Sztorimód – HKK-t kaptam karácsonyra

2006 karácsonya, amit sosem fogok elfelejteni.

HKK-t kapni baromi jó dolog igazából, megkapod ajándékba, és utána indul egy round 2, maga a bontás. Bár van, hogy nem bírja ki az ember, talán már meséltem, hogy még anno tizenkettedikben pont egy HKK-s osztálytársamat húztam karácsonykor, vettem neki egy boostert, de nem bírtam ki, és pár nap múlva kibontottam. Ez megtörtént még egyszer, majd inkább úgy döntöttem kap egy pólót.

Ugyanez a karácsony, otthon. Ez volt az az év, amikor iszonyatosan rápörögtünk a HKK-ra, ekkor kezdtünk el lejárni a D-be is. Nem is igazán lapokat vagy boostert szerettem volna kapni, a legnagyobb álmom a Nagy HKK könyv volt, ami ugye pont abban az időszakban jelent meg. Halászlé ebédre, majd egy kis pihenő után összegyűltünk a fa körül, hogy megajándékozzuk egymást. A nagymamám odalép hozzám, majd átad egy nagy, könyv alakú ajándékot, hogy „Boldog karácsonyt, kisunokám!” – na ez a beszéd, eljött az én időm! Elkezdem kibontani, a tetejét látom meg először, na, ez tényleg egy könyv, rápillantok a mamára: „Helyes, helyes!”, majd letépem a csomagolást óriási elégedett vigyorral az arcomon… majd döbbentem látom, hogy a könyv… Zala varázsa. „ő…őő…Za..Zala varázsa?” -kérdeztem hebegve-habogva. „Hát igen, tudod, hogy sokat nyaraltatok nálunk Zalában, és legyen egy emléked róla, ha már felköltöztünk Budapestre.” Megköszöntem, majd visszaültem a kanapéra, de a mai napig emlékszem, hogy mennyire csalódott voltam. Papa amúgy minden ilyen eseményt felvett videóra, és valami nekem gyanús volt, hogy alig bírja visszafogni a röhögést a kamera mögött. Kicsit furcsa volt, hogy édesanyám is pont egy hasonló méretű könyvet kapott, kibontja, és ott a Nagy HKK könyvem. Annyira vörös volt az arcom, hogy így benyeltem, el sem hittem. Persze az egész család nagyon nevetett, én pedig azóta egy kicsit óvatosabban bontogatom az ajándékokat. Kerestük már több helyen a videót, de nem találtam meg, elkeveredhetett az évek alatt. De megígérem, hogy ha meglesz és sikerül bedigitalizálni, akkor valahogy megosztom majd veletek.

Dév bácsi  

Reklámok

3 thoughts on “Sztorimód – HKK-t kaptam karácsonyra

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

