nem jó lap?

    Ha meglenne akkor játszanál filézőművésszel ebben? (említetted hogy ne rakjunk be olyan countert amit rossz topdeckelni, viszont a lap maga nagyon erős, megér-e ennyi kockázatot?)

  2. nagyon jó video lett, nem kis munka lehet összerakni, már olyan szempontból, hogy amúgy gondolom, kb. 10 perc összerakni a paklit, annyit forgattad már

    örülnék, ha lenne még ilyen video

  3. Szuper lett, nagyon jó kezdeményezés.
    Nagyon várom a versenybeszámolót, elemzést.
    Sajnos én nem tudtam elmenni, de én más módon készültem volna…
    Szerinted az a módszer mennyire működhet, hogy van egy paklid, ami hagyományosban nagyjából működik, kevés tiltott lap van benne és ki veszed a tiltottakat és hasonló funkciójú nem tiltottakkal töltöd fel?
    Köszi

  4. Köszi a videót Zsolti! Nagyon érdekes, tanulságos volt, különösen, hogy én is elég sokat forgatok hasonló paklikat. Egyre jobbak a videós tartalmak, nagy grat srácok, és köszi még egyszer!

  5. Tényleg nagyon hasznos ez a fajta videó, és gyakorlatilag bármelyik verseny előtt meg lehet csinálni. Én kiváncsi lennék pl. Dév köderdőjére is hasonló logika mentén, vagyis hogy a pakli összetétele mellett részletesen halljuk a működését is. Nagyon jó lett, remélem lesz még sok ilyen! Mi mindenre jó ez a gopro… 🙂

  6. Megjelenése óta játszom a HKK-t, de a mai napig minden egyes alkalommal, minden versenyen, minden videóval és minden paklielemzéssel tanulok még újat. Köszönöm. _Oo_

  7. Visszajelzés: Retro Challenge #8 | HKK Blog

  8. Hát elég hasznos megtanulni, hogyan rakjunk össze egy olyan dekket amivel nem lehet egyet se nyerni. Köszönjük szépen. Külön tiszteletre méltó, hogy erre pár órát sikerült elbaszni, ez nekem menne 5 perc alatt is. Korrekció van meg Vlagyimir

  9. Csak egy tényt állapítottam meg, gondolom ez számodra zavaró, de nem értem hogy innen te hogyan milyen (logikus) gondolatmenet során jutottál erre a véleményre. Gondolom én vagyok a hülye.
    Értelmesnek nem mondható reakciód alapján ezt helyeselni fogod. Megnyugtatlak, vannak nálam hülyébbek. Pl.: ha már fos lapokból csinálok paklit, akkor megvárom hogy bemákoljak valamit versenyen, utána magyarázom el egy óra alatt hogy dejó a csigaroppantó…

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

